Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Marca 2023
 
 
 
Zasięg MUX-1 i MUX-2 wciąż mniejszy niż przed przejściem na DVB-T2/HEVC
 
Niebawem minie rok od rozpoczęcia procesu zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Właściciel Grupy MWE Michał Winnicki informuje Wirtualnemedia.pl, że MUX-1, gdzie jest nadawany jego kanał Antena HD wciąż ma według Nielsena o prawie 7 pkt. proc. mniejszy zasięg techniczny niż dwanaście miesięcy temu.   więcej
 
 
Były reporter TVN chce uznania, że powinien być zatrudniony na etacie. Nadawca się odwołał
 
Proces, który były reporter TVN Robert Jałocha wytoczył nadawcy, wraca do ponownego rozpatrzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po grudniowym wyroku korzystnym dla dziennikarza, TVN złożyła apelację, w której podkreśla m.in. że sąd pierwszej instancji popełnił błąd, polegający na nieprawidłowym ustaleniu stosunku służbowego Jałochy i jego przełożonych. więcej
 
 
Rada programowa Radia Szczecin chce od prezesa "stosownych kroków". Przepadł apel o dymisję Duklanowskiego
 
Rada programowa Radia Szczecin przyjęła w czwartek uchwałę, w której solidaryzuje się z posłanką Magdaleną Filiks, a także krytycznie ocenia „sposób i czas” przygotowania głośnego materiału przez Tomasza Duklanowskiego. W trakcie posiedzenia odrzucono dwie inne uchwały, m.in. wzywającą do odwołania Duklanowskiego ze stanowiska redaktora naczelnego rozgłośni. więcej
 
 
Nowy numer tygodnika ,,Nie" z okładką ,,Nie lękamy się". Wydawca pozwie Orlen i Pocztę Polską
 
Pierwszą stronę najnowszego wydania tygodnika „Nie” (Urma) niemal w całości zajmuje prosty napis „Nie lękamy się”. To komentarz do wycofania ze sprzedaży przez Pocztę Polską i PKN Orlen przedostatniego numeru tytułu z papieżem i lalką na krucyfiksie na okładce. więcej
 
 
Nadawca Stopklatki woli nie ryzykować kolejnej kary od KRRiT. ,,Kiler" i ,,Poranek Kojota" bez wulgaryzmów
 
Po grzywnie przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Kino Polska TV kontynuuje zagłuszanie wulgaryzmów w filmowych klasykach. Po „Psach”, taki sam los spotkał „Kilera”, „Poranek Kojota” i „Straszny film”. Biuro prasowe nadawcy tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że dzięki tej decyzji produkcje mogły dotrzeć do szerszej publiczności. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Reportaż o Janie Pawle II stacji TVN24 wywołuje gigantyczne zainteresowanie. Ponad 6,7 tys. publikacji medialnych i 2,8 mln interakcji więcej
 
TVN zmienia grupę rozliczeniową na 20-54. "Ruch obronny i spóźniony" więcej
 
Tygodnik ,,Nie" znika z Orlenu i Poczty Polskiej. ,,Skandaliczna próba cenzury" więcej
 
Milion Polaków na SkyShowtime. HBO Max, Canal+ online i Polsat Box Go ze wzrostami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Specjalista w Sekretariacie Programowym TVP
Asystent produkcji Under Ski Tower
Kierownik Produkcji Under Ski Tower
Producent TVP
Wydawca strony głównej Portal PolskieRadio24.pl
Wydawczyni / redaktorka prowadząca Krytyka Polityczna
Trade Marketing Manager w Eleven Sports Eleven Sports Network
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zasięg MUX-1 i MUX-2 wciąż mniejszy niż przed przejściem na DVB-T2/HEVC

Niebawem minie rok od rozpoczęcia procesu zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Właściciel Grupy MWE Michał Winnicki informuje Wirtualnemedia.pl, że MUX-1, gdzie jest nadawany jego kanał Antena HD wciąż ma według Nielsena o prawie 7 pkt. proc. mniejszy zasięg techniczny niż dwanaście miesięcy temu.   więcej

Były reporter TVN chce uznania, że powinien być zatrudniony na etacie. Nadawca się odwołał

Proces, który były reporter TVN Robert Jałocha wytoczył nadawcy, wraca do ponownego rozpatrzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po grudniowym wyroku korzystnym dla dziennikarza, TVN złożyła apelację, w której podkreśla m.in. że sąd pierwszej instancji popełnił błąd, polegający na nieprawidłowym ustaleniu stosunku służbowego Jałochy i jego przełożonych. więcej

Nadawca Stopklatki woli nie ryzykować kolejnej kary od KRRiT. ,,Kiler" i ,,Poranek Kojota" bez wulgaryzmów

Po grzywnie przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Kino Polska TV kontynuuje zagłuszanie wulgaryzmów w filmowych klasykach. Po „Psach”, taki sam los spotkał „Kilera”, „Poranek Kojota” i „Straszny film”. Biuro prasowe nadawcy tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że dzięki tej decyzji produkcje mogły dotrzeć do szerszej publiczności. więcej

Pierwsza platforma cyfrowa ze wszystkimi stacjami TVP w jakości HD

Operator Orange dołączył do oferty wersje HD kanałów TVP Seriale, TVP Historia i TVP Rozrywka. Mogą z nich korzystać klienci korzystający z technologii IPTV. Tym samym Orange jest pierwszą platformą cyfrową, która udostępnia wszystkie kanały Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczości. więcej

681 tys. widzów nowego reality-show ,,Ugotowani w parach" w TVN, lepsze wyniki od ,,Przez Atlantyk"

Program „Ugotowani w parach” po trzech pierwszych tygodniach emisji w TVN ogląda średnio 681 tys. widzów, o 54 tys. oglądających więcej niż nadawany rok temu w tym samym paśmie cykl „Przez Atlantyk” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Policja zamknęła piracki serwis. Właściciel aresztowany

W efekcie działań policji zamknięty został serwis Zalukaj.vip udostępniający nielegalnie filmy i seriale. Zarzuty postawiono dwóm mężczyznom, założyciel witryny został tymczasowo aresztowany. więcej

Jedynie 390 tys. widzów ogląda ,,Hell's kitchen" w Polsacie

Pierwsze trzy odcinki talent-show „Hell’s kitchen 8” oglądało średnio 686 tys. widzów, o 296 tys. oglądających mniej niż śledziło poprzednią edycją nadawaną jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Program jest obecnie pokazywany godzinę później niż w poprzednim sezonie. więcej

582 tys. widzów nowego serialu ,,Lulu" w Polsacie

Po trzech tygodniach emisji nowy serial Polsatu „Lulu” ogląda średnio 582 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Amazon Prime Video dla klientów UPC Polska przez 3 miesiące za darmo

Operator kablowy UPC poinformował abonentów, że przez trzy miesiące mogą za darmo wypróbować pakiet Amazon Prime. Obejmuje on platformę streamingową Prime Video, serwis z darmowymi grami Prime Gaming, darmowe dostawy ze sklepu Amazona i platformę do udostępniania na żywo rozgrywek e-sportowych Twitch. więcej

Nowe menu i wyszukiwanie głosowe w dekoderach Polsat Box

W dekoderach Polsat Box 4K i Polsat Box 4K Lite pojawiły się: aplikacja Disney+, nowe menu główne i wyszukiwarka głosowa. Abonenci największej platformy cyfrowej mogą korzystać z nowych funkcji, ułatwiających oglądanie telewizji i korzystanie z serwisów streamingowych, dzięki aktualizacji oprogramowania dekoderów. więcej

TVN7 pokaże serial HBO ,,Czarnobyl", emisja od 26 kwietnia

W środę, 26 kwietnia w Siódemce odbędzie się premiera miniserialu „Czarnobyl”, który został wyprodukowany przez HBO - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP2 liderem, wzrosty TVN24, TVP Info i Polsat News. ,,M jak miłość" hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz konkurs skoków podczas MŚ w Planicy. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP2, a TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

W pogoni za marzeniami, albo przynajmniej funtem brytyjskim. Recenzja serialu Canal+ ,,Emigracja XD" na podstawie powieści Malcolma XD

W ofercie Canal+ zadebiutuje nowy polski serial oparty na twórczości tajemniczego Malcolma XD, znanego z krótkich form literackich publikowanych w internecie. We współpracy z Łukaszem Kośmickim napisał scenariusz „Emigracji XD”, który – w krzywym zwierciadle - przedstawia losy Polaków za granicą. więcej

Blisko 83 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP2

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwyżej wyceniono reklamy przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz przy meczu piłkarskim Pucharu Hiszpanii w TVP1. więcej

Kahaber Abashidze przeniósł się do warszawskiego biura Disneya

Kahaber Abashidze, starszy wiceprezes i general manager media, country manager The Walt Disney Company Central & Eastern Europe and CIS przebywa na stałe w warszawskim biurze The Walt Disney Company, skąd zarządza działaniami firmy w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wybranych państwach Wspólnoty Niepodległych Państw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kamieniem rzucono w samochód TVP. Pracownicy są w strachu

Nieznany sprawca rozbił szybę auta należącego do Telewizji Katowice. Zdaniem komentatorów, to odpowiedź na samobójczą śmierć 15-letniego Mikołaja Filiksa, ofiary pedofilii, którego dane ujawniły rządowe media. więcej

Krzysztof Ibisza podbija TikToka jako drag queen. Hitem utwór ,,Dancing Lasha Tumbai"

Wideo z występem Krzysztofa Ibisza wcielającym się w ukraińskiego wokalistę Andrija Danyłko przekroczyło 5,3 mln odtworzeń na profilu TikTok Telewizji Polsat. więcej

Nowy serial animowany ,,Jeżyk i Sprężynka" w sobotę zadebiutuje w Puls 2

W sobotę, 18 marca o godz. 18.50 w kanale Puls 2 w ramach pasma Puls Kids odbędzie się premiera „Jeżyka i Sprężynki”, autorskiego serialu animowanego stacji. Oto zwiastun i czołówka produkcji. więcej

,,Złoty interes 2" od 7 kwietnia w Zoom TV

Od 7 kwietnia w Zoom TV będzie można oglądać drugi sezon programu „Złoty interes” o polskich przedsiębiorcach. więcej

Awaria w Eurosporcie. Skoki narciarskie bez studia i częściowo bez komentarza

W czwartek kanały Eurosportu w Europie mierzyły się z problemami technicznymi, które zaczęły się po południu. W efekcie Eurosport 1 nie wyemitował studia przy zawodach w skokach narciarskich, a transmisja częściowo była bez komentarza. Bez problemów zawody pokazywano w TVN. Zwycięzcą konkursu został Dawid Kubacki. więcej

Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego

Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rada programowa Radia Szczecin chce od prezesa "stosownych kroków". Przepadł apel o dymisję Duklanowskiego

Rada programowa Radia Szczecin przyjęła w czwartek uchwałę, w której solidaryzuje się z posłanką Magdaleną Filiks, a także krytycznie ocenia „sposób i czas” przygotowania głośnego materiału przez Tomasza Duklanowskiego. W trakcie posiedzenia odrzucono dwie inne uchwały, m.in. wzywającą do odwołania Duklanowskiego ze stanowiska redaktora naczelnego rozgłośni. więcej

 
Radio 357 ujednolica pakiet korzyści dla patronów. I podwyższa o 50 proc. najniższy próg wpłat

Wszyscy patroni, wspierający Radio 357, mają od czwartku ten sam pakiet korzyści, niezależnie od kwoty, jaką przekazują na radio. Taką informację przekazali wspierającym przedstawiciele rozgłośni, Paweł Sołtys i Paweł Pobóg-Ruszkowski. Zadecydowały o tym względy zdroworozsądkowe (niewyróżnianie patronów), ale i - jak przyznał Pobóg-Ruszkowski - względy fiskalne. więcej

 
Radio Szczecin zyskało słuchaczy. Liderem RMF FM

Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Radio 357 podnosi najniższy próg wpłat na Patronite. ,,Wszyscy wiemy, dlaczego"

Już nie 10, a 15 złotych: tyle od marca wynosi najniższy próg wpłat na Patronite dla Radia 357. Radiowcy podkreślają, że dotyczy to patronów, którzy dopiero decydują się na ich wspieranie - we wpłatach tych, którzy robią to od jakiegoś czasu, nic się nie zmienia. Skąd taka zmiana? "Chyba wszyscy wiemy, niestety” - pisze zespół Radia 357. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Intermarche wybiera Agencję 2012 do obsługi reklamowej. Startuje pierwsza kampania

Agencja 2012 wygrała przetarg na stałą obsługę komunikacyjną sieci sklepów Intermarché (Grupa Muszkieterów). Rusza pierwsza przygotowana przez agencję kampania „Oszczędzaj przez cały dzień” ze znaną już postacią Irki Marsze. więcej

Blisko 83 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP2

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwyżej wyceniono reklamy przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz przy meczu piłkarskim Pucharu Hiszpanii w TVP1. więcej

Małgorzata Bochenek na czele połączonego działu biznesu i transformacji oraz digitalu IKEA Retail w Polsce

Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, jako dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i digital. więcej

Sieć Dealz zmieni logo? Trwają testy

Na elewacji uruchomionego właśnie pierwszego centrum dystrybucyjnego sieci Dealz w Polsce widnieje inne logo niż na sklepowych szyldach. Firma wyjaśnia, że trwają testy nowego logotypu. więcej

Anna Majchrzak w globalnych strukturach Httpool

Anna Majchrzak dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko data & programmatic director in Google. więcej

Ekipa z JR Holding wchodzi w produkcję muzyki. Inwestycja za 5 mln zł

Influencerska Ekipa Holding i jej mniejszościowy akcjonariusz JR Holding za 5 mln zł planują kupić 8,9 proc. udziałów spółki Closer Music, kolejny 1 mln zł dołoży inwestor indywidualny. - Zamierzamy osiągnąć synergie ze zgromadzonymi wokół Ekipy influencerami i innymi spółkami z grupy - podkreśla January Ciszewski, prezes JR Holding. więcej

Unilever postawi w Ukrainie fabrykę za 20 mln euro

Koncern FMCG Unilever zainwestuje 20 milionów euro w nowy zakład produkcyjny w obwodzie kijowskim w Ukrainie. Budowa rozpocznie się jeszcze w tym roku, a otwarcie fabryki planowane jest na 2024 rok. Zakład ma zatrudniać około stu osób, powstałe w nim produkty w pierwszej kolejności zaopatrywać będą lokalny rynek ukraiński, a w przyszłości również pozostałe rynki europejskie. więcej

Aplan Media stworzy animacje dla PFRON-u

Firma Aplan Media wygrała przetarg na stworzenie cyklu produkcji animowanych dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Pokonała w nim 4 konkurencyjne firmy. więcej

Julia Wieniawa za Maffashion w reklamach Samsunga

Julia Wieniawa została nową ambasadorką reklamową Samsunga, razem z Żabsonem występuje w kampanii Galaxy Z Flip4. Poprzednio smartfony producenta reklamowała influencerka Julia "Maffashion" Kuczyńska i raper Wojtek Sokół. więcej

Saudyjski fundusz Riyad FinTech Fund inwestorem Grupy Efigence

Saudyjski fundusz Riyad FinTech Fund został inwestorem polskiej spółki technologicznej Efigence, należącej do agencji reklamowej Artegence. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. więcej

WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy

Fundacja WWF Polska zaprasza agencje do składania ofert na działania marketingowe i public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować do końca marca 2026 roku. więcej

Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google

Producent kosmetyków, firma Lush zapowiedział zmniejszenie inwestycji reklamowych w Google o jedną trzecią. Marka chce wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznych” przestrzeniach cyfrowych. więcej

Żywiec zainteresowany ofertą Palikota. Legendarny Browar w Leżajsku może zmienić właściciela

Manufaktura Piwa Wódki i Wina („MPWiW”) otrzymała oficjalne potwierdzenie przyjęcia oferty wstępnej przez Grupę Żywiec na zakup browaru Leżajsk wraz z marką piwa Leżajsk. Propozycja MPWiW została złożona w związku z publicznymi zapowiedziami likwidacji browaru w Leżajsku w jego obecnym kształcie. więcej

W tym roku Netflix uzyska do 10 mln globalnych subskrybentów korzystających z pakietu reklamowego

Według MoffettNathanson Research, Netflix uzyska 10 milionów subskrybentów - korzystających z pakietu z reklamami - na całym świecie do końca tego roku, z czego około 30 proc., czyli 3,1 miliona będzie pochodzić ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. więcej

Magdalena Sajpel i Anna Mazur awansowały w LiquidThread

Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko senior creative designerki, a Anna Mazur została creative designerką w zespole Creative Studio LiquidThread (Publicis Groupe). więcej

"Powiedz to prosto z serca" - zachęca Delecta

Marka Delecta (FoodWell) powraca z szeroko zasięgową komunikacją pod hasłem:"Delecta. Powiedz to prosto z serca". Przygotowały ją agencje HiBrands, GPD i Starcom. więcej

,,Samo się przenosi" w reklamach Plusa z nowymi bohaterami

Ruszyła pierwsza kampania produktowa sieci Plus (grupa Cyfrowy Polsat) utrzymana w nowej konwencji kreatywnej. Reklamuje ofertę abonamentową, podkreślając pod hasłem „Do Plusa samo się przenosi”, jak łatwo przejść do niej ze swoim numerem. więcej

Burna Boy gwiazdą finału Ligi Mistrzów

UEFA i Pepsi Max ogłosiły, że zdobywca nagrody Grammy i multi-platynowy piosenkarz, autor tekstów i producent, Burna Boy, wystąpi 10 czerwca w pokazie otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA 2023, organizowanym przez markę Pepsi. więcej

Linie Emirates mają nowe barwy

Charakterystyczne malowanie największej międzynarodowej linii lotniczej na świecie, Emirates, zostało odświeżone. Jest to trzecia odsłona od 1985 r. oficjalnych barw międzynarodowych linii lotniczych Zjednoczonych Emiratów Arabskich. więcej

Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska zachęcają do przekazania 1,5 proc. podatku Fundacji Happy Kids

Aktorzy Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska wystąpili w nowej kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids. więcej

Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów

Chcesz docierać szeroko, ale z przekazem personalizowanym tu i teraz? Odpowiedzią na Twoje potrzeby może być geomarketing, który pozwala na precyzyjne docieranie do użytkownika z unikalnym przekazem przez wykorzystanie jego lokalizacji. Dokładnie tak! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Nowy numer tygodnika ,,Nie" z okładką ,,Nie lękamy się". Wydawca pozwie Orlen i Pocztę Polską

Pierwszą stronę najnowszego wydania tygodnika „Nie” (Urma) niemal w całości zajmuje prosty napis „Nie lękamy się”. To komentarz do wycofania ze sprzedaży przez Pocztę Polską i PKN Orlen przedostatniego numeru tytułu z papieżem i lalką na krucyfiksie na okładce. więcej

Maleje liczba publikacji naukowych w Polsce, ale rośnie ich jakość

Liczba publikacji naukowych w Polsce maleje, w 2017 r. było ich ponad 142 tys., podczas gdy w 2021 roku ok. 104 tys. - wynika z raportu o stanie nauki w Polsce Ośrodka Przetwarzania Informacji (OPI PIB). Zdaniem współautorki dokumentu można zakładać, że jakość publikacji naukowych rośnie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Policja zamknęła piracki serwis. Właściciel aresztowany

W efekcie działań policji zamknięty został serwis Zalukaj.vip udostępniający nielegalnie filmy i seriale. Zarzuty postawiono dwóm mężczyznom, założyciel witryny został tymczasowo aresztowany. więcej

Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google

Producent kosmetyków, firma Lush zapowiedział zmniejszenie inwestycji reklamowych w Google o jedną trzecią. Marka chce wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznych” przestrzeniach cyfrowych. więcej

W tym roku Netflix uzyska do 10 mln globalnych subskrybentów korzystających z pakietu reklamowego

Według MoffettNathanson Research, Netflix uzyska 10 milionów subskrybentów - korzystających z pakietu z reklamami - na całym świecie do końca tego roku, z czego około 30 proc., czyli 3,1 miliona będzie pochodzić ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. więcej

Brand24 szuka partnera strategicznego. Chce szybciej rosnąć za granicą

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zaczyna przegląd opcji strategicznych, w ramach którego rozejrzy się za inwestorem. - Nie szukamy finansowania, ale podmiotu, który ma dużą bazę klientów kompatybilnych z naszymi rozwiązaniami i zapewni faktyczną synergię czy możliwości cross-sellingowe - mówi szef spółki Michał Sadowski. więcej

TikTok ze zmianami w zakresie rekomendowanych tres?ci

Platforma TikTok wprowadziła aktualizację aplikacji, która pozwala użytkownikom na odświeżenie rekomendacji polecanych w sekcji „Dla Ciebie”. Ma to ograniczyć powtarzające się treści i pomóc trafniej je odbierać. więcej

Wirtualne Targi Nowych Mieszkań i Domów - Warszawa i woj. mazowieckie. Wyjątkowa okazja dla poszukujących nowego lokum!

W dniach 17 – 19 marca pod adresem noweinwestycje.pl/targi odbędą się Wirtualne Targi Nowych Mieszkań i Domów dla Warszawy i woj. mazowieckiego, organizowane przez Grupę Morizon-Gratka. Swoje oferty nowych inwestycji zaprezentuje ponad 50 deweloperów z Warszawy i województwa mazowieckiego. więcej

Pouczenie zamiast mandatu? To możliwe! Zapomnij jednak o tym, jeśli nie masz ważnego OC

Wykroczenie bez kary? To jest możliwe. Policjant ma prawo na drodze zastosować tzw. środki wychowawcze, czyli pouczenie, ale pamiętaj - w żaden sposób nie wymigasz się od braku ważnego OC. Kupując obowiązkową polisę w LINK4, nie tylko chronisz się przed finansowymi konsekwencjami szkód, które wyrządzasz innym, ale także zyskujesz wiele dodatkowych korzyści z zakresu assistance. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Zmarł Krzysztof Koczurowski, założyciel PBS

W wieku 76 lat zmarł Krzysztof Koczurowski, założyciel i wieloletni prezes sopockiej firmy badawczej PBS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy

Fundacja WWF Polska zaprasza agencje do składania ofert na działania marketingowe i public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować do końca marca 2026 roku. więcej

Tylko jedna oferta w przetargu Gdańska na obsługę social mediów

W przetargu władz Gdańska na obsługę jego mediów społecznościowych wpłynęła tylko jedna oferta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyła ją agencja Personal PR. więcej

Trilux Polska przedłuża współpracę z LoveBrands Group

Trilux Polska - producent zrównoważonych rozwiązań LED przedłuża współpracę na kolejny rok z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group. więcej

Amiblu Polska rozszerza współpracę z Public Dialog

Od lutego doradztwo w komunikacji Amiblu Polska prowadzi Public Dialog. W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację kompleksowej strategii w obszarze komunikacji korporacyjnej i prowadzenie kanałów social media spółki. więcej

Michał Kazubek senior PR consultantem w Big Picture

Michał Kazubek dołączył do Big Picture na stanowisko senior PR consultanta w zespole komunikacji korporacyjnej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CDA zwiększyło wpływy o 4 proc., 530 tys. sprzedanych subskrypcji
Sztuczna inteligencja w nowej wersji - OpenAI prezentuje GPT-4
TikTok ze zmianami w zakresie rekomendowanych tres?ci
Play z UPC Polska ma 11 mln abonentów. Zarobił na czysto ponad miliard zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj