Rusza #GamesetKnows: Academy. Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów

Po serii webinarów poświęconych najlepszym praktykom kampanii marketingowych w różnych segmentach produktowych agencja rozszerza serię #GamesetKnows. Spotkania skierowane do przedstawicieli marek poprowadzą eksperci agencji – zarządzający firmą Piotr Bombol (Managing Partner) oraz odpowiedzialna za strategię Karolina Kisły (New Business Strategist). Dwugodzinne sesje #GamesetKnows: Academy odbywać się będą za pośrednictwem platformy Zoom. Spotkania podzielone będą na trzy moduły: wprowadzenie do świata gamingu; dobre praktyki gaming marketingu oraz część warsztatową, związaną z planowaniem kampanii. Na podstawie zainteresowań uczestników zgłoszonych w formularzu rejestracyjnym wybrane zostaną poszczególne case studies do omówienia oraz analizy w części warsztatowej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Uczestnicy mogą wybrać jeden spośród pięciu terminów:

26 listopada (czwartek), 14:00 – 16:00

1 grudnia (wtorek), 12:00 – 14:00

3 grudnia (czwartek), 11:00 – 13:00

8 grudnia (wtorek), 14:00 - 16:00

10 grudnia (czwartek), 13:00 – 15:00

Chęć uczestnictwa należy zgłosić w formularzu: http://bit.ly/gk_academy. Szkolenia skierowane są do bezpośrednich przedstawicieli marek, a maksymalna liczba uczestników na jeden termin to 20 osób.

Obecny rok w branży gier przyniósł rekordowe wzrosty. Wiodąca na rynku agencja badawcza Newzoo aż dwa razy skorygowała swoje prognozy dotyczące przychodów w 2020 roku, za każdym razem je podnosząc. Aktualnie analitycy spodziewają się, że wartość rynku do końca roku wyniesie $174.9 miliardów dolarów. To o ponad 15 mld USD więcej niż prognozowano przed kilkoma miesiącami. Główną przyczyną tego zjawiska jest oczywiście pandemia koronawirusa i obowiązujący niemal na całym świecie lockdown w pierwszej połowie roku. Wówczas padło wiele gamingowych rekordów zaangażowania graczy na całym świecie, a gry przyszły także w sukurs branżom, które zostały bezpośrednio dotknięte przez pandemiczne obostrzenia. Świetnym przykładem są np. koncerty odbywające się w grach czy wykorzystanie wirtualnej rywalizacji jako sposobu na zaangażowanie fanów piłki nożnej, czy wyścigów Formuły 1.

Gaming będący nierozerwalnie związany ze światem online skutecznie opiera się spadkom, które odnotowuje telewizja i inne media, a jego penetracja w atrakcyjnych marketingowo grupach docelowych jest już ogromna. w 2021 roku będący już kluczowym trendem w branży reklamy gaming marketing jeszcze bardziej zyska na znaczeniu, dlatego to optymalny czas dla marek, by w strategię na najbliższe miesiące wpisać działania komunikacyjne skierowane do graczy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"