Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 20 Sierpnia 2019
 
 
 
Grupa naTemat: wpływy wzrosły o 14 proc., 513 tys. zł zysku netto. ASZdziennik z lepszymi wynikami od MamaDu
 
Glob360, właściciel Grupy naTemat, w ub.r. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 14,4 proc. do 6,18 mln zł oraz 513,3 tys. zł zysku netto. Firma zarabia głównie z przygotowywania i realizacji kampanii marketingowych. Z jej spółek zależnych ASZdziennik zanotował wyższe wpływy od MamaDu i zysk netto. więcej
 
 
Rusza program Empik Premium, w reklamach Monika Brodka
 
Empik wprowadza program subskrypcji Empik Premium. W zamian za miesięczną opłatę, klienci otrzymają specjalnie przygotowany pakiet benefitów i rabatów. W kampanii reklamowej usługi występuje piosenkarka Monika Brodka. Kampanię przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Performance Media oraz OneMulti, więcej
 
 
,,Gotowi do gotowania. Start" nowym codziennym show TVP2. Prowadzącą Marzena Rogalska
 
Od 9 września w dni powszednie o godz. 18.30 telewizyjna Dwójka będzie emitować nowy program „Gotowi do gotowania. Start” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program poprowadzi Marzena Rogalska. więcej
 
 
,,Gazeta Polska" i ,,Wprost" z największymi spadkami w I półroczu 2019 roku
 
W pierwszym półroczu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
"Korepetycje z seksu" i "Pani Gadżet erotycznie" jesienią w TVN Style
 
W jesiennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska) pojawią się nowe programy: "Pani Gadżet erotycznie", prowadzony przez Annę Nowak-Ibisz oraz "Korepetycje z seksu". Pierwszy skupi się na dobieraniu erotycznych gadżetów, a drugi będzie poświęcony poradom eksperckim dotyczącym seksualności oraz spraw intymnych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Natalia Hatalska: Internet ma pomóc nam wypełnić pustkę więcej
 
Top of the Top Sopot Festival zyskał 130 tys. widzów. 8,78 mln zł z reklam więcej
 
Linie lotnicze American Airlines promują połączenie do Krakowa wódką. "To jedyny polski produkt kojarzony za granicą z naszym krajem" więcej
 
Google ułatwia obejście paywalla w przeglądarce Chrome. ,,Dla branży to nie trzęsienie ziemi" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programming Manager - Poland Sony Pictures Television Central Europe
Senior Media Planning Manager - CEE Viacom International Media Networks
Media Planning Specialist - CEE Viacom International Media Networks
Handlowiec Agencja Filmowa Revolver Media Group
główny specjalista KRRiT
Specjalista ds. SEM/PPC Ringier Axel Springer Media
Project Sales Specialist / Manager Media Impact Polska
WYDAWCA STRONY GŁÓWNEJ ONET.PL Ringier Axel Springer Media
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Dziennikarz Ekonomiczny Super Express
Redaktor SEO Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Obróbki Multimedialnej Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Gotowi do gotowania. Start" nowym codziennym show TVP2. Prowadzącą Marzena Rogalska

Od 9 września w dni powszednie o godz. 18.30 telewizyjna Dwójka będzie emitować nowy program „Gotowi do gotowania. Start” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program poprowadzi Marzena Rogalska. więcej

"Korepetycje z seksu" i "Pani Gadżet erotycznie" jesienią w TVN Style

W jesiennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska) pojawią się nowe programy: "Pani Gadżet erotycznie", prowadzony przez Annę Nowak-Ibisz oraz "Korepetycje z seksu". Pierwszy skupi się na dobieraniu erotycznych gadżetów, a drugi będzie poświęcony poradom eksperckim dotyczącym seksualności oraz spraw intymnych. więcej

HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem

W lipcu 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał TLC - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Zbigniew Pruski dyrektorem handlowym w BBC Studios na Europę Środkowo-Wschodnią

Zbigniew Pruski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w BBC Studios na Europę Środkowo-Wschodnią. Przez ostatnie lata w spółce pełnił funkcję head of affiliate sales. więcej

Mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020 najdroższe we wrześniu w TVP

We wrześniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe spoty kosztują od 100 tys. zł netto. Są to stawki dla bloków reklamowych przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

TVN Media i SAR z trzecią edycją projektu #opiniejuroraeffie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media właśnie wystartowały z trzecią edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową. więcej

TVP1 liderem tygodnia, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. ,,Zniewolona" i ,,Fakty" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial TVP1 „Zniewolona”, dziennik TVN „Fakty” oraz Top Of The Top Sopot Festival 2019. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Ryszard Rembiszewski twarzą stacji TV Okazje

Prezenter Ryszard Rembiszewski dołączył do grona gospodarzy programu telezakupowego TV Okazje. więcej

Piotr Woźniak-Starak uległ wypadkowi na jeziorze, trwają jego poszukiwania

Producent filmowy Piotr Woźniak-Starak jest poszukiwany po wypadku na motorówce, do którego doszło w niedzielę rano jeziorze Kisajno koło Giżycka. W akcji biorą udział policjanci, ratownicy i płetwonurkowie więcej

Serwis Paramount Play w ofercie Orange TV

Od 19 sierpnia użytkownicy platformy Orange TV mają dostęp do serwisu SVOD Paramount Play. więcej

US Open 2019 w Eurosporcie. Na początek kwalifikacje

Od poniedziałku, 19 sierpnia wszystkie mecze kwalifikacji do turnieju US Open można oglądać na kanale Eurosport oraz w Eurosport Playerze. więcej

Robert Kwiatkowski, Andrzej Rozenek i Dorota Olko wśród ,,jedynek" Lewicy do Sejmu

Z pierwszych miejsc na listach Lewicy do Sejmu będą startowali m.in. były prezes TVP i członek KRRiT Robert Kwiatkowski, dziennikarz „Nie” Andrzej Rozenek i rzeczniczka prasowa Razem Dorota Olko. Szefem sztabu ugrupowania został lider Wiosny Robert Biedroń. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Robert Kilen i Monika Tarka uruchomią kanał na YouTube

W czwartek, 22 sierpnia br. Robert Kilen i Monika Tarka wystartują z własnym kanałem na YouTube. W Kilen TV mają przygotowywać rożne programy o tematyce rozrywkowej oraz motoryzacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od lutego do lipca 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rusza program Empik Premium, w reklamach Monika Brodka

Empik wprowadza program subskrypcji Empik Premium. W zamian za miesięczną opłatę, klienci otrzymają specjalnie przygotowany pakiet benefitów i rabatów. W kampanii reklamowej usługi występuje piosenkarka Monika Brodka. Kampanię przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Performance Media oraz OneMulti, więcej

Arskom Group przy potrojeniu wpływów nadal ze stratą, zrezygnowała z ,,FourFour Two" i ,,Stuffu"

W ub.r. agencja marketingowa Arskom Group zanotowała 7,94 mln zł przychodów sprzedażowych - prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej, a jej strata netto pogłębiła się z 250,4 do 346 tys. zł. Zakończyła wydawanie magazynów FourFour Two” i „Stuff”. - Jeszcze w tym roku planujemy kolejne działania, zarówno akwizycje jak i strategiczne partnerstwa. planujemy, że spółki Arskom i Sport Brokers rok 2019 zakończą z wynikiem powyżej 1 mln zł zysku EBITDA - zapowiada Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group. więcej

Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" wyłoniła komitet sterujący

Marketerzy, którzy pracują wspólnie z rynkiem nad nowym badaniem mediów w Polsce utworzyli koalicję "Marketerzy dla lepszych badań". Teraz, podczas swojego pierwszego spotkania organizacyjnego wybrała komitet sterujący, który będzie zarządzał jej pracami. więcej

Leo Burnett Warszawa z 27,91 mln zł wpływów, agencja ma nowy zarząd

Agencja Leo Burnett Warszawa zamknęła 2018 rok wpływami sprzedażowymi w wysokości 27,91 mln zł, czyli zbliżonymi do tych z 2017 roku. Od czerwca br. spółka ma nowy zarząd, w którym są Jarosław Ziębiński, Tomasz Pawlikowski i David Clark. więcej

Sklepy spożywcze nie będą mogły wyrzucać żywności, zaczyna obowiązywać nowa ustawa

Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności. Nowe przepisy zobowiązują właścicieli dużych sklepów do przekazywania produktów spożywczych, które nie mogą trafić do sprzedaży organizacjom pozarządowym. więcej

Mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020 najdroższe we wrześniu w TVP

We wrześniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe spoty kosztują od 100 tys. zł netto. Są to stawki dla bloków reklamowych przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

TVN Media i SAR z trzecią edycją projektu #opiniejuroraeffie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media właśnie wystartowały z trzecią edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową. więcej

Sławomir Zapała w nowej serii reklam Bancovo. Filip nowy brand hero marki

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej porównywarki pożyczek i kredytów Bancovo. W reklamach występuje Sławomir Zapała, ambasador marki. Działania przygotowały Start Something i Mets. więcej

Wystartowała kampania wafli Dare i batonów Wanted (wideo)

W poniedziałek rozpoczęły się dwie kampanie firmy ETi wspierające flagowe produkty marki - czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów. Realizują je agencje Gong (Group One), UM (IPG Mediabrands) i MSL (Publicis Groupe). więcej

LOT zachęca w nowej kampanii reklamowej do podróżowania z dziećmi

Pod hasłem "Bądź naszym gościem" ruszyła nowa kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT. więcej

Tommy Hilfiger wykorzystał w nowej kolekcji materiały z recyklingu

Amerykańska marka Tommy Hilfiger do produkcji najnowszej kolekcji jesiennej wykorzystała materiały pochodzące z recyklingu. więcej

Adam Romaniuk e-commerce directorem w Grupie S/F

Adam Romaniuk dołączył do zespołu Grupy S/F, gdzie objął nowo utworzone stanowisko e-commerce directora. Zajmie się rozwojem kompetencji ecommerce`owych całej Grupy i wsparciem w zakresie ecommerce klientów agencji Booost, The Digitals i Scholz & Friends Warszawa. więcej

Profi z nową strategią pozycjonowania i brand designem

Marka Profi, producent m.in. pasztetów i zup gotowych wprowadza nową strategię pozycjonowania marki i nowy brand design. Opracowała je agencja Communication Unlimited. więcej

Lars Larsen, twórca Grupy Jysk nie żyje

W wieku 71 lat w wyniku choroby nowotworowej zmarł Lars Larsen, założyciel i do czerwca br. prezes Grupy Jysk. Firmą kierować będzie jego syn, Jacob Brunsborg. więcej

Fundacja Viva! ciągnęła na trasie do Morskiego Oka rzeźbę martwego konia

W niedzielę 18 sierpnia na trasie do Morskiego Oka pojawił się nietypowy zaprzęg. Rzeźbiarka Ida Karkoszka wciągnęła, wraz z aktywistką Fundacji Viva! Anną Plaszczyk, na Polanę Włosienica rzeźbę umierającego konia. więcej

Martin Sorrell kupił za 10 mln euro agencję IMA

Należąca do Martina Sorrella spółka S4 Capital kupiła specjalizującą się w influencer marketingu agencję IMA. Zapłaciła za nią 10 mln euro. więcej

Agnieszka Porzycka senior SEM specilist w Resolution

Agnieszka Porzycka awansowała na stanowisko senior SEM specialis w strukturach agencji Resolution (Grupa OMD), która specjalizuje się w obsłudze klientów, dla których digital stanowi główne medium komunikacji. więcej

Black Red White prezentuje nowy katalog

Sieć salonów meblowych Black Red White zaprezentowała Katalog Rodzinnych Wnętrz 2019/2020. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Polska" i ,,Wprost" z największymi spadkami w I półroczu 2019 roku

W pierwszym półroczu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Arskom Group przy potrojeniu wpływów nadal ze stratą, zrezygnowała z ,,FourFour Two" i ,,Stuffu"

W ub.r. agencja marketingowa Arskom Group zanotowała 7,94 mln zł przychodów sprzedażowych - prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej, a jej strata netto pogłębiła się z 250,4 do 346 tys. zł. Zakończyła wydawanie magazynów FourFour Two” i „Stuff”. - Jeszcze w tym roku planujemy kolejne działania, zarówno akwizycje jak i strategiczne partnerstwa. planujemy, że spółki Arskom i Sport Brokers rok 2019 zakończą z wynikiem powyżej 1 mln zł zysku EBITDA - zapowiada Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group. więcej

Zielke zarzuca ,,Gazecie Wyborczej" i OKO.press zwłokę w opisywaniu sprawy Sadowskiego. Dziennikarze odpowiadają: weryfikowaliśmy fakty

Informacje na temat Krzysztofa Sadowskiego „Gazeta Wyborcza” miała rok wcześniej, OKO.press od maja br. - informuje Mariusz Zielke, zarzucając mediom opieszałość. - Żeby napisać coś w poważnym medium, trzeba dokładnie to sprawdzić - odpiera zarzut w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Iza Michalewicz, autorka „Gazety Wyborczej”. więcej

Wpływy Media Service Zawada zmalały o 8 proc. 2,6 mln zł zaległych należności od Ruchu, Super Siódemki i WIKR

Firma Media Service Zawada, wydająca głównie czasopisma i książki dla dzieci, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 7,8 proc. do 40,21 mln zł oraz zysku netto z 2,11 mln zł do 879,8 tys. zł. Ma 2,6 mln zł zaległych należności od przeżywających ogromne problemy spółek dystrybucyjnych Ruch, Super Siódemka i WIKR. więcej

,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu

W pierwszym półroczu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Onet najbardziej opiniotwórczy w lipcu, rekord Wirtualnemedia.pl

Portal Onet otwiera lipcowy ranking najczęściej cytowanych mediów, który przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc znalazł się w czołówce najczęściej cytowanych serwisów internetowych. więcej

Wydawca ,,Teraz Rocka" po sprzedaży ,,PSX Extreme" potroił wpływy, nadal ze stratą

W drugim kwartale br. firma Advertigo, wydawca magazynu „Teraz Rock”, zanotowała 1,61 mln zł wpływów sprzedażowych i 158,6 tys. zł straty netto, wobec 583,8 tys. zł wpływów i 121,5 tys. zł rok wcześniej. W zeszłym kwartale sprzedała prawa do miesięcznika „PSX Extreme”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa naTemat: wpływy wzrosły o 14 proc., 513 tys. zł zysku netto. ASZdziennik z lepszymi wynikami od MamaDu

Glob360, właściciel Grupy naTemat, w ub.r. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 14,4 proc. do 6,18 mln zł oraz 513,3 tys. zł zysku netto. Firma zarabia głównie z przygotowywania i realizacji kampanii marketingowych. Z jej spółek zależnych ASZdziennik zanotował wyższe wpływy od MamaDu i zysk netto. więcej

Disney+ nie tylko w USA. Na liście Kanada, Holandia, Australia i Nowa Zelandia

Zapowiadany na listopad serwis VOD Disney+ na początku pojawi się nie tylko na rynku amerykańskim. Według zapowiedzi platforma będzie dostępna w dniu premiery w Kanadzie i Holandii, a kilka dni później także w Australii i na Nowej Zelandii. Umowy zawarte przez Disneya przewidują start serwisu na platformach Apple TV, Android TV, Playstation 4 i Xbox One. więcej

Łukasz Szelecki odchodzi z Ringier Axel Springer Polska

Po ponad 2,5 roku pracy Łukasz Szelecki rozstaje się z Ringier Axel Springer Polska, w którym nadzorował realizację treści wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w TOK FM, Polsacie i Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego. więcej

Airbnb z rezerwacjami za 9,4 mld dolarów. 31 procent wzrostu w skali roku

W I kwartale 2019 roku platforma Airbnb osiągnęła globalne przychody z rezerwacji w wysokości 9,4 mld dolarów - wynika z nieoficjalnych informacji. Na koniec marca spółka dysponowała kapitałem gotówkowym w kwocie 3,5 mld dolarów, firma szykuje się do wejścia na giełdę w pierwszej połowie 2020 roku. więcej

Onet najbardziej opiniotwórczy w lipcu, rekord Wirtualnemedia.pl

Portal Onet otwiera lipcowy ranking najczęściej cytowanych mediów, który przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc znalazł się w czołówce najczęściej cytowanych serwisów internetowych. więcej

Disney będzie walczył z udostępnianiem kont w Disney+. Dogaduje się z dostawcami kablowymi

Koncern medialny Disney i Charter Communications, jeden z największych dostawców kablowych w USA zawarli porozumienie zgodnie z którym będą wspólnie walczyć ze zjawiskiem dzielenia się kontami przez użytkowników zapowiadanego na jesień 2019 roku serwisu VOD Disney+. Obaj partnerzy uważają że udostępnianie danych logowania do serwisu rodzinie i znajomym jest działaniem porównywalnym z piractwem, które hamuje rozwój platform streamingowych. więcej

Eliza Michalik felietonistką naTemat.pl

Eliza Michalik została felietonistką naTemat.pl. - Tematy będą różnorodne, zależy, co przyniesie tydzień - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarka. więcej

"Agent King" - animowany Elvis Presley w Netfliksie

W 42. rocznicę śmierci Elvisa Presleya platforma Netflix zapowiedziała animowany projekt "Agent King". więcej

Toya z nową ofertą internetu dla studentów

Od 19 sierpnia w Toya wystartowała promocja „Internet studencki 2019”. Podobnie jak w poprzednich latach studenci mogą podpisywać umowy na krótszy okres, od 7 do 9 miesięcy. Promocyjne ceny obowiązują przez cały czas trwania umowy. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" wyłoniła komitet sterujący

Marketerzy, którzy pracują wspólnie z rynkiem nad nowym badaniem mediów w Polsce utworzyli koalicję "Marketerzy dla lepszych badań". Teraz, podczas swojego pierwszego spotkania organizacyjnego wybrała komitet sterujący, który będzie zarządzał jej pracami. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Iskrzenie Studio wypromuje markę Chitosan

Iskrzenie Studio wdroży i obsłuży komunikację produktów z linii Chitosan polskiej firmy Chitone, produkującej naturalne kosmetyki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rusza program Empik Premium, w reklamach Monika Brodka
Nowe iPhone'y zostaną zaprezentowane 10 września
Huawei wymieni stłuczony ekran za pół ceny
T-Mobile Polska nadal dla Urzędu Dozoru Technicznego
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rusza program Empik Premium, w reklamach Monika Brodka
Sklepy spożywcze nie będą mogły wyrzucać żywności, zaczyna obowiązywać nowa ustawa
Lars Larsen, twórca Grupy Jysk nie żyje
Piotr Woźniak-Starak uległ wypadkowi na jeziorze, trwają jego poszukiwania
Od kwietnia 2020 roku nowa matryca VAT. ,,Ułatwi życie przedsiębiorcom, ale ceny niektórych towarów mogą wzrosnąć"
Polskie lasy umierają z powodu suszy. Drzewa są atakowane przez korniki i rośnie ryzyko pożarowe
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy serial ,,Wybory Paytona Hobarta" od 27 września w Netfliksie (wideo)
Disney będzie walczył z udostępnianiem kont w Disney+. Dogaduje się z dostawcami kablowymi
"Agent King" - animowany Elvis Presley w Netfliksie
Siódmy sezon serialu "Ray Donovan"
Abby Quinn zagra w serialu "Szaleje za Tobą"
Koniec serialu "Dolina Krzemowa". Thomas Middleditch na przesłuchaniu w Kongresie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj