|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 5 Grudnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Za abonament zapłaci każdy kto ma radio, telewizor, komputer
KRRiT przygotowała nowe rozwiązania dotyczące abonamentu radiowo-telewizyjnego. Zasady płacenia abonamentu będą się opierać na założeniu, że płaci ten, kto ma w mieszkaniu energię elektryczną, ma radio, tv lub komputer.
więcej
|
|
Play kontra UOKiK. Odwołanie od kary za udział w zmowie dot. TV mobilnej
P4, operator mobilnej sieci Play, odwoła się od kary nałożonej na niego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) za udział w zmowie dotyczącej polityki głównych operatorów telekomunikacyjnych wobec wprowadzenia usługi telewizji mobilnej, poinformowała spółka w komunikacie. UOKiK nałożył łącznie na operatorów kary w wysokości 113 mln zł, z czego 10,7 mln zł przypada na Playa.
więcej
|
|
Hawe Telekom i PTC rozszerzają współpracę
Spółka Hawe Telekom, z grupy Hawe, i Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile) podpisały umowę rozszerzającą dotychczasową współpracę w zakresie dzierżawy włókien światłowodowych, poinformowała spółka w komunikacie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
|
Rekordowa przewaga ,,Faktów" nad ,,Wiadomościami" (dane dzień po dniu)
W listopadzie br. “Fakty” TVN piąty raz w historii miały wyższą oglądalność niż “Wiadomości” TVP 1, osiągając największą jak dotąd przewagę. Liderem był jednak “Teleexpress”. Dane “Faktów” i “Wiadomości” dzień pod dniu tylko w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP traci najwięcej, tylko Polsat rośnie (top 25, ranking show)
W listopadzie br. pozycję lidera oglądalności wśród wszystkich widzów utrzymała Jedynka, która jednak straciła najwięcej. Wzrostem pochwalić się mógł tylko Polsat. Z kolei w grupie 16-49 liderem pozostał TVN.
więcej
|
Iwona Schymalla: Groźby nie robią na mnie wrażenia
|
Norbert Ofmański: Pamiętajmy, że ,,media relations" to wycinek PR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|