Wojciech Drenda z PKP Cargo

Drukarki i  urządzenia wielofunkcyjne Kyocera, a także materiały eksploatacyjne do nich będą dostępne w ofercie firmy ABC Data, największego w Polsce dystrybutora sprzętu IT. ARCUS SA jest od 1997 roku przedstawicielem na polskim rynku Kyocera Document Solutions, japońskiego producenta urządzeń znanych z niskich kosztów eksploatacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„To bardzo dobra wiadomość dla naszego partnera, dla nas, ale też dla klientów. Niezależne testy wykonane w polskich i międzynarodowych laboratoriach potwierdzają, że wydajne i trwałe drukarki biurowe Kyocera pozwalają drukować nawet pięciokrotnie taniej, niż urządzenia konkurencyjne. Teraz dzięki współpracy z ABC Data ekonomiczne w eksploatacji drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Kyocera będą dostępne także w sieci sprzedaży resellerów współpracujących z ABC Data” – mówi Michał Czeredys, Prezes Zarządu Arcus S.A. – „Segment rynku dotyczący współpracy obu spółek ma bardzo duży potencjał rozwoju i jesteśmy przekonani, że przyniesie zadowalające efekty dla obu partnerów. ABC Data poszerza swoją ofertę o nowoczesne, ekonomiczne urządzenia wyposażone w ceramiczny bęben, który dzięki trwałości obniża całkowite koszty użytkowania urządzenia, a Arcus wzmacnia i poszerza silny kanał dystrybucji.”

Grupa Kapitałowa ABC Data jest liderem rynku dystrybucji sprzętu IT w Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej ofercie ma 73 tys. produktów, które dostarcza do 8 tys. resellerów na rynku polskim. Przychód Grupy Kapitałowej wyniósł w 2014 r. ponad 5,5 mld zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska