Wojtek Chojnacki Strategy Directorem w Agencji UX Symetria

Wojtek Chojnacki awansował w strukturze Symetrii i objął stanowisko Strategy Directora. Będzie nadzorował proces tworzenia nowych usług, program rozwoju kompetencji oraz realizację szczególnie wymagających projektów. Wojtek to również główny reprezentant stowarzyszenia UXalliance w Polsce oraz współtwórca Certyfikatu UX-PM.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Wojtek pełni w Symetrii kluczową rolę - jego kompetencje rozwijają ofertę agencji i podnoszą jakość świadczonych usług. Najnowszą inicjatywą Wojtka jest Certyfikat UX dla Project Managerów, który właśnie wszedł z sukcesem na polski rynek. Uważam, że jako Strategy Director w Symetrii z powodzeniem będzie wyznaczał drogę dla UX w Polsce" - komentuje Szeran Millo, Operations Director.

Wojtek Chojnacki dołączył do Symetrii w 2006 roku jako Project Manager, po 5 latach awansował na Senior Project Managera, by w 2013 roku objąć stanowisko Strategy & Development Leadera. Realizował badania, projektował serwisy i aplikacje, prowadził warsztaty UX dla klientów takich jak m.in. Orange, Philip Morris International, LexisNexis, PZU.

Agencja UX Symetria specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów i przeprowadzaniu badań użyteczności. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wykonują projekty dla dużych polskich i zagranicznych firm. Obecnymi klientami Symetrii są m.in. Alior Bank, BZ WBK, Credit Agricole, Deutsche Bank, Hestia, ING, LIDL, LOT, Orange, Philip Morris International, PKO, PZU.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"