
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Firma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, został oficjalnym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego FC Girondins de Bordeaux. Kontrakt to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy. 6 grudnia br. w malowniczym Bordeaux zawarta została umowa sponsorska pomiędzy WIŚNIOWSKI a FC Girondins de Bordeaux. Podpisy pod nią złożyli: Andrzej Wiśniowski – właściciel marki WIŚNIOWSKI oraz Stéphane Martin – prezes klubu FC Girondins de Bordeaux. Współpraca obowiązywała będzie do końca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019. Logotyp polskiego producenta widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie MATMUT Atlantique czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. Dzięki statusowi oficjalnego partnera klubu marka WIŚNIOWSKI zyskała wyłączność branżową wśród sponsorów tego francuskiego klubu. Do jej dyspozycji są również obiekty klubowe oraz piłkarze. - Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych, po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim, szczególnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. – Klub ma konotacje polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa – dodaje. Dlaczego Girondins de Bordeaux? To nie pierwsza współpraca polskiego producenta z francuskimi markami. Firma od lat kooperuje z dostawcami komponentów i automatyki działającymi we Francji. W roku 2016 rozpoczęła unikatowy w branży projekt co-brandingowy z producentem automatyki domowej Somfy. Jego efektem stał się ultranowoczesny napęd METRO, a w tym roku także system inteligentnej technologii smartCONNECTED. Współpraca z francuskim klubem piłkarskim z pewnością przyniesie równie spektakularne efekty. Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej znanych piłkarskich klubów francuskich. Założony w 1881 roku od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach Ligue 1. Klub sześciokrotnie sięgał po mistrzostwo Francji i dziewięciokrotnie po wicemistrzostwo tego kraju. WIŚNIOWSKI (press box)


TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
