Znamy tegorocznych laureatów „Mistrzostw Burgerowych”

28 sierpnia, podczas największego festiwalu gastronomicznego w Polsce - ,,Żarcie na Kółkach”, wytypowano laureatów trzeciej edycji konkursu ,,Mistrzostwa Burgerowe”. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem głównym wydarzenia, ufundowała nagrody dla laureatów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W weekend 27 i 28 sierpnia pod stadionem PGE Narodowym pojawiła się niemal setka najlepszych food trucków z całej Polski. Festiwal połączony został z trzecią edycją konkursu „Mistrzostwa Burgerowe”, podczas którego 20-osobowa grupa jury wyłoniła najlepsze burgerownie na kółkach. W składzie sędziowskim pracował Rober Ciechomski, TGM HoReCa, który reprezentował głównego partnera wydarzenia, firmę MAKRO Cash&Carry Polska.

Tegorocznym zwycięzcą okazał się Kill Grill Burger & Sandwich Bar. Na drugim miejscu, egzekwo znaleźli się Beef"N"Roll oraz Buła i Spóła. Trzecie miejsce w klasyfikacji zajął B.B. Kings. Mistrzem Publiczności został Pasibus. Laureaci konkursu otrzymali m.in. bony towarowe na zakupy w halach ufundowane przez sieć hurtowni MAKRO.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm