Transition Technologies PSC platynowym partnerem Atlassian

Dzięki swojej szczególnej aktywności, ciągłemu pozyskiwaniu nowej wiedzy oraz zaangażowaniu w projekty – platynowe partnerstwo Atlassian zostało przyznane polskiej spółce Transition Technologies PSC (TT PSC). Firma jest partnerem australijskiego producenta oprogramowania już od 6 lat. W modelu biznesowym oferuje wsparcie w dostosowaniu jego narzędzi do potrzeb deweloperów, managerów projektów i osób zarządzających contentem.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na co dzień doświadczeni doradcy, konsultanci, szkoleniowcy oraz specjaliści znający środowisko systemu produktów i jego możliwości, pomagają użytkownikom narzędzi personalizować ich funkcje. W ten sposób komunikacja z klientami, systemy sprzedażowe czy procesy zarządzania projektami są realizowane z dużo lepszą efektywnością, a oprogramowanie całkowicie spełnia oczekiwania jego właścicieli.

Polska spółka Transition Technologies PSC zdobyła najwyższy, platynowy poziom partnerstwa od Atlassian, firmy tworzącej oprogramowanie m.in. do zarządzania projektami, sprawnej komunikacji czy usprawnienia pracy programistów – dowodząc tym samym, o swoim profesjonalizmie i skuteczności wdrożeń. Przystąpienie firmy do programu partnerskiego, zapewnia klientom określenie indywidualnego poziomu doświadczenia partnera, a także poziomu jakości w pracy z produktami.

Najwyższy poziom partnerstwa to duży krok dla naszego zespołu. Przy wdrożeniu kierujemy się zasadą, że praca analityczna, badawcza oraz rozpoznanie potrzeb stanowią najważniejszy punkt. Sama konfiguracja narzędzia to element właściwie podsumowujący – opowiada Piotr Tokarski, Kierownik Działu Atlassian, Transition Technologies PSC.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://ttpsc.com/pl/atlassian/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS