WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Firma

Prestige Magazine
Kategorie Prasa, Wydawnictwa,
Rok powstania 2002
Liczba pracowników
Region(Województwo) Małopolskie
Miasto Kraków
Adres Wichrowa 20
Telefon Kraków
Fax
WWW http://www.prestigemagazine.com.pl

Opis działalności

Prestige Magazine jest luksusowym kwartalnikiem prezentującym sylwetki osób, które miały lub mają niebagatelny wpływ na bieg aktualnych wydarzeń w Polsce i na świecie. W stałych działach: Polityka Biznes Kultura Na topie Wydarzenie Autorytet Rozmowa czasopismo prezentuje najwybitniejsze światowe autorytety, a także udostępnia swe łamy osobistościom, dla których stanowi odpowiednie forum dla zaprezentowania swojej działalności, zainteresowań i poglądów. To unikalna koncepcja - czasopismo jest jedynym tego typu w Polsce. Czytelnikami Prestige Magazine są osoby w wieku 30 - 55 lat, o ponadprzeciętnych dochodach, osoby wykształcone, managerowie wyższego i średniego szczebla, właściciele i prezesi firm, politycy, dyplomaci, kadra naukowa wyższych uczelni. Nasi czytelnicy szukają informacji opisujących wybitne osoby, których życie i twórczość wielokrotnie bywały i są inspiracją dla innych. A przede wszystkim oczekują przede wszystkim wartościowej lektury w luksusowej oprawie. Redakcja kwartalnika jest również organizatorem Międzynarodowego Konkursu Prestige Connoisseur. Misją konkursu jest wyłonienie takich marek, dzieł czy przedsięwzięć, które są zauważalne i wyróżniają się na tle przeciętnej konkurencji. Pragniemy, aby produkty, firmy czy osoby prywatne niosące ze sobą pozytywne emocje, działające na międzynarodowych rynkach, budzące jednoznaczne skojarzenia z wysoką klasą, renomą, zaufaniem, bezpieczeństwem i jakością oraz dostarczające swoim Klientom powody do dumy – zostały nagrodzone. Tacy są uczestnicy Konkursu PRESTIGE CONNOISSEUR – prestiżowi i ponadprzeciętni.

Ostatnio dodane firmy

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ
Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ