Promocja Castrol Magnatec

Firma Castrol rozpoczyna akcję promocyjną oleju Magnatec w warsztatach nieautoryzowanych i sklepach motoryzacyjnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do wybranych 2500 warsztatów i sklepów przedstawiciele Castrol dostarczą zestawy promocyjne Castrol Magnatec. W ich skład wejdą stojak demonstrujący działanie inteligentnych molekuł, plakat reklamowy oraz ulotka. Elementem promocji będą także wizyty tajemniczego klienta w punktach biorących udział w akcji. Nagrodą za polecenie mu produktów Magnatec – najlepiej chroniących silnik przed zużyciem w fazie rozgrzewania – będzie oryginalna bluza wspieranego przez Castrol zespołu Volkswagen Motorsport, startującego z sukcesami w rajdach WRC.

Olej Castrol Magnatec został dopasowany do miejskiego stylu jazdy. Zawarte w nim „inteligentne molekuły” przylegają do elementów silnika i chronią go już od pierwszych sekund jazdy, natychmiast po uruchomieniu. Nie spływają do miski olejowej nawet po wyłączeniu silnika, niezależnie od tego, jak długi czas minie do ponownego włączenia jednostki napędowej. Castrol Magnatec w porównaniu z innymi olejami zapewnia dwukrotnie mniejsze zużycie silnika, co potwierdziły wyniki 100-godzinnego testu sekwencyjnego IVA. Oleje są dostępne w wersji syntetycznej – 5W-30 i 5W-40, półsyntetycznej – 10W-40 oraz mineralnej – 15W-40 i można je stosować zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych.

Akcja promocyjna będzie wsparta kampanią informacyjno-reklamową w mediach branżowych.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię