Pomaganie przez logowanie

Wystartowała kolejna świąteczna edycja akcji  Pomaganie przez logowanie. Internauci logując się codziennie do WP Poczty pomagają spełnić marzenia podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do akcji „Pomaganie przez logowanie” może włączyć się każdy korzystający z usługi e-mail w Wirtualnej Polsce. Wystarczy do 15 grudnia regularnie logować się do swojej skrzynki pocztowej. W zamian Grupa Wirtualna Polska przekaże fundusze na realizację marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.

Zawsze możemy liczyć na pomoc Internautów, a Wirtualna Polska z przyjemnością przekazuje  pieniądze na realizację marzeń – mówi Karolina Malewicz Brand Manager w Grupie Wirtualna Polska.

Liczba wejść użytkowników do ich poczty jest zliczana. Po zalogowaniu, każdy z nich widzi „pasek postępu” – informację o tym, czyje i jakie marzenie jest właśnie w trakcie realizacji. Biorący udział w „Pomaganiu przez logowanie” są na bieżąco informowani o postępach akcji.

Przez ostatnie dwa lata udało się razem z wolontariuszami z Fundacji Mam Marzenie zorganizować, między innymi: wyjazd dzieci do Legolandu i spotkanie z Papieżem, a także z ulubionym piłkarzem jednego z podopiecznych - Robertem Lewandowskim. Zakupiono również sprzęt komputerowy oraz wyremontowano pokoje dzieci.

Realizację marzeń można śledzić również na www.pomaganieprzezlogowanie.wp.pl oraz na stronie www.fundacjamammarzenie.wp.pl

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały