Telewizja za darmo do końca roku. Netia z nową ofertą i kampanią

Rusza nowa kampania reklamowa Netii. Tematem kampanii są pakiety TV, a główne hasło kampanii to „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Dodatkowo kampania informuje o nowej promocji w ramach pakietu TV + Internet – telewizji do końca roku za darmo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 czerwca br. Netia uruchamia nową ofertę promocyjną „Internet lub TV do końca roku za darmo”. W ramach pakietu „Telewizja i Internet” usługa Telewizji Osobistej będzie dostępna nieodpłatnie do końca 2016 roku. Dodatkowo usługa internetowa zakupiona w pakiecie z Telewizją będzie aż o 15 zł/mies. tańsza niż w przypadku zakupu samego internetu. Standardowa cena Telewizji Osobistej, która będzie obowiązywać po okresie promocyjnym, czyli od stycznia 2017 r. to 35 zł.

To nie wszystko. W ramach nowej oferty, w przypadku zakupu samej usługi internetowej, również do końca roku abonament będzie za 0 zł – i to niezależnie od prędkości. Od stycznia 2017 r. za internet 10 Mb/s klienci zapłacą 39,90 zł, 50 Mb/s – 49,90 zł, 100 Mb/s – 59,90 zł, a za prędkość 300 Mb/s - 69,90 zł.

„Nowa oferta i kampania pozwolą zaangażować klientów i dotrzeć do nowej, szerszej grupy docelowej.  Chcemy zbudować unikalny charakter marki – wzmocnić skojarzenie Netii z telewizją. To wszystko będzie zadaniem nowej kampanii reklamowej. Planujemy wykorzystać różnorodne formy przekazu i kanały komunikacji. Stawiamy na nowoczesność i innowacje” – wyjaśnia Michał Zawadzki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu.

Kulki w nowej kampanii i nowe formaty w digitalu

1 czerwca startuje nowa kampania reklamowa. Obejmie radio, telewizję, social media, outdoor i kampanię display. W ramach kampanii promowana będzie oferta Telewizji Netia. Temat kampanii to możliwość wyboru pakietów telewizyjnych dostosowanych do preferencji użytkowników w myśl hasła „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Dodatkowo kampania będzie informowała o nowej promocji w ramach pakietu TV + Internet „Telewizja za 0 do końca roku”. W ramach nowej kampanii, dotychczas wykorzystywane w identyfikacji wizualnej Netii kropki przemieniają się w kulki, które będą głównymi bohaterami form reklamowych .

„Postawiliśmy na ewolucję dotychczasowego symbolu marki, czyli kropek. W nowej kampanii stają się one pełnowymiarowymi kulkami. Chcemy, aby w ten sposób stały się one bliższe naszym odbiorcom – nadamy im różne cechy, to pozwoli na identyfikację z nimi. Szczególnie ważne w tej kampanii będą humor, kreatywność i empatia” – tłumaczy Paweł Masiukiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej.

Netia mocno stawia także na nowe, kreatywne formaty. W ramach kampanii digital wykorzystywane będą m.in. interaktywne formy reklamowe – gry  umożliwiające  zabawę potencjalnych odbiorców kampanii.

 „Uwzględniając trendy konsumpcji mediów szacujemy, że poprzez formaty emitowane wyłącznie w  TV nie dotrzemy aż do 12 proc. naszej grupy docelowej. Dlatego bardzo mocno postawiliśmy na obecność w internecie. Jesteśmy przekonani, że proponowane przez nas formaty pozwolą zaangażować odbiorców” – dodaje Paweł Masiukiewicz.

Za strategię, format kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Brasil Warszawa. Za strategię mediową i zakup mediów –  Dentsu Aegis Network. Za kampanię digital – Value Media.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady