Softbox Group dla Marwit

Marwit wyruszył na podbój nadbałtyckich kurortów, oferując zdrowe orzeźwienie oraz aktywny wypoczynek urlopowiczom odwiedzającym plaże.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

18 lipca wystartowała wakacyjna akcja producenta świeżych soków. Wyspa Zdrowia Marwit zawitała do popularnych nadbałtyckich kurortów, odwiedzając kolejno Puck, Łebę, Ustronie Morskie i Świnoujście, gdzie oferowała wczasowiczom naturalne orzeźwienie oraz świeżą porcję zdrowej energii.

Celem akcji było stworzenie alternatywy dla wciąż popularnych podczas urlopów słodkich napojów i niezdrowego jedzenia, a także promocja aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu.

Na terenie strefy przygotowano liczne atrakcje, w tym zajęcia ruchowe, treningi zumbyzawody sportowe, a także pokazy kulinarne przygotowane przez ambasadora marki Marwit, znanego szefa kuchni Grzegorza Łapanowskiego, badania skóry, zabawę z maszyną przyczynowo-skutkową Domino Event Day oraz wieczorne koncerty.

Wyspie Zdrowia Marwit towarzyszyła akcja sprzedażowo-promocyjna prowadzona bezpośrednio na plaży.

Za stworzenie koncepcji, pełną realizację oraz prowadzenie sprzedaży, odpowiedzialna była agencja Softbox Group.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska