
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Klienci odwiedzający sieć firmowych sklepów SCOTFREE mogą korzystać z programu lojalnościowego i promocji oferowanych za pośrednictwem systemu TapOn. Rozwiązanie jest dostępne w postaci aplikacji na telefony komórkowe oraz jako tradycyjna karta lojalnościowa. Popularna marka SCOTFREE, oferująca odzież w miejskim stylu, nawiązała współpracę z systemem TapOn, który służy do budowania i zarządzania relacjami z klientem. Wszystkie sklepy firmowe SCOTFREE zostały wyposażone w tablety, na których można znaleźć aktualne promocje i oferty specjalne. Wystarczy zbliżyć telefon komórkowy z aplikacją TapOn lub kartę lojalnościową do tabletu, aby naliczyć punkty w programie lojalnościowym lub dokonać ich wymiany na nagrody. Dzięki TapOn użytkownik otrzymuje na swoją komórkę informacje o nowych promocjach i nagrodach, a także może sam sprawdzać ile punktów zebrał w programie lojalnościowym. Aplikacja pozwala też zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w social media, wypełnienie ankiety czy odwiedzenie sklepu firmowego SCOTFREE. Karta lojalnościowa jest dedykowana klientom, którzy preferują rozwiązania tradycyjne i chcą korzystać z podstawowej funkcji TapOn, jaką jest wygodne gromadzenie punktów i wymiana na nagrody. – TapOn ułatwia nam utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i pozwala na wygodne premiowanie ich aktywności zakupowej. W programie lojalnościowym, który stworzyliśmy przy użyciu systemu uczestniczy już 1500 osób – mówi Joanna Wiśniewska, Ogólnopolski Kierownik Sprzedaży SCOTFREE. Rozwiązanie wdrożyliśmy we wszystkich szesnastu salonach firmowych. W szkoleniu z jego obsługi wzięło udział 60 pracowników – dodaje Wiśniewska. – TapOn pozwala sprawnie zarządzać komunikacją z klientami w sieci handlowej o dowolnej wielkości – mówi Michał Filipek, twórca TapOn. – System automatycznie szacuje rentowność promocji i umożliwia jej uruchomienie dosłownie w kilka minut. Dysponuje także opcją prowadzenia badań opinii klientów – dodaje Filipek. Sklepy firmowe SCOTFREE znajdują się w kilkunastu lokalizacjach na terenie całej Polski. Korzystanie z TapOn dla użytkowników końcowych jest darmowe. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone. Tradycyjną kartę lojalnościową można odebrać w każdym sklepie firmowym SCOTFREE.


TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
