Polacy najchętniej planują zakupy w Rossmannie

Aż 9 na 10 klientów korzystających z aplikacji Listonic wybiera Rossmanna, gdy planuje swoje drogeryjne zakupy - tak wynika z raportu przygotowanego przez twórców najpopularniejszej aplikacji mobilnej z listą zakupową w Polsce. Rossmann zdominował kategorię drogerie, znalazł się też w ścisłej czołówce Czempionów Wzrostu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ranking sieci handlowych w Polsce jest przygotowywany co roku. Listonic przebadał 100 tys. wybranych użytkowników. Zestawienie stworzono na podstawie list zakupowych z 2016 r., gdy użytkownicy zapisywali gdzie będą robić swoje zakupy podając nazwę sklepu.

Rossmann był bezkonkurencyjny w kategorii drogerie zdobywając 1. miejsce (90,37 proc.). Drugi był Super-Pharm (4,89 proc.), a kolejne miejsca przypadły Hebe (3,23 proc.) i Drogeriom Natura (1,51 proc.). Tym samym firma zanotowała wzrost o 1,80% względem 2015 r.

Zwiększenie udziału spowodowało, że znaleźliśmy się na 2. miejscu wśród Czempionów Wzrostu, czyli grona firm, które urosły najbardziej. Pierwsza była Biedronka (2,38 proc.), a trzeci Lidl (1,29 proc.).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm