
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Jan Kidaj, Prezes Grupy Aliplast, udzielił wywiadu dla magazynu Nowa Stal. Znajduje się w nim wiele bardzo ciekawych informacji. Zdaniem Prezesa ostatnie kilka miesięcy 2021 roku to okres niespotykany od wielu lat. Można go porównać wyłącznie do przełomu lat 80. i 90. XX w., czyli czasów, gdy w Polsce dokonywała się transformacja gospodarcza. Obecnie można jednak zaobserwować stopniową stabilizację na rynku, co widać chociażby po cenach aluminium na światowych giełdach. Popyt na wyroby aluminiowe może być ograniczony problemami z dostępnością takich surowców, jak np. szkło, bez którego systemy aluminiowe nie są w stanie funkcjonować. Co więcej, Aliplast jako jeden z największych producentów profili oraz systemów aluminiowych ciągle dąży do rozwoju i wzmacniania swojej pozycji rynkowej. Tylko w tym roku wykorzystanie mocy produkcyjnych sięgnie 97 – 98 procent. Dodatkowo już jesienią 2021 r. zacznie działać nowa prasa, co zwiększy zdolności wytwórcze Aliplastu. W Grupie Aliplast od kilku lat dynamicznie rozwijane jest portfolio oferowanych produktów. Celem jest dostarczenie kompleksowych rozwiązań dla budownictwa zarówno dla klientów B2B jak i B2C. Dlatego Aliplast oferuje na rynku produkty, takie jak żaluzje czy rolety. Cały wywiad znajduje się tutaj: https://youtu.be/Arl_tzcXiCQ Aliplast press box


TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
