Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 19 Czerwca 2019
 
 
 
Ryszard Solski o rankingu ZFPR: niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka
 
Wśród agencji PR największe honoraria (tzw. fee income) osiągają Partner of Promotion i MSLGroup. W skali roku najwięcej zyskały 38 Group i NBS Communications, a duże spadki zanotowały Genesis PR, Publicis Consultants i Cohn & Wolfe. - Cenną wskazówką byłyby tu dane o rentowności poszczególnych agencji, ale ranking ich nie uwzględnia. Jednak gdyby sprawdzić je w dostępnych publicznie źródłach, to okazałoby się, że niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka - twierdzi Ryszard Solski, prezes zarządu Solski Communications. więcej
 
 
Dziennikarskie śledztwa i reportaże zapewniły ,,Gazecie Wyborczej" najwięcej subskrybentów w internecie. ,,Nie ma magicznej formuły"
 
Wywiad Magdaleny Środy z Weroniką Rosati o przemocy domowej zdobył dla „Gazety Wyborczej” (Agora) najwięcej cyfrowych prenumeratorów w br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Otwieranie się na nowe tematy skutkuje napływem zupełnie nowych odbiorców - komentuje Danuta Breguła, dyrektor strategii online „GW”. więcej
 
 
Letnia ramówka Trójki: więcej muzyki, mniej publicystyki
 
W okresie wakacyjnym Polskie Radio zmieni ramówki - będzie więcej audycji o charakterze rozrywkowym. Na antenie pojawią się nowe cykle podróżnicze, rozrywkowe, kulturalne i muzyczne - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Podwyżki w mBanku. ,,Powodem wzrost opłaty na BFG o 77 proc. oraz na KNF o 46 proc."
 
mBank zapowiedział, że od 18 sierpnia 2019 roku podniesie niektóre opłaty dla swoich klientów. Do 7 zł miesięcznie wzrośnie cena za kartę debetową, a 2,5 zł będzie kosztować wypłata z bankomatu kwot nie przekraczających 100 zł. - Podwyżki mają ograniczony zasięg i przy zachowaniu aktywności nie dotkną klienta w ogóle, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków opłaty można uniknąć. Wyższe ceny to efekt wzrostu opłaty na Bankowy Fundusz Gwarancyjny o 77 proc., a na KNF o 46 proc. - wyjaśnia mBank w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
14 kolejnych nominacji dla polskich kampanii na Cannes Lions (wideo)
 
Polskie kampanie otrzymały 14 kolejnych nominacji do nagród w trwającym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019. O Lwy w czterech kategoriach powalczą agencje VMLY&R, 180heartbeats Jung v. Matt, Grey Group Poland, Publicis Worldwide Polska, 2012 Agency z Imago PR. Wśród nich są już nagrodzone projekty „Ostatni Twój Weekend” i „Niezniszczalna Tęcza”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wraca ,,Lato z Radiem": cztery koncerty i trasa reporterska. Prowadzącymi Rożej, Kunikowska, Czejarek, Wydrych i Frątczak więcej
 
Festiwal w Opolu oglądało 2,24 mln widzów. Kurski: trend odbudowy siły i znaczenia TVP więcej
 
Już 192 tys. subskrybentów cyfrowych ,,Gazety Wyborczej". ,,Widać, że prawdziwe dziennikarstwo jest potrzebne" więcej
 
758 tys. widzów głównych emisji ,,Big Brothera", 62,13 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Wideo / Fotoedytor TVP
Wydawca TVP
Dziennikarz / Redaktor Mediów Społecznościowych TVP
Redaktor / Dziennikarz TVP
Podwydawca TVP
Scheduler Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Senior Account Manager Grupa ZPR Media
Graphic Designer GPD
Account Manager (Podróże) Grupa ZPR Media
Menedżer ds. Produktu Digital/E-commerce TVN
Senior Copywriter Agencja reklamowa Twożywo
Kierownik Oddziału, Fakt Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP2 pracuje nad nowym codziennym magazynem ,,Remontowi". Premiera jesienią

Telewizja Polska rozpoczęła prace nad nowym codziennym poradnikowym magazynem o roboczym tytule „Remontowi”, który powstaje pod redakcją Katarzyny Adamiak-Sroczyńskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Najprawdopodobniej trafi on do jesiennej ramówki TVP2. więcej

TVP Sport przejmuje po nc+ transmisje PNGiG Superligi piłkarzy ręcznych

Od najbliższego sezonu mecze PNGiG Superligi piłkarzy ręcznych będą pokazywane w TVP Sport. Poprzednio przez trzy lata rozgrywki można było oglądać w kanałach sportowych nc+. więcej

,,Lato, muzyka, zabawa" - rusza wakacyjna trasa TVP2. Koncerty w 10 miastach Polski

W niedzielę, 23 czerwca telewizyjna Dwójka pod hasłem „Lato, muzyka, zabawa” rozpocznie tegoroczną edycję koncertów z cyklu „Wakacyjna trasa Dwójki”. Tym razem imprezy odbywać się będą w dziesięciu polskich miastach. więcej

Nowy serial ,,Zameldowani" od 4 lipca w ATM Rozrywka

W czwartek, 4 lipca ATM Rozrywka rozpocznie emisję komediowego serialu „Zameldowani”. Jest to pierwszy autorski serial tworzony przez ATM Grupę z myślą o premierowej emisji w ATM Rozrywka. więcej

Inea z najszybszym internetem stacjonarnym, Play wygrywa w sieciach mobilnych. Półroczne wyniki PRO Speed Test

Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz firma V-Speed podały wyniki najlepszych dostawców internetu po pierwszych sześciu miesiącach funkcjonowania platformy PRO Speed Test. Wśród operatorów stacjonarnych najszybszą sieć oferowała Inea ze średnią prędkością ponad 423 Mb/s. W grupie dostawców mobilnych na czele znalazł się Play z internetem o średniej przepustowości przekraczającej 26 Mb/s. więcej

TVN7 w najbliższą niedzielę pokaże specjalny odcinek ,,Big Brothera"

W niedzielę, 23 czerwca o godz. 20.00 telewizyjna Siódemka wyemituje specjalny odcinek reality-show „Big Brother”. Z naszych informacji wynika, że to ukłon w stronę wiernych fanów produkcji. więcej

Pogoda, ,,Wiadomości" i Skoki narciarskie w Wiśle najdroższe w lipcowym cenniku TVP

W zdominowanej przez filmy i powtórki stałych programów oraz seriali lipcowej ramówce Telewizji Polskiej, najwyższe ceny reklam obowiązują przy niedzielnej prognozie pogody, wtorkowych „Wiadomościach” i transmisji z Letniego Grand Prix w skokach narciarskich w Wiśle w TVP1 oraz przy transmisjach muzycznych festiwali w TVP2. więcej

TVN24 BiS i HGTV w jakości HD w Cyfrowym Polsacie

Od 17 czerwca należące do Grupy TVN Discovery kanały TVN24 BiS i HGTV są dostępne w jakości HD. Dotychczas widzowie mogli je oglądać tylko w jakości SD. więcej

Olechowski o tekście ,,Newsweeka" nt. Holeckiej: ohydny i nieprawdziwy, Lis zjada pluszowy ogon

Szef TAI Jarosław Olechowski zarzucił Tomaszowi Lisowi rozpętanie na łamach kierowanego przez niego tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) kampanii nienawiści wobec „Wiadomości” i TVP. Chodzi o tekst, w którym tygodnik opisał Danutę Holecką. - Analizujemy ten materiał pod kątem wytoczenia procesu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Olechowski. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Letnia ramówka Trójki: więcej muzyki, mniej publicystyki

W okresie wakacyjnym Polskie Radio zmieni ramówki - będzie więcej audycji o charakterze rozrywkowym. Na antenie pojawią się nowe cykle podróżnicze, rozrywkowe, kulturalne i muzyczne - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów

Przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych oraz wydawców internetowych nadal chcą współpracować z KRRiT przy tworzeniu jednoźródłowego badania mediów. Podkreślają jednak, że w ramach współpracy z KRRiT chcą być dla urzędu partnerem. - KRRiT nie zdefiniowała założeń i kryteriów oceny projektu, nie stworzyła docelowego planu i harmonogramu działań, nie określiła obszarów mediów i sposobów ich mierzenia - przekazano Wirtualnemedia.pl. więcej

 
HFPC interweniuje w sprawie pracownicy Polskiego Radia Rzeszów. "Dyskryminacja apolitycznego dziennikarza"

Grażyna Bochenek, która we wrześniu ub.r. wyemitowała nieprzychylną opinię słuchacza na temat prezydenta Andrzeja Dudy została odsunięta od prowadzenia audycji na żywo. Obecnie trwa postępowanie sądowe o mobbing, naruszenie dóbr osobistych oraz dyskryminację, a sprawą zajmuje się Helsińska Fundacja Praw Człowieka. więcej

 
Radio ZET z letnią ramówką. Nowością "Znajdź Nosela", znika "Gość Radia ZET"

Radio ZET wprowadza wakacyjną ramówkę. Pojawią się w niej takie nowości jak "Aktywne lato z Radiem ZET", "Znajdź Nosela" czy koncerty "Siła Muzyki" oraz transmisje z muzycznych festiwali. Zniknie natomiast "Gość Radia ZET", które ponownie pojawi się na antenie jesienią. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Eska wyprzedziła Trójkę

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
14 kolejnych nominacji dla polskich kampanii na Cannes Lions (wideo)

Polskie kampanie otrzymały 14 kolejnych nominacji do nagród w trwającym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019. O Lwy w czterech kategoriach powalczą agencje VMLY&R, 180heartbeats Jung v. Matt, Grey Group Poland, Publicis Worldwide Polska, 2012 Agency z Imago PR. Wśród nich są już nagrodzone projekty „Ostatni Twój Weekend” i „Niezniszczalna Tęcza”. więcej

Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka Agnieszki Chylińskiej w reklamach

Teraz by Aviva to nowa oferta dla kierowców jeżdżących bez autocasco - AC na godziny, dostępne przez aplikację na smartfony. Ofertę promuje kampania reklamowa przygotowana przez FCB Bridge2Fun, Spark Foundry, Papaya Films i Nieagencje. W spotach wykorzystano motyw muzyczny z utworu Agnieszki Chylińskiej "Znalazłam". więcej

K2 wypłaci 1,2 mln zł dywidendy, Maciej Klepacki w radzie nadzorczej

Maciej Klepacki, członek zarządu Edipresse Polska, został powołany w miejsce Dariusza Ciborskiego do rady nadzorczej agencji marketingu internetowego K2. Jej akcjonariusze zdecydowali, żeby z zeszłorocznego zysku wypłacić w dywidendzie 1,24 mln zł, po 50 groszy na akcję. więcej

PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury

Rośnie odsetek Polaków, którzy uważają, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Najbardziej rozpoznawalni sponsorzy to PKN Orlen, adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU. więcej

Havas Media pozostaje domem mediowym Black Red White

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci salonów meblowych Black Red White. Oznacza to kontynuację współpracy zapoczątkowanej w 2017 roku. więcej

Pogoda, ,,Wiadomości" i Skoki narciarskie w Wiśle najdroższe w lipcowym cenniku TVP

W zdominowanej przez filmy i powtórki stałych programów oraz seriali lipcowej ramówce Telewizji Polskiej, najwyższe ceny reklam obowiązują przy niedzielnej prognozie pogody, wtorkowych „Wiadomościach” i transmisji z Letniego Grand Prix w skokach narciarskich w Wiśle w TVP1 oraz przy transmisjach muzycznych festiwali w TVP2. więcej

Szymon Majewski na basenie reklamuje abonamenty Plusa za pół ceny

Ruszyła kampania reklamowa Plusa, w której operator promuje abonamenty za pół ceny w ofercie dla rodzin. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP, Televisor. więcej

GPD Agency promuje masy śmietanowe Dr. Oetkera

Pod hasłem „Masa inspiracji" startuje digitalowa kampania reklamowa mas śmietanowych marki  Dr. Oetker. Akcja realizowana jest we współpracy z GPD Agency. więcej

Plus zachęca do "zabrania internetu na wakacje"

W nowej kampanii reklamowej Plus promuje ofertę, w której do abonamentu głosowego można za 25 zł dobrać internet jako dodatkowy transfer na smartfonie. Za akcję odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP i Televisor. więcej

Ilona Drzewosowska i Mirosław Dąbkowski w Stars

Do zespołu firmy doradztwa i audytu mediowego Stars dołączyli Ilona Drzewosowska i Mirosław Dąbkowski. więcej

Maciej Stojek i Artur Koczergo: z Duda Polska do Walk Creative

Do zespołu agencji Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo, wcześniej związani z agencją Duda Polska. Będą wspierać agencję w charakterze creative group head i odpowiadać za prowadzenie obsługi Volkswagen Samochody Użytkowe. więcej

Piotr Szatyński: z Zenith do Codemedia

Piotr Szatyński objął stanowisko media managera w domu mediowym Codemedia. Poprzednio pracował w agencji Zenith. więcej

Dwie imprezy sportowe o randze Mistrzostw Europy będą się nawzajem promować

Z inicjatywy Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich (PKSN), organizatorzy Mistrzostw Europy w biegach przeszkodowych (OCR) oraz Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej podjęli decyzję o współpracy promocyjnej obu eventów. więcej

Zofia Zborowska, Zuza Kołodziejczyk, Victor Borsuk zapewniają w nowej kampanii Galaxy S10, że #BędzieCoWspominać

Pod hasłem #BędzieCoWspominać rozpoczęła się najnowsza kampania marki Samsung, promująca smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia.  W akcję zaangażowano Zofię Zborowską, Zuzę Kołodziejczyk, Victora Borsuka i parę podróżników Busem przez Świat. więcej

Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup

Ed Sheeran pojawił się w reklamie ketchupu Heinz Tomato Ketchup. więcej

Na Cannes Lions nagrodzono pustą stronę gazety

Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Grand Prix w kategorii Print and Publishing przyznano pustej stronie libańskiej gazety "An-Nahar". Kartka była protestem przeciw politykom, którzy wiele miesięcy po wyborach nie potrafili uformować rządu. więcej

Magdalena Maksymiuk: z FleishmanHillard do Remarkable Ones

Do zespołu agencji Remarkable Ones dołączyła Magdalena Maksymiuk, obejmując stanowisko junior communication consultant. Poprzednio pracowała w agencji FleishmanHillard. więcej

Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Dziennikarskie śledztwa i reportaże zapewniły ,,Gazecie Wyborczej" najwięcej subskrybentów w internecie. ,,Nie ma magicznej formuły"

Wywiad Magdaleny Środy z Weroniką Rosati o przemocy domowej zdobył dla „Gazety Wyborczej” (Agora) najwięcej cyfrowych prenumeratorów w br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Otwieranie się na nowe tematy skutkuje napływem zupełnie nowych odbiorców - komentuje Danuta Breguła, dyrektor strategii online „GW”. więcej

ZPR Media: Renata Krzewska prezesem za Marcina Gębalę, Anna Sobota w zarządzie

Renata Krzewska przejęła funkcję prezesa spółki ZPR Media SA, zastępując Marcina Gębalę, którzy przeszedł do zarządów innych spółek grupy kapitałowej ZPR Media. Jednocześnie do zarządu ZPR Media SA dołączyła Anna Sobota, dyrektor biura reklamy Grupy Super Express. więcej

Joanna Parczyńska zwolniona z ,,Gazety Wyborczej", dział wideo włączony do newsroomu Wyborcza.pl

Szefowa działu wideo, multimediów i festiwali „Gazety Wyborczej” (Agora) Joanna Parczyńska została we wtorek zwolniona z pracy. - To efekt integracji newsroomów - informuje Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. Parczyńska zapewnia nas, że rozstanie przebiegło w dobrej atmosferze. więcej

Gremi Media sprzedało agencję ComPress

We wtorek Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) sprzedało 82,14 proc. akcji agencji public relations ComPress za 420 tys. zł. W poniedziałek głosami Gremi Media zdecydowano jeszcze o zmianie jej nazwy na Thunderbolt i powołaniu nowej rady nadzorczej. więcej

Onet przed "Gazetą Wyborczą" najczęściej cytowanym medium w maju. Wirtualnemedia.pl w czołówce

W maju najczęściej cytowanym medium był serwis Onet, który wyprzedził "Gazetę Wyborczą" i Wirtualną Polskę. Kolejny miesiąc z rzędu w czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w kwietniu, tylko ,,Obserwator Lokalny" na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w kwietniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Wieści z Głowna i Strykowa”. Zyskał tylko „Obserwator Lokalny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawca ,,Wprost" nie musi przepraszać Nowaka za krytykujące go komentarze internautów

Sąd Apelacyjny w Warszawie uznał, wydająca tygodnik „Wprost” spółka PMPG Polskie Media nie musi przepraszać Sławomira Nowaka za komentarze internautów na portalu pisma. Podtrzymał tym samym wyrok Sądu Okręgowego. więcej

Wydawnictwo Egmont wydaje magazyn dla dzieci "Robot Trains"

Od 18 czerwca br. w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik dla dzieci „Robot Trains” (Wydawnictwo Egmont Polska). Najmłodsi czytelnicy znajdą w nim przygody serialowej drużyny Kaya. więcej

Bartek Godusławski i Jacek Uryniuk z Nagrodami Dziennikarskimi ZBP im. Mariana Krzaka

Tegorocznymi laureatami Nagród Dziennikarskich im. Mariana Krzaka przyznawanych przez Związek Banków Polskich zostali Bartek Godusławski z „Dziennika Gazety Prawnej” i Jacek Uryniuk z Cashless.pl, natomiast wyróżnienie przyznano Grzegorzowi Siemionczykowi z „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. więcej

Najlepsze reportaże "Przeglądu Sportowego" w jednej książce

Od środy, 19 czerwca br. w sprzedaży ukaże się książka "Najlepsze sportowe historie - reportaże >>Przeglądu Sportowego<<". Publikacja będzie wyborem najlepszych tekstów, jakie ukazały się w dzienniku. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Podwyżki w mBanku. ,,Powodem wzrost opłaty na BFG o 77 proc. oraz na KNF o 46 proc."

mBank zapowiedział, że od 18 sierpnia 2019 roku podniesie niektóre opłaty dla swoich klientów. Do 7 zł miesięcznie wzrośnie cena za kartę debetową, a 2,5 zł będzie kosztować wypłata z bankomatu kwot nie przekraczających 100 zł. - Podwyżki mają ograniczony zasięg i przy zachowaniu aktywności nie dotkną klienta w ogóle, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków opłaty można uniknąć. Wyższe ceny to efekt wzrostu opłaty na Bankowy Fundusz Gwarancyjny o 77 proc., a na KNF o 46 proc. - wyjaśnia mBank w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

Facebook wprowadza kryptowalutę Libra. Będzie obsługiwana przez aplikację Calibra

Facebook zaprezentował nową kryptowalutę o nazwie Libra. Wirtualny pieniądz pozwalający początkowo na realizowanie płatności na platformach Messenger i WhatsApp ma się pojawić na rynku w 2020 roku i będzie obsługiwany za pomocą specjalnej aplikacji Calibra. Taką samą nazwę nosi także nowy oddział Facebooka, który będzie się zajmował dostarczaniem usług finansowych. - W przyszłości Calibra zaoferuje coraz więcej mobilnych usług finansowych - zapowiada Mark Zuckerberg, szef Facebooka. więcej

Onet przed "Gazetą Wyborczą" najczęściej cytowanym medium w maju. Wirtualnemedia.pl w czołówce

W maju najczęściej cytowanym medium był serwis Onet, który wyprzedził "Gazetę Wyborczą" i Wirtualną Polskę. Kolejny miesiąc z rzędu w czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Iberion. W zarządzie redaktor naczelny Pikio.pl

Grupa HGA Media przechodzi właśnie rebranding. Funkcjonuje pod nową nazwą Grupa Iberion, ma także nowy logotyp i strategię. Prezesem Grupy jest Albert Wójcik, wiceprezesem - Jan Kruś. Do zarządu wszedł również Bogdan Makowski, redaktor naczelny portalu Pikio.pl. więcej

K2 wypłaci 1,2 mln zł dywidendy, Maciej Klepacki w radzie nadzorczej

Maciej Klepacki, członek zarządu Edipresse Polska, został powołany w miejsce Dariusza Ciborskiego do rady nadzorczej agencji marketingu internetowego K2. Jej akcjonariusze zdecydowali, żeby z zeszłorocznego zysku wypłacić w dywidendzie 1,24 mln zł, po 50 groszy na akcję. więcej

Łukasz Kijek w nowym programie ,,Studio Biznes" na Gazeta.pl (wideo)

W środę 19 czerwca na portalu Gazeta.pl (Agora) zadebiutuje program „Studio Biznes". Poprowadzi go Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Nowe odcinki formatu będą miały premierę co środę o godz. 12.00. więcej

Inea z najszybszym internetem stacjonarnym, Play wygrywa w sieciach mobilnych. Półroczne wyniki PRO Speed Test

Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz firma V-Speed podały wyniki najlepszych dostawców internetu po pierwszych sześciu miesiącach funkcjonowania platformy PRO Speed Test. Wśród operatorów stacjonarnych najszybszą sieć oferowała Inea ze średnią prędkością ponad 423 Mb/s. W grupie dostawców mobilnych na czele znalazł się Play z internetem o średniej przepustowości przekraczającej 26 Mb/s. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów

Przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych oraz wydawców internetowych nadal chcą współpracować z KRRiT przy tworzeniu jednoźródłowego badania mediów. Podkreślają jednak, że w ramach współpracy z KRRiT chcą być dla urzędu partnerem. - KRRiT nie zdefiniowała założeń i kryteriów oceny projektu, nie stworzyła docelowego planu i harmonogramu działań, nie określiła obszarów mediów i sposobów ich mierzenia - przekazano Wirtualnemedia.pl. więcej

PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury

Rośnie odsetek Polaków, którzy uważają, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Najbardziej rozpoznawalni sponsorzy to PKN Orlen, adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ryszard Solski o rankingu ZFPR: niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka

Wśród agencji PR największe honoraria (tzw. fee income) osiągają Partner of Promotion i MSLGroup. W skali roku najwięcej zyskały 38 Group i NBS Communications, a duże spadki zanotowały Genesis PR, Publicis Consultants i Cohn & Wolfe. - Cenną wskazówką byłyby tu dane o rentowności poszczególnych agencji, ale ranking ich nie uwzględnia. Jednak gdyby sprawdzić je w dostępnych publicznie źródłach, to okazałoby się, że niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka - twierdzi Ryszard Solski, prezes zarządu Solski Communications. więcej

Gremi Media sprzedało agencję ComPress

We wtorek Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) sprzedało 82,14 proc. akcji agencji public relations ComPress za 420 tys. zł. W poniedziałek głosami Gremi Media zdecydowano jeszcze o zmianie jej nazwy na Thunderbolt i powołaniu nowej rady nadzorczej. więcej

Big Picture odpowiedzialna za komunikację kampanii ,,Trzeźwo Myślę" Carlsberga

Carlsberg Polska wybrał w przetargu agencję Big Picture do obsługi komunikacyjnej swojej akcji edukacyjnej "Trzeźwo myślę". więcej

Partner of Promotion przed MSL Group najwięcej zarabiającą agencją PR, 38 Group z dużym wzrostem (TOP17)

Wśród agencji PR niezmiennie największe honoraria (tzw. fee income) osiągają Partner of Promotion i MSLGroup. W skali roku najwięcej zyskały 38 Group i NBS Communications, a duże spadki zanotowały Genesis PR, Publicis Consultants i Cohn & Wolfe - wynika z raportu ZFPR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Inea z najszybszym internetem stacjonarnym, Play wygrywa w sieciach mobilnych. Półroczne wyniki PRO Speed Test
Orange Polska podnosi prędkość światłowodu i zmienia ofertę Orange Love
Szymon Majewski na basenie reklamuje abonamenty Plusa za pół ceny
Milion przejazdów hulajnogami Lime w Warszawie. Najdłuższy kurs liczył 26 kilometrów
McDonald's chce, żeby do 2025 roku jego opakowania były biodegradowalne
HMD Global z nowym centrum cyfrowym. Dane użytkowników Nokii przeniesione do Finlandii
Orange Światłowód i Plus najlepszymi dostawcami internetu według Netfliksa
 
 
 
GOSPODARKA
 
Podwyżki w mBanku. ,,Powodem wzrost opłaty na BFG o 77 proc. oraz na KNF o 46 proc."
Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka Agnieszki Chylińskiej w reklamach
PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury
Orange Polska podnosi prędkość światłowodu i zmienia ofertę Orange Love
McDonald's chce, żeby do 2025 roku jego opakowania były biodegradowalne
Partner of Promotion przed MSL Group najwięcej zarabiającą agencją PR, 38 Group z dużym wzrostem (TOP17)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Lato, muzyka, zabawa" - rusza wakacyjna trasa TVP2. Koncerty w 10 miastach Polski
Film "Joker" będzie dla dorosłych. Premiera w październiku
Ed Sheeran reklamuje Heinz Tomato Ketchup
Trzeci sezon serialu "Glow". Alison Brie zagubiona w Las Vegas
Russell Crowe zmienia oblicze telewizji Fox. Nadchodzi ,,The Loudest Voice"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj