Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-11-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Znak „Doceń polskie” na billboardach marki Rębek

W połowie listopada rozpoczęła się kampania billboardowa promująca wyroby firmy „Przetwórstwo Owoców i Warzyw Piotr Rębek”. W akcji promocyjnej wykorzystano znak „Doceń polskie” przyznany chrzanowi tego producenta. Przedsięwzięcie potrwa do końca bieżącego roku. 

Firma „Przetwórstwo Owoców i Warzyw Piotr Rębek” istnieje na rynku od 35 lat. U progu działalności to rodzinne przedsiębiorstwo z Warszawy uprawiało korzeń chrzanu. „Chrzan” jest do dziś sztandarowym produktem zakładu. Producent oferuje bogaty wybór przetworów z tym warzywem w roli głównej.

Zakład jest jednym z laureatów XVII certyfikacji żywności zorganizowanej w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Decyzją Loży Ekspertów Chrzan wiejski z oferty warszawskiego przedsiębiorstwa zdobył certyfikat jakości i tytuł TOP PRODUKT. Oznacza to, że wyrób uzyskał maksymalne noty (same „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny.

Firma postanowiła wykorzystać uzyskany certyfikat w świątecznej kampanii marketingowej. W Lublinie i innych miastach wschodniej Polski pojawiły się billboardy prezentujące specjały firmy, w tym także nagrodzony produkt. Akcja obejmująca ponad 100 nośników reklamowych rozpoczęła się w połowie listopada i potrwa do końca roku. - Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na tak szeroką kampanię z użyciem billboardów - podkreśla Edyta Patyńska, reprezentująca „Przetwórstwo Owoców i Warzyw Piotr Rębek”. - Jesteśmy firmą z długimi tradycjami, a nasze produkty są na Wschodzie Polski dobrze znane, ale konkurencja nie śpi. Godło „Doceń polskie” pozwala nam wzmocnić przekaz o wysokiej jakości wyrobów - dodaje.

Warto odnotować, że kampania „Przetwórstwa Owoców i Warzyw Piotr Rębek” to kolejna akcja billboardowa z udziałem znaku „Doceń polskie”. Wcześniej godło programu pojawiło się m.in. na nośnikach promujących markę Mlekovita. Logotyp programu był lokowany także w spotach telewizyjnych oleju Kujawskiego.

Program „Doceń polskie” jest realizowany od 2011 roku. Od samego początku, honorowy patronat nad inicjatywą sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Celem przedsięwzięcia jest promowanie artykułów spożywczych wysokiej jakości z oferty rodzimych producentów.

Decyzja o przyznaniu certyfikatów jakości jest podejmowana przez Lożę Ekspertów, którą tworzą specjaliści z branży spożywczej. Najbliższa certyfikacja żywności odbędzie się 27 stycznia 2016 roku w Czeladzi. 

* * *

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl 

Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.  Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. 

* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl

Kontakt dla mediów:
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ