Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-02-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wybory kosmetyczne mam blogerek

Blogi parentingowe jako platforma dzielenia się doświadczeniami macierzyństwa to we współczesnym świecie niezwykle ważne medium opiniotwórcze. Nowoczesne matki często zaglądają do ulubionych blogów, czerpiąc z nich informacje i odpowiedzi na nurtujące je pytania. W ten sposób mamy-blogerki stały się prawdziwymi ekspertkami od wychowania dzieci i dziecięcych produktów, służąc radą internautkom i wpływając na decyzje zakupowe. A zatem jakie cechy posiada idealny kosmetyk wg influencerek?

 Tradycja i doświadczenie – na te wartości przede wszystkim zwracają uwagę polskie mamy, wybierając produkty pielęgnacyjne dla swoich maluchów. Badanie przeprowadzone przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne „Ziołolek”* wśród 50 mam-blogerek wykazało, że największymi autorytetami w wyborze kosmetyków dla dzieci, większymi nawet od lekarza rodzinnego, są doświadczone osoby z naszego otoczenia. Okazuje się, że najchętniej wybieramy produkty, które sprawdzają się już od pokoleń, towarzysząc naszym mamom i babciom od kilkudziesięciu lat.

– Zakup kosmetyków dla dzieci to nie wybór konsumentki, tylko decyzja mamy, która chce dla swojego malucha jak najlepiej. Dlatego wybieram godne zaufania produkty apteczne z naturalnymi składnikami, sprawdzonych polskich producentów. Wierzę, że budowane od pokoleń doświadczenie owocuje wyższymi standardami i prawdziwą troską o nasze pociechy – podkreśla Agnieszka Mirecka, autorka bloga trojaczki.com.pl i mama trójki dzieciaków.

Badanie jednoznacznie wskazuje również na przywiązanie do lokalnych polskich marek, które wybiera aż 86% udzielających odpowiedzi. Ufamy im znacznie bardziej niż reklamie wielkich międzynarodowych koncernów. W trend lokalności i ekologiczności wpisują się oczekiwania aż 3/4 respondentek, aby produkty dla dzieci zawierały składniki pochodzenia naturalnego. Niemal każda z ankietowanych (98%) wymaga od kosmetyku, aby odpowiednio odżywiał dziecięcą skórę. Jest to wyjątkowo ważne w przypadku skóry suchej, skłonnej do alergii i podrażnień.

– Produkcja kosmetyków dla dzieci, szczególnie emolientów, podlega drobiazgowej weryfikacji zespołu badawczego, który skrupulatnie ocenia ich bezpieczeństwo. Kosmetyk do oczyszczania skóry dla najmłodszych musi spełnić bardziej rygorystyczne normy niż produkt dla dorosłych, dlatego przechodzi wydłużony proces kontroli. Kluczową rolę odgrywają składniki takiego produktu, który powinien być bogaty w składniki pochodzenia naturalnego, witaminy i kwasy omega.

W odpowiedzi na potrzeby polskich mam, które chcą zadbać o delikatną skórę swoich maluszków, powstało mydełko w kostce Linomag do codziennej higieny i pielęgnacji skóry już od pierwszego dnia życia. Mydełko jest w 100% oparte na roślinnej bazie z dodatkiem odżywczego masła shea, natłuszczającego oleju lnianego bogatego w kwasy omega-3 i omega-6, nawilżającej gliceryny oraz wygładzającej witaminy E. Dzięki tej wyjątkowej formule mydełko nie tylko skutecznie oczyszcza niemowlęcą skórę, ale również działa na nią kojąco, nawilża, łagodzi stany zapalne i wreszcie przyspiesza regenerację naskórka, czyniąc skórę gładką i elastyczną.

 

Mydełko LINOMAG® wchodzi w skład serii emolientów firmy Ziołolek. Limitowana wersja opakowań z misiem Linusiem jest już dostępna w aptekach oraz na stronie ziololek.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ