Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 2 Grudnia 2020
 
 
 
Dorota Gawryluk o Polsat News: zatrudniamy ludzi zarówno z TVN, jak i TVP
 
To nie jest tak, że skoro mamy pandemię to w łatwy sposób można przyciągnąć uwagę widzów. Rywalizacja o widza jest tak samo trudna, jak przed pandemią - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej
 
 
Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. "Przełomowy moment"
 
Nadawcy telewizyjni, marketerzy, agencje mediowe podpisały list intencyjny w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee, który zajmie się jednoźródłowym badaniem mediów. W liście strony wyraziły "gotowość do współpracy" i chęć wspólnego działania w tej sprawie z nadawcami radiowymi i internetowymi. - Powstanie JIC będzie przełomowym momentem na polskim rynku mediów - ocenia Witold Kołodziejski, szef KRRiT. więcej
 
 
TVP1 i TVN liderami w listopadzie. Eurowizja Junior 2020 i ,,M jak miłość" hitami
 
Liderem oglądalności w listopadzie br. była TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły: finał Eurowizji Junior 2020, serial „M jak miłość” i „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Sieci kablowe rozczarowane działaniem UOKiK w zakresie poprawy relacji operatorów i nadawców
 
Operator Multimedia Polska poinformował, że wraz z końcem roku przestanie oferować kanały Telewizji Polsat. Nieoficjalnie, firmy nie porozumiały się co do warunków finansowych dalszej współpracy. Sprawą relacji między nadawcami a operatorami zajmuje się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, działania urzędu krytykuje Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów. więcej
 
 
Dariusz Rosiak nie zmieni nazwy podcastu ,,Raport o stanie świata". ,,Reakcja Polskiego Radia żenująca, nacechowana zemstą"
 
Dariusz Rosiak nie zmieni nazwy swojego podcastu „Raport o stanie świata”, mimo że jest ona wśród znaków towarowych, o których zastrzeżenie ubiega się Polskie Radio. - Nie ma podstaw, by nadawca zastrzegł tę nazwę - mówi Rosiak portalowi Wirtualnemedia.pl. - To, co robi radio to przejaw reakcji nacechowanej zemstą - ocenia. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
W telewizji naziemnej pojawi się standard DVB-T2/HEVC, konieczna wymiana telewizora lub przystawka więcej
 
Przegląd najlepszych kampanii Effie Awards 2020 więcej
 
180heartbeats + Jung v Matt o sukcesie w konkursie KTR: To czas na budowanie relacji więcej
 
TVP i Polskie Radio mają dostać w 2021 r. do 1,95 mld zł rekompensaty z budżetu państwa więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
ART DIRECTOR COLOROFFON
New Business Manager (AdTech) Proxi.cloud
SENIOR ANIMATOR Platige Image S.A.
Redaktor Social Media Wirtualna Polska Media
CONTENT EDITOR Clue PR
KIEROWNIK PRODUKCJI DS. POSTPRODUKCJI Jake Vision
Redaktor Naczelny portal rynekzdrowia.pl Grupa PTWP
Digital Sales Specialist ABi Media Holdings
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Dorota Gawryluk o Polsat News: zatrudniamy ludzi zarówno z TVN, jak i TVP

To nie jest tak, że skoro mamy pandemię to w łatwy sposób można przyciągnąć uwagę widzów. Rywalizacja o widza jest tak samo trudna, jak przed pandemią - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

TVP1 i TVN liderami w listopadzie. Eurowizja Junior 2020 i ,,M jak miłość" hitami

Liderem oglądalności w listopadzie br. była TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły: finał Eurowizji Junior 2020, serial „M jak miłość” i „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Sieci kablowe rozczarowane działaniem UOKiK w zakresie poprawy relacji operatorów i nadawców

Operator Multimedia Polska poinformował, że wraz z końcem roku przestanie oferować kanały Telewizji Polsat. Nieoficjalnie, firmy nie porozumiały się co do warunków finansowych dalszej współpracy. Sprawą relacji między nadawcami a operatorami zajmuje się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, działania urzędu krytykuje Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów. więcej

Telewizja Puls przenosi sprzedaż czasu reklamowego z TVN Media do Polsat Media

Od stycznia 2021 roku za sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Telewizji Puls będzie odpowiadać Polsat Media. Nadawca kończy 10-letnią współpracę w tym zakresie z TVN Media. więcej

Tomasz Kułakowski odchodzi z ,,Czarno na białym" w TVN24

Reporter Tomasz Kułakowski po prawie roku pracy żegna się z redakcją „Czarno na białym” w TVN24. Wcześniej był związany m.in. z Polsatem i Polskim Radiem. więcej

Sprawa karna o naruszenie praw Telewizji Polsat poprzez rozpowszechnianie seriali w internecie

Do Sądu Okręgowego w Białymstoku trafiła sprawa mężczyzny oskarżonego o naruszenie praw autorskich Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu. Przez pięć lat na portalu internetowym miał on rozpowszechniać odcinki popularnych seriali telewizyjnych. W pierwszej instancji został uniewinniony. więcej

Transmisje z PKO BP Ekstraklasy w Indonezji i Timorze Wschodnim. W krajach niemieckojęzycznych także w DAZN

Piłkarska Ekstraklasa podpisała kontrakt, w ramach którego rozgrywki będą pokazywane w Indonezji i Timorze Wschodnim. Ponadto przedłużyła umowę dotyczącą transmisji w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, tam jej mecze może pokazywać platforma DAZN. więcej

,,Przyjaciółki 17" wiosną 2021 roku w Polsacie. Trwają już prace

Telewizja Polsat rozpoczyna zdjęcia do siedemnastej serii „Przyjaciółek”. Premiera nowych odcinków zaplanowana została na wiosnę 2021 roku. więcej

Zygmunt Solorz i Henryk Sobierajski w radzie nadzorczej ZE PAK

Do rady nadzorczej Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin zostali powołani większościowy akcjonariusz firmy Zygmunt Solorz (należą też do niego m.in. grupa Cyfrowy Polsat, Plus Bank i Elektrim) oraz jej były prezes Henryk Sobierajski. więcej

Nowe programy żużlowe ,,Trzeci wiraż" i ,,This is speedway" w nSport+

W grudniu nSport+ rozpocznie emisję dwóch nowych programów o tematyce żużlowej - „Trzeci wiraż” i „This is speedway”. więcej

Nowy program ,,Kuchnia Żydów Polskich" Łukasza Modelskiego od 5 grudnia w TVP Historia

W sobotę, 5 grudnia TVP Historia rozpocznie emisję nowego programu „Kuchnia Żydów Polskich” Łukasza Modelskiego. więcej

Eurosport pokaże mistrzostwa Europy piłkarek ręcznych

Od 3 do 20 grudnia 2020 roku w Danii odbywać się będą mistrzostwa Europy w piłce ręcznej kobiet. Imprezę relacjonować będzie Eurosport. więcej

Nielsen: oglądalność Polsat News, TVN24 i TVP Info w tym roku wzrosła o 36 proc.

Łączna oglądalność trzech głównych stacji informacyjnych - Polsat News, TVN24 i TVP Info - w tym roku wzrosła o 36 proc., a ich udział w całkowitej oglądalności telewizyjnej w wybranych tygodniach dochodził do 17 proc. - Rok 2020 przyniósł wiele niepewności, wydarzeń bez precedensu - komentuje Joanna Kopeć, senior media research executive w Nielsen Media. więcej

ATM Grupa jednak bez kredytu z PFR. Zwróciła środki, bo zmieniły się kryteria

Firma producencka ATM Grupa ostatecznie nie otrzymała kredytu z Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach pierwszej tarczy finansowej. Pierwotnie wraz ze spółkami zależnymi uzyskała 7,93 mln zł, ale kryteria programu zmieniono tak, że wypadła z sektora małych i średnich firm. więcej

Film ,,Niech gadają" od 10 grudnia w HBO GO, Meryl Streep w roli głównej (wideo)

W niedzielę, 10 grudnia w HBO GO pojawi się nowy film reżyserii Stevena Soderbergha „Niech gadają”, w którym w główną rolę wciela się Meryl Streep. Produkcja HBO Max w styczniu zadebiutuje również w linearnym kanale HBO. więcej

RTL Group przejmuje w całości RTL Belgium. Konsolidacja struktur

RTL Group przejmuje 100 procent udziałów w swojej belgijskiej spółce zależnej RTL Belgium. Transakcja zostanie zrealizowana w gotówce i akcjach. Celem zmiany własnościowej jest większa konsolidacja w portfolio RTL Group oraz wypracowanie nowych możliwości programowych dla odbiorców oraz reklamodawców. więcej

,,Wiadomości" zarzuciły Pudelkowi ,,ohydny atak" na reprezentantkę Polski w Eurowizji Junior. ,,Kuriozalny atak"

W dwóch wydaniach „Wiadomości” skrytykowano publikacje Wirtualnej Polski o wyniku Ali Tracz w Eurowizji Junior. Pokazano przy tym zdjęcia szefowej Pudelka i prezesa holdingu Wirtualna Polska. - Kuriozalny atak za napisanie prawdy, że Polska tym razem nie wygrała Eurowizji Junior - skomentował szef komunikacji w WP. więcej

Z oferty Multimedia Polska znikną kanały Polsatu, klienci mogą wypowiedzieć umowy

Z końcem br. sieć kablowa Multimedia Polska przestanie oferować kanały Telewizji Polsat. Dla klientów usługi telewizyjnej firmy to podstawa do wypowiedzenia umów. więcej

Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki

MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. "Przełomowy moment"

Nadawcy telewizyjni, marketerzy, agencje mediowe podpisały list intencyjny w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee, który zajmie się jednoźródłowym badaniem mediów. W liście strony wyraziły "gotowość do współpracy" i chęć wspólnego działania w tej sprawie z nadawcami radiowymi i internetowymi. - Powstanie JIC będzie przełomowym momentem na polskim rynku mediów - ocenia Witold Kołodziejski, szef KRRiT. więcej

 
Dariusz Rosiak nie zmieni nazwy podcastu ,,Raport o stanie świata". ,,Reakcja Polskiego Radia żenująca, nacechowana zemstą"

Dariusz Rosiak nie zmieni nazwy swojego podcastu „Raport o stanie świata”, mimo że jest ona wśród znaków towarowych, o których zastrzeżenie ubiega się Polskie Radio. - Nie ma podstaw, by nadawca zastrzegł tę nazwę - mówi Rosiak portalowi Wirtualnemedia.pl. - To, co robi radio to przejaw reakcji nacechowanej zemstą - ocenia. więcej

 
Radio 357 gotowe do startu. Zebrano już ponad 350 tys. zł

Zespół Radia 357 poinformował wczoraj, że zebrano już kwotę 350 tys. zł - konieczną do uruchomienia radia w wersji 0.9. Ruszyć ma jeszcze w grudniu, a już w przyszłym tygodniu radiowcy wejdą do studia, by nagrać piosenkę o karpiu. Zaprezentowano też wizualizację studia. więcej

 
Trójka reklamuje się nazwą audycji ,,Zapraszamy do Trójki", którą zdjęła z ramówki (wideo)

Radiowa Trójka wystartowała 1 grudnia z kampanią wizerunkową pod hasłem „Zapraszamy do Trójki”. Slogan to nazwa pasma, które w sierpniu br. po wielu latach zniknęło z ramówki stacji. więcej

 
Lokalny program Radia Gdańsk dla Słupska dłuższy o godzinę, pojawiło się poranne pasmo

Radio Gdańsk wydłużyło czas codziennych audycji nadawanych dla Słupska: od początku grudnia rozgłośnia emituje w tym mieście lokalne pasmo w sumie przez trzy godziny. Pojawił się także nowy poranny blok. więcej

 
Największe świąteczne przeboje w Meloradio. Rozgłośnia rozdaje słuchaczom prezenty pod choinkę

Od grudnia Meloradio (Eurozet) gra na antenie największe świąteczne przeboje. Rusza także z akcją „Wymarzony prezent”, w ramach której redakcja rozdawać będzie słuchaczom prezenty. więcej

 
RMF FM nadal zdecydowanym liderem w Bydgoszczy, Radio Maryja spadło na ostatnie miejsce

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od maja do października br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Telewizja Puls przenosi sprzedaż czasu reklamowego z TVN Media do Polsat Media

Od stycznia 2021 roku za sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Telewizji Puls będzie odpowiadać Polsat Media. Nadawca kończy 10-letnią współpracę w tym zakresie z TVN Media. więcej

Trójka reklamuje się nazwą audycji ,,Zapraszamy do Trójki", którą zdjęła z ramówki (wideo)

Radiowa Trójka wystartowała 1 grudnia z kampanią wizerunkową pod hasłem „Zapraszamy do Trójki”. Slogan to nazwa pasma, które w sierpniu br. po wielu latach zniknęło z ramówki stacji. więcej

Opel z nową identyfikacją wizualną

Marka samochodowa Opel ma nową oprawę wizualną, na którą składają się odświeżone czcionka i logo oraz nowe kolory. Projekty powstały we współpracy z agencjami Velocity McCan i Monotype. więcej

MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego. więcej

Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arek Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro (wideo)

Wczoraj odbyła się premiera teledysku do piosenki "Wspólna chwila", która jest elementem bożonarodzeniowej kampanii Allegro pod hasłem "Najważniejszy jest czas z bliskimi". Wystąpili w nim Julia Wieniawa, Mery Spolsky oraz Arek Kłusowski. więcej

UOKiK ostrzega przed oszukańczymi reklamami z celebrytami promującymi ryzykowne inwestycje

- Celebryci zachęcający do inwestowania na rynku Forex czy w kryptowaluty? Uważaj, to może być pułapka mająca na celu wyłudzenie twoich pieniędzy i danych - ostrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Opisuje, jak ustrzec się oszustw związanych z inwestycjami wysokiego ryzyka. więcej

Holak rapuje w reklamie McDonald's o konieczności noszenia maseczek

McDonald's do nowej kampanii zachęcającej do noszenia maseczek zaprosił rapera Holaka. W stworzonym na potrzeby kampanii utworze raper podkreśla, że wszystko jest w naszych rękach. Akcję przygotowały DDB Warszawa, OMD i 24/7Communication. więcej

Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski w kampanii Interia.pl

Wystartowała nowa kampania promocyjna Interii pod hasłem „Interia - portal, który towarzyszy mi każdego dnia”. W spocie Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzania portalu i serwisów tematycznych, należących do Grupy. więcej

Przebój Sofi Tukker w kampanii Ceneo

Porównywarka cenowa Ceneo startuje z kampania reklamową, której muzycznym tłem jest utwór Sofi Tukker „Purple hat”. więcej

Salony Agata reklamują się z okazji ponownego otwarcia sklepów

W związku z ponownym otwarciem Salonów Agata, marka przygotowała nową akcję promocyjną, której towarzyszy premiera spotu telewizyjnego z udziałem Synowej (w tej roli Małgorzata Socha) i Teściowej (Ewy Kasprzyk). więcej

Ponad połowa Polaków unika produktów szkodzących środowisku

57 proc. Polaków deklaruje, że stara się unikać produktów szkodzących środowisku. Podobny odsetek (58 proc.) dostrzega zbytnią konsumpcję współczesnego społeczeństwa - wynika z badania ARC Rynek i Opinia Katedry Badań Zachowań Konsumentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. więcej

Świąteczna promocja na smartwatche w T-Mobile wsparta kampanią (wideo)

T-Mobile Polska uruchomił świąteczną promocję dla nowych i obecnych klientów, którzy zdecydują się na ofertę abonamentową ze smartfonem. Będą oni mogli zakupić jeden z 11 modeli inteligentnych zegarków o 300 zł taniej w 24 ratach 0%. Ofertę wspiera kampania w telewizji, internecie, salonach sprzedaży i na outdoorze. więcej

Powstała organizacja promująca boks zawodowy Deal Punch Promotions, na czele Maciej Sikorski

Działalność rozpoczęła Deal Punch Promotions - nowa grupa promotorska promująca boks zawodowy. Zarządza nią Maciej Sikorski, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komercjalizacji sportu i rozrywki.  więcej

Volkswagen napędza statki transportujące samochody zużytym olejem z restauracji

Koncern Volkswagena zaczął wykorzystywać paliwo pochodzące ze zużytego oleju z restauracji. Pierwszy frachtowiec z silnikiem MAN-a jest już napędzany paliwem przyjaznym środowisku. Jego zastosowanie zmniejsza emisję dwutlenku węgla przez statki transportowe o ponad 85 procent. więcej

Maciej Zień reklamuje kolekcję zapachów Little Black Dress od Avon

Z początkiem grudnia ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcję zapachów Little Black Dress od Avon pod nazwą „Sztuka noszenia perfum". Twarzą kampanii został projektant mody Maciej Zień. więcej

Piotr Ferszka dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska

Piotr Ferszka z początkiem grudnia br. objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska, dostawcy aplikacji biznesowych. więcej

190 tys. złotych w puli nagród w konkursie T-Mobile

Od grudnia wystartował konkurs dla klientów T Mobile na kartę, MIX lub Heyah na kartę. Pula nagród to 190 tys. złotych. więcej

Podkarpacie stawia na promocję (wideo)

Pod hasłem „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem" ruszyła kampania informacyjno-promocyjna walorów turystyczno-gospodarczych województwa podkarpackiego. Przygotowała ją krakowska agencja MDI Group. więcej

LEGO we wspólnej akcji z Minecraft

Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest  promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise. więcej

Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z ,,odkupieniem win"

Z oferty marki odzieżowej Reserved (należącej do LPP) wycofana została koszulka pokazująca Świętego Mikołaja i renifera pijących wino oraz napis „odkupienie win”. W weekend koszulkę skrytykowała dziennikarka Agata Puścikowska. - Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć - zapewniło Reserved. więcej

Lidl po raz 12. z wspólną akcją dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Sieć sklepów Lidl Polska od poniedziałku rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomoc potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom i seniorom. Detalista wspiera akcję po raz 12. więcej

Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona w kampanii #ZeroKompromisów Remingtona

Pod hasłem #ZeroKompromisów trwa kampania promująca innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington wspierający Fundację Rak’n’Roll. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Neon Shake Advertising. więcej

Sprite prezentuje unikalną edycję puszek i butelek inspirowaną grą Cyberpunk 2077

Sprite ugasi pragnienie graczy, którzy oczekują jednej z najgłośniejszych tegorocznych produkcji gamingowych - gry Cyberpunk 2077. We współpracy z CD PROJEKT RED marka zaprojektowała unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry. Limitowana edycja napoju jest dostępna na rynku od listopada. Ponadto z okazji nadchodzącej premiery marka Sprite przygotowuje szereg aktywności dla fanów gry i nie tylko. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Prokuratura żąda od ,,Tygodnika Podhalańskiego" zdjęć tęczowej flagi na Giewoncie, zwalnia dziennikarzy z tajemnicy

Zakopiańska prokuratura zażądała od „Tygodnika Podhalańskiego” wydania zdjęć Giewontu z tęczową flagą na krzyżu. W piśmie do redakcji prokurator informuje o zwolnieniu z dziennikarskiej tajemnicy, ale dziennikarze odmawiają. - Tajemnica dziennikarska, to wartość, za którą każdy prawdziwy dziennikarz prędzej pójdzie siedzieć, niż ją ujawni - komentuje wydawca pisma Jerzy Jurecki. więcej

Karolina Korwin-Piotrowska i Maja Staśko krytykują okładkę "Elle" z Anną Lewandowską i hasłem "Siła kobiet"

Na okładce styczniowego "Elle Polska" (Burda Media) pojawiła się Anna Lewandowska, trenerka i biznesmenka. Redakcja opatrzyła numer hasłem "Siła kobiet". Pomysł negatywnie oceniła dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska oraz aktywistka Maja Staśko. Kilka tygodni temu prawnicy Lewandowskiej żądali od niej usunięcia krytycznych wpisów, grożąc sądem. - Nie boi się błędów? Tylko za krytykę tych błędów grozi pozwami na 15 tys. zł - przypomniała Staśko. więcej

Hanna Krall felietonistką "Tygodnika Powszechnego"

Hanna Krall, pisarka i reporterka, dołączyła do grona felietonistów „Tygodnika Powszechnego”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Bartosz Raj szefem strony głównej Gazeta.pl, Rafał Madajczak dyrektorem rozwoju

Z początkiem grudnia br. Bartosz Raj został dyrektorem strony głównej i serwisów informacyjnych portalu Gazeta.pl (Agora). Z kolei Rafał Madajczak objął stanowisko dyrektora rozwoju marki portalu. Oprócz tego w zespole portalu nastąpiły czasowe zmiany, w ramach których obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl przejął Mateusz Aleksandrowicz, a dyrektora programowego portalu - Karolina Deling. więcej

Marcin Malicki zastąpi Tomasza Machałę na stanowisku szefa WP Pilot

Z początkiem 2021 roku Marcin Malicki obejmie stanowisko szefa aplikacji WP Pilot, której do tej pory dyrektorem zarządzającym był Tomasz Machała. więcej

DAZN oficjalnie wchodzi do Polski. Walki bokserskie za 7,99 złotych miesięcznie

DAZN, płatna platforma oferująca transmisje i programy sportowe w streamingu zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią startuje na 200 nowych rynkach, w tym także w Polsce. Miesięczny abonament wynosi u nas 7,99 zł i na początku umożliwia kibicom boksu oglądanie walki o tytuł, a także dostęp do poszerzającego się archiwum klasycznych pojedynków, materiałów o sportowcach i programów oryginalnych. więcej

Taco Hemingway i Quebonafide liderami polskiego Spotify w 2020 roku

W 2020 roku najpopularniejszym wykonawcą wśród polskich użytkowników Spotify był po raz kolejny Taco Hemingway - wynika z najnowszego zestawienia #SpotifyWrapped. Najchętniej odtwarzana piosenka w naszym kraju to „BUBBLETEA”, zaś na globalnej liście liderami wśród wykonawców są Bad Bunny i Billie Eilish. więcej

Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arek Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro (wideo)

Wczoraj odbyła się premiera teledysku do piosenki "Wspólna chwila", która jest elementem bożonarodzeniowej kampanii Allegro pod hasłem "Najważniejszy jest czas z bliskimi". Wystąpili w nim Julia Wieniawa, Mery Spolsky oraz Arek Kłusowski. więcej

Kanada z podatkiem cyfrowym od 2022 roku

Do 100 mld CAD inwestycji w kanadyjską gospodarkę, podatki dla gigantów usług cyfrowych i powszechny system przedszkoli zapowiedziała w poniedziałek wicepremier i minister finansów Chrystia Freeland. więcej

Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski w kampanii Interia.pl

Wystartowała nowa kampania promocyjna Interii pod hasłem „Interia - portal, który towarzyszy mi każdego dnia”. W spocie Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzania portalu i serwisów tematycznych, należących do Grupy. więcej

Sieć Bricomarché zwiększy liczbę Bricomatów. Automaty przy każdym sklepie do końca 2021 roku

Sieć sklepów Bricomarché zapowiedziała, że do końca 2021 przy każdym z jej sklepów w Polsce będą funkcjonowały Bricomaty pozwalające na odbiór zakupionych  produktów w dowolnej porze. Według firmy Bricomaty są atrakcyjne dla 80 proc. klientów sieci. więcej

Spotify testuje opcję Stories. Na razie tylko treści od wykonawców na playlistach

Serwis Spotify rozpoczął ograniczone testy sekcji Stories, znanej z wielu innych platform społecznościowych. Na razie krótkie filmiki w tej opcji pochodzą jedynie od artystów współpracujących ze Spotify i są dostępne z poziomu gotowych playlist zamieszczanych w aplikacji. więcej

Allegro w promocji obniża o 10 zł cenę rocznego pakietu Smart!

W ramach promocji cena rocznego pakietu Allegro Smart! została obniżona z 49 do 39 zł. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni użytkownicy Allegro Smart! więcej

Muzeum Powstania Warszawskiego organizuje lekcje historii online

Lekcje online poświęcone historii Polski okresu II wojny, zwłaszcza Powstania Warszawskiego przygotowało dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych Muzeum Powstania Warszawskiego. Uczniowie dowiedzą się m.in. o genezie zrywu, kim byli konspiratorzy, jak wyglądał powstańczy dzień powszedni. więcej

Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki

MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. "Przełomowy moment"

Nadawcy telewizyjni, marketerzy, agencje mediowe podpisały list intencyjny w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee, który zajmie się jednoźródłowym badaniem mediów. W liście strony wyraziły "gotowość do współpracy" i chęć wspólnego działania w tej sprawie z nadawcami radiowymi i internetowymi. - Powstanie JIC będzie przełomowym momentem na polskim rynku mediów - ocenia Witold Kołodziejski, szef KRRiT. więcej

Ponad połowa Polaków unika produktów szkodzących środowisku

57 proc. Polaków deklaruje, że stara się unikać produktów szkodzących środowisku. Podobny odsetek (58 proc.) dostrzega zbytnią konsumpcję współczesnego społeczeństwa - wynika z badania ARC Rynek i Opinia Katedry Badań Zachowań Konsumentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agata Zeman dyrektor zarządzającą 24/7Communication

Agata Zeman z początkiem grudnia awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej agencji 24/7Communication. więcej

Karol Adrian przeszedł z Canal+ do The Walt Disney Company

Karol Adrian został PR supervisorem na region Europy Środkowo-Wschodniej w The Walt Disney Company. Wcześniej był przez lata związany z Canal+. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
RPO: Aplikacja Kwarantanna Domowa zbiera zbyt wiele danych o użytkownikach. Jest bezpieczna i zgodna z RODO - odpowiada Marek Zagórski
Orange Polska wykorzystuje VR do szkolenia pracowników
Orange uruchamia sklep w aplikacji Flex. W ofercie smartfony i urządzenia elektroniczne w promocyjnych cenach
Samsung myśli o końcu Galaxy Note. Powodem słabnący popyt na drogie flagowce
Sieć Bricomarché zwiększy liczbę Bricomatów. Automaty przy każdym sklepie do końca 2021 roku
Świąteczna promocja na smartwatche w T-Mobile wsparta kampanią (wideo)
Spotify testuje opcję Stories. Na razie tylko treści od wykonawców na playlistach
Piotr Ferszka dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska
Skarbówka zmusiła sieć Play do korekty podatku dochodowego
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj