Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Listopada 2019
 
 
 
30 lat ,,Wiadomości" TVP: zawsze daleko od BBC, dzisiaj blisko ,,Dziennika Telewizyjnego" (opinie)
 
Nadawane przez TVP1 „Wiadomości” zwykle prezentowały wizję bliską potrzebom aktualnie rządzących, ale lokują się daleko od zakładanych wzorców BBC. Intryguje, ale psuje debatę publiczną. Tak dziennikarze i publicyści oceniają sztandarowy program informacyjny TVP w 30. rocznicę jego startu. więcej
 
 
Trzeci sezon serialu ,,Zakochani po uszy" w TVN7. Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz w obsadzie
 
Od stycznia TVN7 rozpocznie emisję trzeciego sezonu telenoweli „Zakochani po uszy”, a do nowych odcinków produkcji dołączą kolejni aktorzy młodego pokolenia: Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To serial, który pokochali widzowie Siódemki - mówi nam Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7. więcej
 
 
Adam Zdrójkowski i Marcelina Zawadzka gospodarzami ,,Dance, dance, dance 2". Zastąpią Tomasza Kammela i Barbarę Kurdej-Szatan
 
Drugi sezon „Dance, dance, dance” poprowadzą Adam Zdrójkowski i Marcelina Zawadzka, którzy w roli gospodarzy względem pierwszego sezonu programu zastąpią Tomasza Kammela i Barbarę Kurdej-Szatan. Nowe odcinki widowiska będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Właściciel TikToka startuje z muzycznym serwisem streamingowym, ma być tańszy niż Spotify. ,,Ma szanse na sukces"
 
Na grudzień br. chińska firma ByteDance, właściciel aplikacji społecznościowej TikTok zaplanował uruchomienie własnego serwisu oferującego muzykę w streamingu. Według planów platforma wystartuje na razie na wybranych rynkach, później może pojawić się w USA i innych częściach świata. - To dobry ruch, bo pomimo dużej konkurencji w segmencie streamingu audio TikTok posiada dużą bazę sprofilowanych użytkowników. Jest szansa na sukces, ale będzie on zależał od umiejętności wyróżnienia się na rynku - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,The Mandalorian" z pirackim rekordem, hakerzy handlują dostępem do Disney+
 
Tydzień temu na rynku pojawił się oficjalnie serwis Disney+, na razie jednak jest on dostępny jedynie na wybranych rynkach. W internecie szybko jednak pojawiły się oferty dostępu do platformy, między innymi z użyciem kont zhakowanych przez oszustów. Z kolei przebojowy serial „The Mandalorian” szybko osiągnął piracki rekord, w sieci dostępne są tysiące jego nielegalnych kopii. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Normy promieniowania elektromagnetycznego dla sieci komórkowych stukrotnie w górę. Jest projekt rozporządzenia. ,,Bez tego rozwój sieci się zatrzyma" więcej
 
vod.pl przed Netflixem, Player.pl przyciąga najbardziej, mocno w górę HBO GO (TOP serwisów VoD) więcej
 
Disney+ to dobra oferta z przystępnym interfejsem i ceną, niekonsekwentne wersje językowe (analiza) więcej
 
Grupa PZU: 12 proc. więcej na reklamy, analiza synergii Aliora i Banku Pekao z mBankiem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Redaktor serwisu Urzadzamy.pl Grupa ZPR Media
Account Manager Viacom International Media Networks
Junior Technical SEO Ringier Axel Springer Media
Realizator Światła TVP
UX Designer w Sympatii Ringier Axel Springer Media
Promo Producer Viacom International Media Networks
Realizator Dźwięku Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
On-Air Producer Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Scheduler Fox Networks Group Poland
PR Junior Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
30 lat ,,Wiadomości" TVP: zawsze daleko od BBC, dzisiaj blisko ,,Dziennika Telewizyjnego" (opinie)

Nadawane przez TVP1 „Wiadomości” zwykle prezentowały wizję bliską potrzebom aktualnie rządzących, ale lokują się daleko od zakładanych wzorców BBC. Intryguje, ale psuje debatę publiczną. Tak dziennikarze i publicyści oceniają sztandarowy program informacyjny TVP w 30. rocznicę jego startu. więcej

Trzeci sezon serialu ,,Zakochani po uszy" w TVN7. Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz w obsadzie

Od stycznia TVN7 rozpocznie emisję trzeciego sezonu telenoweli „Zakochani po uszy”, a do nowych odcinków produkcji dołączą kolejni aktorzy młodego pokolenia: Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To serial, który pokochali widzowie Siódemki - mówi nam Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7. więcej

Adam Zdrójkowski i Marcelina Zawadzka gospodarzami ,,Dance, dance, dance 2". Zastąpią Tomasza Kammela i Barbarę Kurdej-Szatan

Drugi sezon „Dance, dance, dance” poprowadzą Adam Zdrójkowski i Marcelina Zawadzka, którzy w roli gospodarzy względem pierwszego sezonu programu zastąpią Tomasza Kammela i Barbarę Kurdej-Szatan. Nowe odcinki widowiska będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

199 tys. widzów śledzi premierowe odcinki ,,Żmijowiska" w Canal+

Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Żmijowisko” w Canal+ oglądało średnio 199 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadzą 33 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Inwestycja we własny, jakościowy kontent ma sens - komentuje nam Anna Limbach-Uryn, dyrektor programowa platformy Canal+. więcej

Rada Etyki Mediów: materiał ,,Wiadomości" o projekcie ustawy ,,Stop pedofilii" to fake news

Rada Etyki Mediów zajęła stanowisko wobec październikowego materiału „Wiadomości” TVP1 o obywatelskim projekcie ustawy „Stop pedofilii”. - Materiał celowo wprowadza w błąd, a politycy opozycji przedstawieni są jako protestujący przeciwko karaniu pedofilii. Wypełnia wymogi definicji „fake news” - brzmi orzeczenie Rady. więcej

Finał ,,Masterchefa" i ,,Kuchenne rewolucje" z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN

W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym najdroższe reklamy emitowane są przy finałowym odcinku niedzielnego show „Masterchef” oraz przy „Kuchennych rewolucjach”. więcej

Kanały HBO i Cinemax w ofercie internetowej Vectry. Wkrótce VOD

TV Online - serwis i aplikacja mobilna Vectry - wzbogaciła się o pięć nowych stacji: HBO, HBO2, HBO3, Cinemax i Cinemax2. Tym samym Vectra umożliwia oglądanie na urządzeniach mobilnych 143 kanałów w domu i 129 poza domem. więcej

TVP1 i TVN liderami, udany tydzień TVP Info. 5,19 mln widzów meczu Izrael-Polska

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Izrael-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Info ze specjalnym pasmem z Wilna o Powstaniu Styczniowym. ,,To jedna z największych zagranicznych realizacji TAI"

W piątek 22 listopada TVP Info będzie transmitować uroczystości pochówku powstańców styczniowych na cmentarzu na Rossie. TVP wysłało już do Wilna zespół 60 dziennikarzy, operatorów, dźwiękowców, realizatorów i oświetleniowców oraz cztery wozy satelitarne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzami specjalnego pasma będą Marta Kielczyk i Sławomir Siezieniewski. więcej

Samsung Galaxy A10 lub jeden z telewizorów Smart TV w prezencie w ramach świątecznej oferty UPC Polska

W UPC Polska pojawiła się specjalna oferta świąteczna, w której abonenci w prezencie mogą otrzymać smartfon Samsung Galaxy A10 lub jeden z panoramicznych telewizorów ze Smart TV: Samsung 43” albo Sony 40”. więcej

Jarosław Jakimowicz gospodarzem ,,Pytania na śniadanie extra"

Aktor Jarosław Jakimowicz dołączył do prowadzących cykl „Pytanie na śniadanie extra” w TVP2. Będzie jego gospodarzem raz w tygodniu. więcej

Startuje kolejny sezon Ligi Mistrzyń CEV. Transmisja w Canal+

We wtorek, 19 listopada rozpocznie się kolejny sezon Ligi Mistrzyń CEV. Wyłączne prawa do relacjonowania sportowej imprezy w naszym kraju ma platforma Canal+. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wnet liczy na częstotliwości w Lublinie, Łodzi i Bydgoszczy

Radio Wnet, które od roku nadaje na częstotliwościach w Krakowie (95,2 MHz) oraz w Warszawie (87,8 MHz), a niedawno otrzymało koncesję w Białymstoku, Wrocławiu i Szczecinie liczy także na wygranie konkursu w Lublinie, Łodzi i Bydgoszczy. więcej

 
Prof. Adam Grzegorczyk zakończył współpracę z Halo.Radiem. Miesięcznie 20 tys. zł ze zbiórki w internecie

Z internetowego Halo.Radio odszedł jeden z prowadzących prof. Adam Grzegorczyk. Jego założyciel Jakub Wątły w rozmowie z nami mówił, że aby medium to mogło sprawnie działać, na działalność rozgłośni powinno miesięcznie wpływać ponad 100 tys. złotych. Obecnie średni przychód ze zbiórki na Patronite.pl to 20 tys. złotych. więcej

 
Beata Michniewicz z radiowej Trójki AuTORytetem w plebiscycie MediaTory

W tegorocznej edycji studenckiego plebiscytu MediaTory tytuł AuTORytetu przyznano Beacie Michniewicz z radiowej Trójki. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. TOK FM wyprzedziło RMF FM

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od maja do października br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Przemysław Bluszcz czyta w Trójce ,,Na nieludzkiej ziemi" Józefa Czapskiego

W poniedziałek na antenie radiowej Trójki wystartowała nowa powieść w odcinkach - „Na nieludzkiej ziemi” Józefa Czapskiego. Czyta ją Przemysław Bluszcz. To kolejna już powieść z cyklu „Sto książek na Stulecie Niepodległości” przygotowanego przez dziennikarzy stacji we współpracy z słuchaczami. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PHD przejmuje w Polsce obsługę mediową LG Electronics

Od stycznia 2020 roku obsługą mediową koncernu LG Electronics zajmować się będzie dom mediowy PHD. To wyniki globalnego rozstrzygnięcia marketera. więcej

Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia

Firma Ströer zainstalowała wielkoformatowe nośniki cyfrowe Digital Metroboard na peronach siedmiu stacji drugiej linii metra w Warszawie. Reklamy będą tam emitowane od początku stycznia. więcej

Finał ,,Masterchefa" i ,,Kuchenne rewolucje" z najwyższymi cenami reklam w grudniu w TVN

W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym najdroższe reklamy emitowane są przy finałowym odcinku niedzielnego show „Masterchef” oraz przy „Kuchennych rewolucjach”. więcej

PZU w nowej wizerunkowej kampanii przekonuje, że firma to ludzie, na których można polegać (wideo)

PZU rozpoczęło nową kampanię wizerunkową, w której przekonuje, że jest nie tylko firmą ubezpieczeniową. Pokazuje w niej, że pomaga i że firmę tworzą ludzie, na których można polegać. Działania reklamowe przygotowały agencje Red8, UM, Carat i studio produkcyjne Propeller Film. więcej

,,Daj coś od siebie. Nie tylko od Święta" w bożonarodzeniowej kampanii Tymbarku (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Daj coś od siebie. Nie tylko od Święta”. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe Publicis Poland, Smolar i Starcom. więcej

Upfield zmienił skład Flory ProActiv i odświeżył jej opakowania

Upfield Polska wprowadził do sprzedaży produkty Flora ProActiv w nowych, odświeżonych opakowaniach. Od teraz mają 100 proc. roślinny skład. Promuje je kampanią w punktach sprzedaży, tramwajach i placówkach medycznych. więcej

Bayer wybrał MullenLowe Group do globalnej obsługi marketingowej

Koncern farmaceutyczny Bayer, właściciel takich marek, jak Bepanthen, Iberogast, Rennie wybrał MullenLowe Group do globalnej obsługi marketingowej. więcej

Grzegorz Halama oświecony na Boże Narodzenie w reklamie SmartDomu (wideo)

Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, programu rabatowego grupy Cyfrowy Polsat. To kolejna odsłona serii reklam z Pawłem Wilczkiem, Joanną Brodzik i Grzegorzem Halamą. więcej

Przemysław Rudzki i Artur Wichniarek ambasadorami reklamowymi eToto

Do grona ambasadorów marketingowych firmy bukmacherskiej eToto dołączyli dziennikarz piłkarski Przemysław Rudzki oraz były piłkarz, a obecnie komentator sportowy Artur Wichniarek. więcej

Kaufland w kampanii ,,Kto jak nie Ty?" pokazuje swoich pracowników, by pozyskać nowych

Sieć sklepów Kaufland Polska prowadzi pod hasłem „Kto jak nie Ty?” kampanię employer brandingową, w której zachęca do podjęcia pracy w swoich sklepach. Działania reklamowe przygotowała agencja Kamikaze. więcej

Walutomat świętuje 10-lecie muralem w centrum Poznania

Kantor internetowy Walutomat przygotował z okazji 10-lecia istnienia mural. Okolicznościową dziesiątkę i hasztag #TENwalutomat umieszczono w centrum Poznania. Zaprojektowała go Karolina Lorek z Walutomatu, a wykonało Good Looking Studio. Akcji  towarzyszy konkurs i promująca go kampania. więcej

Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk w zespole agencji Intellect

Do zespołu agencji Intellect dołączyli Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk. Wzmocnienie zespołu związane jest z trwającym obecnie procesem rebrandingu agencji. więcej

,,Z naturą Ci do twarzy" - Lirene promuje ekologiczne kosmetyki

Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet - Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w prasie oraz digitalu i na nośnikach reklamy zewnętrznej. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Włodarczyk po 6 latach pracy odchodzi z ,,Przeglądu Sportowego"

Dziennikarz piłkarski Tomasz Włodarczyk poinformował, że żegna się z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska). Pracował w nim przez ponad 6 lat, wcześniej był związany m.in. z Orange Sport. więcej

,,Party" liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła ,,Gala"

W pierwszych trzech kwartałach 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nie żyje dziennikarz, grafik i rysownik Zbigniew Jujka

Zmarł Zbigniew Jujka, karykaturzysta, dziennikarz, grafik. Był przez wiele lat związany m.in. z „Dziennikiem Bałtyckim”. Miał 84 lata. więcej

Piotr Najsztub prawomocnie uniewinniony ws. potrącenia staruszki

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił apelację prokuratury, podtrzymując wyrok uniewinniający dziennikarza Piotra Najsztuba od zarzutu spowodowania wypadku, w którym potrącił 77-letnią kobietę. Orzeczenie jest prawomocne. więcej

,,Sports Illustrated" stanie się miesięcznikiem. Powodem oszczędności wydawcy

Wydawca magazynu „Sports Illustrated” zapowiedział, że od początku 2020 roku będzie się on ukazywał w rytmie miesięcznika. Nieoficjalnie wiadomo że za decyzją stoją oszczędności wprowadzane przez nowego właściciela. Wraz z mniejszą liczbą numerów ma się zmienić także charakter publikowanych w miesięczniku treści. więcej

Gremi Media reklamuje prenumeratę ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" na 2020 rok

Firma Gremi Media zaczęła kampanię reklamującą ofertę prenumeraty swoich dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. „Rzeczpospolita” jest promowana jako „wiarygodne źródło wiedzy”, a „Parkiet” pod hasłem „Ambitny wybór”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Właściciel TikToka startuje z muzycznym serwisem streamingowym, ma być tańszy niż Spotify. ,,Ma szanse na sukces"

Na grudzień br. chińska firma ByteDance, właściciel aplikacji społecznościowej TikTok zaplanował uruchomienie własnego serwisu oferującego muzykę w streamingu. Według planów platforma wystartuje na razie na wybranych rynkach, później może pojawić się w USA i innych częściach świata. - To dobry ruch, bo pomimo dużej konkurencji w segmencie streamingu audio TikTok posiada dużą bazę sprofilowanych użytkowników. Jest szansa na sukces, ale będzie on zależał od umiejętności wyróżnienia się na rynku - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

,,The Mandalorian" z pirackim rekordem, hakerzy handlują dostępem do Disney+

Tydzień temu na rynku pojawił się oficjalnie serwis Disney+, na razie jednak jest on dostępny jedynie na wybranych rynkach. W internecie szybko jednak pojawiły się oferty dostępu do platformy, między innymi z użyciem kont zhakowanych przez oszustów. Z kolei przebojowy serial „The Mandalorian” szybko osiągnął piracki rekord, w sieci dostępne są tysiące jego nielegalnych kopii. więcej

Netflix najpopularniejszym płatnym serwisem VOD w Polsce, HBO Go przed Iplą i Playerem

Oglądanie wideo online znajduje się w czołówce aktywności wykonywanych w internecie przez polskich użytkowników. Jak wynika z badania Mindshare Polska, 87 proc. internautów ogląda materiały w kanale wideo z częstotliwością co najmniej raz w tygodniu. 81 proc. badanych deklaruje nieodpłatne korzystanie z serwisów VOD. Za dostęp do treści sVOD płaci 31 proc. z nich, prym wiedzie Netflix. więcej

Wyborcza.pl i Polskatimes.pl w górę, Przegladsportowy.pl ze spadkiem. SE.pl ma 9 mln użytkowników (serwisy dzienników)

W październiku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały serwisy internetowe „Gazety Wyborczej” Wyborcza.pl i Wyborcza.biz oraz Polskatimes.pl, natomiast sporo stracił Przegladsportowy.pl. Wśród witryn dzienników ogólnopolskich liderem jest niezmiennie SE.pl, wyprzedzający Wyborcza.pl i Fakt.pl. więcej

Rok więzienia bez zawieszenia za pobicie dziennikarza OKO.press krytykującego hasła przeciw LGBT

Wrocławski Sąd Okręgowy skazał sprawcę pobicia dziennikarza i wykładowcy Przemysława Witkowskiego na rok bezwzględnego więzienia. Wyrok nie jest prawomocny, nie wiadomo, czy strony złożą odwołania. więcej

Wyciekły dane kandydatów na studia w SGGW. Uczelnia przeprasza: kradzież laptopa lekkomyślnego pracownika

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie poinformowała, że skradziono laptop jednego z jej pracowników zawierający na dysku dane osób, które aplikowały w ostatnich latach na studia na uczelni. - Jeden z pracowników lekkomyślnie kopiował je na przenośny komputer. Nie miał do tego prawa i zrobił to wbrew obowiązującym na uczelni procedurom - podkreślił rzecznik SGGW. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Komunikacja+PR odpowiada za public relations Panelu Gospodarstw Domowych w GfK Polonia

Firma badawcza GfK Polonia nawiązała współpracę z agencją Komunikacja+PR, która będzie realizować zadania dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych, którym zarządza Szymon Mordasiewicz. więcej

Sarota PR obsługuje markę Vertiv

Agencja Sarota PR rozpoczyna obsługę public relations marki Vertiv, amerykańskiego dostawcy infrastruktury da centrów danych itp. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Będą nowe zwolnienia w Orange. Ruszyły rozmowy ze związkami zawodowymi
Lidl testuje usługę płatności mobilnych Lidl Pay
PKO BP z nową strategią. Obsługa głosowa IKO i platforma do handlu samochodami
Aplikacyjne Wi-Fi Calling+ w Plusie
DB Schenker wprowadza autonomiczne roboty. Przeniosą ładunki do 800 kilogramów
iOS i iPad OS z kolejną aktualizacją
Marcus Duesmann za Brama Schota prezesem Audi AG
Piotr Kuszewski w zarządzie Digital Care
 
 
 
GOSPODARKA
 
Lidl testuje usługę płatności mobilnych Lidl Pay
PKO BP z nową strategią. Obsługa głosowa IKO i platforma do handlu samochodami
Marcus Duesmann za Brama Schota prezesem Audi AG
Deko Eko z milionem zł finansowania od Simpact VC. Pieniądze na rozwój w Europie i nowy model biznesowy
Wzrost akcyzy na piwo. Browary: podwyżka o 10 proc. spowoduje większe zmiany cen, niż szacuje resort finansów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Trzeci sezon serialu ,,Zakochani po uszy" w TVN7. Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz w obsadzie
Clive Owen jako Bill Clinton w serialu "Impeachment: American Crime Story"
Powstanie serial "Sin City - Miasto grzechu". W projekcie Frank Miller i Robert Rodriguez
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj