Poczta Polska z nominacją do Effie

Poczta Polska jest nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie Effie Awards. O laur w kategorii „Usługi” za najbardziej efektywną komunikację marketingową walczy kampania „Świąteczna Paczka Korzyści”.Konkurs Effie Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Wyniki poznamy już 6 października 2014 r. na wielkiej Gali Effie Awards   w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. – Nominacja do Effie Awards to kolejna szansa na nagrodę dla  „Świątecznej Paczki Korzyści” i  potwierdzenie,  że kampania i produkt są zauważane i doceniane na rynku – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki w Poczcie Polskiej. Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”. Osią kampanii był Internet czyli działania w wyszukiwarce Google i kampania performance marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty – niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek. Użycie apetycznych pierników i przedstawienie ich jako prezentu w połączeniu z dominującą czerwienią podkreśliło świąteczny charakter oferty. – W okresie kampanii taka wizualizacja miała kluczowe znaczenie dla przykucia uwagi potencjalnych klientów – dodaje   Marcin Szymkowiak.  Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i  agencja marketingowa CAM Media. Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży eCommerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej. Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek eCommerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie - z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017. W czerwcu Poczta Polska uruchomiła serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo–ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana