Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-09-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Superbrands on-line o podróbkach

65% z nas kupiło kiedyś podróbkę, co trzeci nie uważa tego za powód do wstydu. 29% Polaków przebadanych na zlecenie Superbrands Polska postrzega podróbkę jako kopię, a 8% uważa ją za „tańszy zamiennik”. 41% osób, które kiedykolwiek kupiły nielegalną kopię, motywuje swój wybór niższą ceną przy braku istotnych różnic w jakości.

A przecież budowa marki to praca, czas i niemałe pieniądze. Co zrobić, żeby te inwestycje pracowały na nasz, a nie obcy, rachunek?

4 października o godz. 20.00 w programie Webcaster eksperci: Agnieszka Gozdek, brand strategy directora w dziale strategii agencji Isobar Polska; Paweł Nizińskiego, CEO better i mec. Mariusz Kondrat z kancelarii prawnej Kondrat będą rozmawiać o tym, jakie marketingowe, biznesowe oraz prawne kroki można podjąć, aby stworzyć markę odporną na kopiowanie.

Aby obejrzeć debatę na żywo, bezpłatnie, należy zarejestrować się na stronie:

 http://rejestracja.webcaster.pl/superbrands.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ