Polki wygrywają w dbaniu o swoje kosmetyki

Ponad 6,3 miliona Polek dba o swoje kosmetyki, korzystając z dość zaskakującej, jednak sprawdzonej metody – zamiast w łazienkowej szafce, przechowuje je w lodówce. Według badania zleconego przez Samsung, to Polki przodują w dbaniu o swoje kosmetyki, a tuż po Francuzkach stanowią największą grupę przechowującą swoje cenne ubrania w niskiej temperaturze.Cenne kosmetyki na półce w chłodziarce, a skórzane spodnie tuż w pojemniku obok – już ponad 22 milionów kobiet przechowuje swoje produkty kosmetyczne w lodówkach, z tego 1,4 miliona pań, umieszcza na półce chłodziarki ubrania czy dodatki, które są dla nich cenne. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Samsung, Polki przodują na tle europejskim w dbaniu o swoje kosmetyki. Ponad 6,3 miliona mieszkanek naszego kraju przechowuje drogocenne kremy w niskiej temperaturze – Niemek – 5,3 miliona, Francuzek – 4,5 miliona, Włoszek – 4 miliony a Brytyjek – 3 miliony. Co stoi za tym zjawiskiem? Zdaniem znanej dziennikarki modowej Emmy Hill, świadoma i wymagająca konsumentka traktuje zakup innowacyjnego kosmetyku jako inwestycję, o którą trzeba dbać, również w warunkach domowych.Z kolei w kategorii mody, to we Francji, ojczyźnie haute couture, mieszka najwięcej zwolenniczek trzymania wartościowych ubrań w niskiej temperaturze. Wyniki badania potwierdzają, że ponad pół miliona Francuzek przechowuje w swoich lodówkach określone artykuły modowe, co stanowi ponad jedną trzecią wszystkich Europejek mających podobny zwyczaj (w Polsce – prawie 415 tysięcy). Emma Hill stwierdziła: Wobec rosnącej liczby kobiet wydających coraz więcej pieniędzy na modę i kosmetyki, nie dziwi fakt, że znaczny odsetek kobiecej populacji w Europie zamienia szafki na kosmetyki w łazience na lodówkę. Branżową tajemnicę handlową stanowi wiedza, że przechowywanie określonych kosmetyków codziennego użytku w chłodnych temperaturach nie tylko wzmaga przyjemne uczucie podczas aplikacji, ale pozwala też dłużej zachować świeżość i właściwości produktów. Z kolei przechowywanie ubrań, takich jak futra, swetry z angory czy skórzane swetry pozwala dłużej zachować ich nieskazitelny wygląd, a także zapobiega zalęganiu się w nich moli.W oparciu o analizę trendów, tacy producenci sprzętu AGD jak Samsung wprowadzają już lodówki, które są tak skonstruowane, aby każdy rodzaj produktów miał swoje dedykowane miejsce. Przykładem może być lodówka Food Showcase, stworzona w oparciu o rzeczywiste potrzeby konsumentów. Wyraźnie wydzielone „strefy“ pozwalają każdemu z członków rodziny przechowywać dowolnie wybrane artykuły, bez potrzeby sięgania po nie i przestawiania w celu poszukiwania danej rzeczy. Dzięki temu kosmetyki gospodyni domowej mogą być przechowywane w chłodnym, czystym i bezpiecznym miejscu poza zasięgiem dzieci. Tak samo z ubraniami – lodówka pozwala przechowywać je w wygodnym miejscu, bez potrzeby przekładania, gdy chcemy sięgnąć np. po produkt spożywczy.Badania zostały przeprowadzone przez Kantar Media na reprezentatywnej w skali kraju próbie osób powyżej 16. roku życia w Polsce, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski