STAMPO - nipowtarzalne formy

Wielkoformatowe elementy Stampo to nowość w ofercie Libetu, skierowana do architektów i inwestorów. Kostki, płyty i kule w dużych rozmiarach wytwarzane są z lanego betonu architektonicznego według przesłanych przez projektanta wytycznych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Produkty z nowej kolekcji Libet STAMPO są niedostępne w sprzedaży masowej, a technologia ich wytwarzania jest zupełnie inna niż w przypadku standardowych produktów nawierzchniowych. Formy odlewnicze służące do kształtowania zamówionych elementów przygotowywane są ręcznie na indywidualne zlecenie. Zamówione elementy mogą przybierać kształt dowolnego prostopadłościanu o maksymalnej długości boku do 2 m lub kuli o różnych średnicach.

- Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom architektów, poszukujących nietypowych wielkoformatowych elementów betonowych. Kostki, płyty, i inne niestandardowe elementy z linii Libet STAMPO mogą przybrać wybrany kształt, a ich funkcja zależy całkowicie od inwencji projektanta. Doskonale sprawdzą się miedzy innymi jako ławki, siedziska, stoły ogrodowe, płyty tarasowe i chodnikowe oraz jako elementy dekoracyjne

– mówi Maciej Pańczyk, kierownik Działu Badań i Rozwoju.

W zależności od potrzeb inwestora, krawędzie kostek i płyt mogą być fazowane, zaokrąglone lub zostać wykończone „na ostro”. Elementy mogą być zbrojone lub niezbrojone. Udane przykłady ich wykorzystania można zobaczyć między innymi w wystawowym ogrodzie Libet Design w Łodzi.

Szczegółowe pytania dotyczące projektów i realizacji zamówień można kierować na adres stampo@libet.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały