Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 21 Września 2021
 
 
 
Krzysztof Skórzyński doradzając Dworczykowi, stracił wiarygodność. Czy dostanie drugą szansę od TVN?
 
Największym przewinieniem zawieszonego przez stację dziennikarza „Faktów” TVN, Krzysztofa Skórzyńskiego, było kłamanie w sprawie kontaktów z ministrem Michałem Dworczykiem - uważają dziennikarze pytani przez Wirtualnemedia.pl. Niemal zgodnie jednak podkreślają: to dobry reporter i należy mu się druga szansa. Dziennikarz został w poniedziałek po południu zawieszony w pracy. więcej
 
 
H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "Zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy"
 
W polskich sklepach odzieżowej firmy H&M pojawiły się reklamy aplikacji zakupowej z hasłem "Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo...". To spowodowało lawinę krytycznych komentarzy w sieci, zarzucających marce stereotypowe traktowanie mężczyzn. Firma przeprosiła za reklamy i wycofała je. - Rolą dojrzałego marketera jest dostosowanie swojej komunikacji do realiów, trendów, kultury. Tutaj H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy - ocenia Marek Gonsior, doradca marek i niezależny konsultant. więcej
 
 
Nowy standard cyfrowej telewizji już niebawem w Polsce
 
Od poniedziałku widzowie największych stacji telewizyjnych mogą zobaczyć dwa spoty informacyjne na temat nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T2/HEVC. Kampanię przygotował Instytut Łączności - PIB. Spoty zrealizowała firma Apel Records. więcej
 
 
Canal+ z większościowym pakietem udziałów w SPI International
 
Canal+ przejmuje 70 proc. udziałów w SPI International, do którego należą m.in. płatne kanały Kino Polska, Dizi oraz naziemne Stopklatka  czy Zoom TV. Obecny zespół zarządzający i struktura operacyjna zostaną zachowane. więcej
 
 
Operatorzy rejestrują TVN24 dzięki zagranicznej koncesji
 
Operatorzy płatnej telewizji wpisują do rejestru KRRiT TVN24 na podstawie holenderskiej koncesji. Dzięki tej formalności ich klienci będą mogli oglądać kanał informacyjny nawet po 26 września, kiedy jego polska koncesja może wygasnąć.   więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dziennikarze o swoich nieformalnych relacjach z politykami: Rozmowy są, wsparcia brak więcej
 
Kanał Sportowy zniknął na kilka godzin z YouTube'a. "Klarowniejsza sytuacja dla reklamodawców" więcej
 
Katarzyna Zdanowicz napisała książkę o żonach himalaistów. "Momentami traciłam wiarę" więcej
 
Nowa oprawa TVP1 i TVP2: estetyczna, ale nie wnosi nic nowego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Komunikacji TVP
Specjalista ds. dystrybucji produktów radiowych Grupa ZPR Media
Head of product serwisu INNPoland.pl Grupa NaTemat
Reporter do Radia Supernova Grupa ZPR Media
Publisher Manager Multi Channel Network
Agency Sales Manager/Senior Agency Sales Manager Double Espresso
Redaktor Serwisu Online Co za Tydzień TVN GRUPA DISCOVERY
Account Manager 2 KOMA 7
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
Digital Sales Specialist/ Expert Burda Media Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Krzysztof Skórzyński doradzając Dworczykowi, stracił wiarygodność. Czy dostanie drugą szansę od TVN?

Największym przewinieniem zawieszonego przez stację dziennikarza „Faktów” TVN, Krzysztofa Skórzyńskiego, było kłamanie w sprawie kontaktów z ministrem Michałem Dworczykiem - uważają dziennikarze pytani przez Wirtualnemedia.pl. Niemal zgodnie jednak podkreślają: to dobry reporter i należy mu się druga szansa. Dziennikarz został w poniedziałek po południu zawieszony w pracy. więcej

Nowy standard cyfrowej telewizji już niebawem w Polsce

Od poniedziałku widzowie największych stacji telewizyjnych mogą zobaczyć dwa spoty informacyjne na temat nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T2/HEVC. Kampanię przygotował Instytut Łączności - PIB. Spoty zrealizowała firma Apel Records. więcej

Canal+ z większościowym pakietem udziałów w SPI International

Canal+ przejmuje 70 proc. udziałów w SPI International, do którego należą m.in. płatne kanały Kino Polska, Dizi oraz naziemne Stopklatka  czy Zoom TV. Obecny zespół zarządzający i struktura operacyjna zostaną zachowane. więcej

Operatorzy rejestrują TVN24 dzięki zagranicznej koncesji

Operatorzy płatnej telewizji wpisują do rejestru KRRiT TVN24 na podstawie holenderskiej koncesji. Dzięki tej formalności ich klienci będą mogli oglądać kanał informacyjny nawet po 26 września, kiedy jego polska koncesja może wygasnąć.   więcej

Serial ,,Receptura" ogląda 910 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Nowy serial „Receptura” ogląda średnio 910 tys. widzów, o 135 tys. osób więcej niż „Usta usta” pokazywane w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Magia nagości. Polska" hitem Zoom TV

Pierwsze trzy odcinki nowego programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 249 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Mam talent!" stracił widzów, ale TVN nadal liderem rynku

Trzynasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 1,84 mln widzów. Względem nadawanej dwa lata temu w tym samym paśmie dwunastej edycji widownia formatu zmalała o 520 tys. osób. TVN w czasie emisji talent-show nadal jest liderem rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

745 tys. widzów nowego serialu ,,Kuchnia" w Polsacie

Nowy serial „Kuchnia” ogląda średnio 745 tys. widzów. Produkcja daje Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,MasterChef" ogląda 1,21 mln widzów. TVN wiceliderem w 16-49

Średnia oglądalność początku dziesiątej edycji „MasterChefa” wynosi 1,21 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 220 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku w 4+ i drugi w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Love Island. Wyspa miłości 4" z minimalnym wzrostem oglądalności, Polsat liderem w 16-49

Czwarty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 600 tys. widzów, minimalnie więcej niż nadawana rok temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 i TVN liderami. Mecze siatkówki i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze reprezentacji Polski w siatkówce ze Słowenią i Rosją oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Discovery+ szykuje dokument o aferze korupcyjnej wokół katarskiego mundialu

Platforma streamingowa discovery+ zamówiła dwuczęściowy dokument "The Men Who Sold the World Cup", poświęcony zarzutom korupcyjnym przy organizacji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze. więcej

Spółka Zygmunta Solorza dokupiła akcji Grupy Polsat Plus

Zygmunt Solorz poprzez swój cypryjski wehikuł inwestycyjny Reddev zwiększył udział w kapitale Grupy Polsat Plus (do sierpnia działającej pod marką Cyfrowy Polsat) z 58,26 do 58,75 proc. i w liczbie głosów na walnym zgromadzeniu z 65 do 66 proc. więcej

Canal+ porozumiał się ze Stowarzyszeniem Filmowców Polskich w zakresie praw autorskich

Canal+ Polska oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich zawarły umowę generalną dotyczącą korzystania przez operatora, będącego jednocześnie nadawcą, z utworów audiowizualnych z repertuaru SFP. więcej

Disco Polo Music jesienią stawia na kontynuacje, nowa ramówka startuje 2 października (wideo)

W sobotę, 7 października w Disco Polo Music zadebiutuje jesienna ramówka, której osią będą kontynuacje sprawdzonych programów. więcej

"The Crown" króluje podczas 73. edycji nagród Emmy. Wielki sukces Netflixa

W niedzielę Międzynarodowa Akademia Sztuk i Nauk Telewizyjnych ogłosiła laureatów Emmy. Grad statuetek w najważniejszych kategoriach spadł na serial „The Crown” produkcji Netflixa. Ten serwis streamingowy po raz pierwszy zdobył główną nagrodę za serial dramatyczny. więcej

Krzysztof Skórzyński zawieszony przez TVN, wg maili pomagał Dworczykowi przy komunikacie o szczepieniach

Dziennikarz „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński został w poniedziałek po południu zawieszony w pracy. Kilka godzin wcześniej ujawniono mail, w którym miał poprawiać dla szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka komunikat o szczepieniu seniorów na koronawirusa. więcej

Nowy sezon Teatru Telewizji z premierowymi spektaklami na podstawie polskiej literatury

"Stara kobieta wysiaduje” w reż. Andrzeja Barańskiego, "Balladyna" w reż. Wojciecha Adamczyka, "Lato w Nohant" w reż. Kingi Dębskiej - to niektóre premierowe spektakle, które będą mogli zobaczyć widzowie w nowym sezonie Teatru Telewizji. Jesienny repertuar został oparty na podstawie polskich dzieł literatury. więcej

Serial ,,The Good Doctor" od 13 października w Polsat Seriale

Od 13 października w Polsat Seriale będzie można oglądać serial „The Good Doctor”. więcej

Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej?

Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dziennikarze pomagają w zbiórce na kosztowne leczenie żony Michała Celedy

Byli i obecni dziennikarze Radia Zet, a także dziennikarze innych mediów, włączyli się w zbiórkę pieniędzy na leczenie żony byłego redaktora naczelnego rozgłośni, Michała Celedy. Celeda z początkiem września odszedł tymczasowo z rozgłośni, tłumacząc to względami osobistymi.   więcej

 
Radio Wnet rozpoczęło nadawanie w Łodzi bez lokalnych serwisów informacyjnych

W Łodzi oficjalnie rozpoczęło nadawanie Radio Wnet. W paśmie nie będzie łódzkich serwisów informacyjnych, ale program będzie miał charakter lokalny - powiedział redaktor naczelny Radia Wnet Krzysztof Skowroński. więcej

 
newonce.radio przenosi się do Fabryki Norblina

Grupa mediowa Newonce Media przenosi swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit znajdzie się także nowe studio radiowe dla newonce.radio oraz redakcja rozgłośni. Radio rozpocznie także współpracę z Fabryką Norblina przy współtworzeniu wybranych audycji.   więcej

 
RMF FM i Radio ZET ex aequo liderami w Warszawie

Ex aequo liderami rynku radiowego w Warszawie w okresie od marca do sierpnia br. były dwie stacje - RMF FM i Radio ZET. Podium uzupełnia TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Nowa zabawa dla fanów rocka w Rock Radiu

W poniedziałek ruszyła nowa zabawa dla słuchaczy Rock Radia (Grupa Radiowa Agory), pod nazwą „List gończy!”. Słuchacze będą mieli za zadanie wytypować osobę związaną z klasyką rocka, a próbując odgadnąć jej nazwisko lub pseudonim w drodze zadawaniu pytań. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "Zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy"

W polskich sklepach odzieżowej firmy H&M pojawiły się reklamy aplikacji zakupowej z hasłem "Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo...". To spowodowało lawinę krytycznych komentarzy w sieci, zarzucających marce stereotypowe traktowanie mężczyzn. Firma przeprosiła za reklamy i wycofała je. - Rolą dojrzałego marketera jest dostosowanie swojej komunikacji do realiów, trendów, kultury. Tutaj H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy - ocenia Marek Gonsior, doradca marek i niezależny konsultant. więcej

Omnicom przejmuje od Publicis Groupe obsługę marketingową Mercedesa

Omnicom Group wygrała przetarg na globalną obsługę skonsolidowanego biznesu marketingowego (obejmuje obsługę mediową, brand marketing, marketing efektywnościowy) firmy motoryzacyjnej Mercedes-Benz. Przez pół roku walczyła o klienta z dotychczas obsługującą go Publicis Groupe. więcej

Brand New Galaxy: wpływy 58 proc. w górę, trzy razy wyższy zysk

W ub.r. agencja reklamowa Brand New Galaxy osiągnęła wzrost przychodów o 58,1 proc. do 18,91 mln zł i zysku netto z 307,4 do 902,9 tys. zł. więcej

Agencja Mexad wygrała przetarg Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

Agencja Mexad wygrała przetarg na obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Zajmie się obsługą budżetu wycenionego na 1,8 mln zł brutto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

OPPO promuje Reno6

W poniedziałek, 20 września ruszyła kampania telewizyjna OPPO promująca serię smartfonów Reno6, w której pojawia się Marcin Prokop - ambasador marki w naszym kraju. więcej

Auchan otworzy sklepy w niedziele niehandlowe

Sieć Auchan pod koniec września wprowadzi dla klientów usługi kurierskie i pocztowe, dzięki czemu będzie mogła otwierać sklepy w niedziele objęte zakazem handlu. więcej

Lexus promuje się teledyskiem inspirowanym doświadczeniami z pojazdu (wideo)

Marka samochodów Lexux wypuściła właśnie oryginalną piosenkę i teledysk inspirowany twórczym wpływem swoich pojazdów. Muzyka jest częścią większej, wielokanałowej kampanii o nazwie „Emotional Sparks”. więcej

Biedronka rozdaje 500 tys. bonów za e-szkolenia

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła akcję edukacyjną, w której za udział w szkoleniu internetowym o prawach konsumentów można uzyskać 15-złotowy bon na zakupy. To realizacja decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

Marcin Prokop w wannie reklamuje UPC (wideo)

Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater - prezenter Marcin Prokop. więcej

Robert Michalik szefem strategii w BeDigital

Do zespołu agencji BeDigital dołączył Robert Michalik obejmując stanowisko head of strategy. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching. więcej

Michał Owsianowski: z Grupy Wirtualna Polska do Pora na Pola

Michał Owsianowski objął nowo utworzone stanowisko performance marketing managera w Pora na Pola, spożywczym e-commerce dostarczającym świeże produkty od rolników do klientów. więcej

Change Serviceplan z kampanią społeczną o wykluczeniu Głuchych z popkultury (wideo)

Wystartowała kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny - UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi. Za koncepcję kampanii, pomysł kreatywny i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan. więcej

LEGO z nową odsłoną kampanii "Rebuild the world" (wideo)

Grupa LEGO wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii marki „Rebuild the World”. W tym roku marka celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.   więcej

Champion na półkach CCC, sieć sklepów promuje to kampanią

Marka odzieży sportowej Champion dostępna jest od teraz w salonach CCC. Sklepowa sieć przygotowała z tej okazji kampanię reklamową. więcej

Butcher's hasłem "Brytyjski z natury" reklamuje karmę dla zwierząt (wideo)

Firma Butcher's Pet Care rozpoczęła kampanię promującą karmę dla zwierząt działaniami pod hasłem "Brytyjski z natury". Przygotowały ją agencje Spark Foundry, Performics i Just. więcej

Diageo edukuje na temat odpowiedzialnego picia alkoholu

Firma Diageo, właściciel takich marek alkoholowych, jak Johnnie Walker, Crown Royal, wódki Smirnoff rozpoczęła kampanię, która ma zwiększyć wiedzę na temat alkoholu. Działania realizuje agencja albo albo. więcej

Anna Lewandowska ambasadorką Oral-B

Trenerka Anna Lewandowska została ambasadorką marki Oral-B. Promuje szczoteczkę magnetyczną Oral-B iO. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Stan wyjątkowy: nie będzie przepustek dla dziennikarzy

Dziennikarze nie będą mogli wejść do strefy przygranicznej z Białorusią objętej stanem wyjątkowym - poinformował minister spraw wewnętrznych i administracji. Jak argumentował, chodzi o bezpieczeństwo pracowników mediów. więcej

Sąd częściowo umorzył sprawę dziennikarza oskarżonego o zniesławienie sędzi

Sąd Okręgowy w Częstochowie umorzył sprawę dziennikarza oskarżonego o zniesławienie w publikacjach sędzi lokalnego sądu rejonowego. W zakresie innych rzekomo zniesławiających działań dziennikarza przekazał natomiast sprawę do ponownego rozpatrzenia. więcej

Fundacja Gazety Wyborczej z pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej Programem Dziennikarstwa Śledczego

Fundacja Gazety Wyborczej w poniedziałek uruchomiła Program Dziennikarstwa Śledczego „Prawda ma taką moc”. W jego ramach dziennikarze śledczy z całej Polski mogą ubiegać się o granty na swoje projekty. więcej

Nie żyje Paweł Soszyński, były wicenaczelny ,,Dwutygodnika"

18 września zmarł Paweł Soszyński, współtwórca internetowego magazynu Dwutygodnik.com, którego był przez wiele lat wicenaczelnym i szefem działu teatru. Miał 42 lata. więcej

Schibsted z milionem cyfrowych subskrybentów

Norweski koncern mediowy Schibsted poinformował, że liczba cyfrowych subskrybentów płatnych treści oferowanych przez jego tytuły prasowe w Norwegii i Szwecji, przekroczyła granicę 1 miliona. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook otworzył w Gdańsku centrum wsparcia dla małych i średnich firm

Facebook we współpracy z Telus International otworzył w Gdańsku Centrum Operacyjne - miejsce, mające wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa oraz reklamodawców z Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

Google, Facebook i Microsoft wydają dziesiątki milionów dolarów w badania nad nowymi technologiami. "Problem etyczny"

Google, Facebook i Microsoft wydają dziesiątki milionów dolarów na finansowania naukowców i badań ściśle związanych z ich modelem biznesowym - podał brytyjski tygodnik "New Statesman". Stwarza to problem etyczny, ponieważ przedmiot badań jest również często jego głównym fundatorem. więcej

Chiński TikTok rażąco ograniczony dla nastolatków

Chińskie dzieci do lat 14. będą mogły korzystać z aplikacji Douyin, czyli lokalnej wersji TikToka,  przez 40 minut dziennie. Limit ustalił właściciel platformy, koncern Bytedance. więcej

Apple i Google usunęły aplikację Nawalny, zgodnie z żądaniem władz Rosji. YouTube zablokował wideo

Koncerny Apple i Google usunęły ze swej oferty aplikację o nazwie Nawalny, zawierającą komunikaty ze strony internetowej opozycjonisty Aleksieja Nawalnego. Wcześniej zażądał tego od koncernów rosyjski regulator mediów i internetu, urząd Roskomnadzor. więcej

Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej?

Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "Zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy"

W polskich sklepach odzieżowej firmy H&M pojawiły się reklamy aplikacji zakupowej z hasłem "Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo...". To spowodowało lawinę krytycznych komentarzy w sieci, zarzucających marce stereotypowe traktowanie mężczyzn. Firma przeprosiła za reklamy i wycofała je. - Rolą dojrzałego marketera jest dostosowanie swojej komunikacji do realiów, trendów, kultury. Tutaj H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy - ocenia Marek Gonsior, doradca marek i niezależny konsultant. więcej

Wola Park przedłuża współpracę z Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw obroniła budżet centrum handlowego Wola Park i kontynuuje trwającą od 2018 roku obsługę komunikacyjną klienta. więcej

Urszula Borzym w SEC Newgate CEE

Urszula Borzym zasiliła szeregi agencji SEC Newgate CEE  jako senior project manager. więcej

Publicon i Partner of Promotion zwycięzcami pierwszej edycji PR Wings

Za nami pierwsza edycja konkursu dla branży PR-owej PR Wing, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Cztery statuetki, najwięcej w rywalizacji, otrzymała agencja Publicon, trzy powędrowały do agencji Partner of Promotion. więcej

Michał Jarzyna konsultantem w On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Michał Jarzyna, młodszy konsultant w zespole PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange zmienia stawki w roamingu do Wielkiej Brytanii. Będzie drożej
Apple: nowe wersje systemów iOS, iPadOS i watchOS do pobrania
CBA szuka dostawców blisko 4 tys. smartfonów
OPPO promuje Reno6
Google, Facebook i Microsoft wydają dziesiątki milionów dolarów w badania nad nowymi technologiami. "Problem etyczny"
Nowy iPhone 13 Pro i jego zalety w kampanii "Hollywood in Your Pocket" (wideo)
Chiński TikTok rażąco ograniczony dla nastolatków
PwC zatrudni w Polsce 5 tys. osób i zainwestuje 100 mln dolarów
Apple i Google usunęły aplikację Nawalny, zgodnie z żądaniem władz Rosji. YouTube zablokował wideo
Współpraca MasterCarda z PSP. "Koncentruje się na uruchomieniu płatności zbliżeniowych Blikiem"
Od października EKUZ bez możliwości złożenia wniosku poprzez e-mail
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj