PZU sponsorem tytularnym 12. Półmaratonu Warszawskiego

W ostatnią niedzielę marca tysiące biegaczy pobiegnie w 12. edycji Półmaratonu Warszawskiego. Po raz kolejny sponsorem tytularnym imprezy jest PZU. Największy polski półmaraton wystartuje z Placu Teatralnego pod nazwą 12. PZU Półmaraton Warszawski.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Fundacja „Maraton Warszawski” i PZU ponownie łączą siły w propagowaniu zdrowego i aktywnego stylu życia. PZU jest sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego od jego dziewiątej edycji, która odbyła się w 2014 roku. Udział silnego i rozpoznawalnego partnera przy półmaratonie i Maratonie Warszawskim spowodował dynamiczny rozwój największych imprez biegowych organizowanych przez Fundację „Maraton Warszawski”.

- PZU zachęca Polaków do zdrowego stylu życia. Firma od lat wspiera ogólnopolskie i lokalne imprezy biegowe. Najbardziej cieszy to, że jest to wydarzenie, które łączy Polaków w różnym wieku. Nie zawsze wynik jest najważniejszy. Liczą się  hart ducha, konsekwencja, treningi poprzedzające start i doping  – mówi Michał Krupiński, prezes PZU.

Profesjonalna organizacja  i pozytywny odbiór wśród biegaczy i kibiców sprawiły, że współpraca jest kontynuowana. Najważniejszym celem Fundacji „Maraton Warszawski” i PZU był nie tylko sportowy rozwój zawodów, ale promowanie zdrowego trybu życia. 

– Z roku na rok budowaliśmy własną kulturę biegania, która zdobywała coraz więcej fanów. Widać to po frekwencji na naszych wydarzeniach. Dzięki zaangażowaniu PZU, a co za tym idzie stabilnemu finansowaniu półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, możliwy jest jego dalszy rozwój – komentuje Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.

Cieszy też to, że organizowane przez Fundację i PZU zawody przyciągają nie tylko biegaczy, ale także kibiców. Od 4 lat głośny     i żywiołowy doping towarzyszy maratończykom na całej trasie, a obie imprezy są istotnym wydarzeniem w życiu  miasta.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej