PSPR po raz trzeci przyzna Lwy PR – nominacje przyjmowane będą do 26 listopada

Warszawa, 14 listopada 2013: Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłasza konkurs na najwybitniejsze osobowości branży public relations. Do 26 listopada można przesyłać nominacje spośród których PSPR wyłoni najlepszych profesjonalistów PR w 2013 roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ideą konkursu Lwy PR jest docenienie i nagrodzenie osób, których działalność w sferze praktyki i edukacji public relations wyróżnia kreatywność i efektywność działań, a ich postawa: odwaga w doborze narzędzi, rzetelność i etyka zawodowa jest godna naśladowania.

Zgłoszenia w czterech kategoriach: Lwy PR Biznesu, Lwy PR Edukacji, Lwy PR Instytucji Publicznych oraz Lwy PR NGO, można przesyłać do 26 listopada pod adres: lwypr@polskipr.pl. Wskazówki jak powinna wyglądać nominacja znajdują się na stronie lwypr.pl. Kandydatów może zgłosić każdy, jednak ostateczny wybór należy do członków PSPR. Nad zgodnością przebiegu plebiscytu z regulaminem czuwa komisja konkursowa, złożona z Zarządu PSPR oraz Rady Nadzorczej PSPR. To komisja wybierze finałową trójkę konkursową w każdej kategorii, która zostanie ogłoszona 2 grudnia.

Nazwiska Lwów PR 2013 zostaną ogłoszone w styczniu podczas uroczystej gali. Statuetki zostaną wręczone przez ubiegłorocznych zdobywców nagrody: insp. dra Mariusza Sokołowskiego, Justynę Szafraniec, Konrada Ciesiołkiewicza, Martę Skierkowską i dra hab. Waldemara Rydzaka.

Regulamin konkursu znajduje się na stronie: www.lwypr.pl

O PSPR:


Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem