Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 10 Maja 2023
 
 
 
Żabka wycofuje reklamy z papierosami. Ministerstwo zawiadomi prokuraturę i UOKiK
 
Sieć sklepów Żabka szybko wycofała ze swojej aplikacji mobilnej kontrowersyjną promocję na kawę lu kanapki przy zakupie wyrobów tytoniowych. - . Zgadzamy się, że nawet w przypadku braku przesłanek prawnych, tak jak ma to miejsce w obecnej sytuacji, komunikacja może być niewłaściwa z innych powodów - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy. W sprawie oferty interwencję zapowiedział już jednak resort zdrowia, który zgłosi promocję prokuraturze i UOKiK-owi. więcej
 
 
Polscy piłkarze w reklamie InPostu, ale bez Lewandowskiego
 
Firma kurierska InPost rozpoczęła we wtorek kampanię reklamową pod hasłem "Pięknie to odebrał". Spotem z udziałem czterech polskich piłkarzy nawiązuje do sponsorowania polskiej reprezentacji piłkarskiej. W reklamach nie ma jednak Roberta Lewandowskiego. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił 355 tys. widzów
 
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Partia rządząca dominuje na antenach TVP. Opozycja w śladowych ilościach
 
Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski przygotował raport dotyczący czasu, jaki Telewizja Polska przeznaczyła w pierwszym kwartale br. na przedstawianie stanowisk poszczególnych ugrupowań politycznych. Wynika z niego, że 77 proc. czasu antenowego zajęli przedstawiciele koalicji rządzącej i popierających ją ugrupowań. więcej
 
 
600 mln zł więcej na e-reklamy w 2022 roku. Wideo z 17 proc. wzrostu
 
W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie zwiększyły się o 9,9 proc. do 6,853 mld zł. Nakłady na reklamy wideo wzrosły dużo mocniej niż nadal dominujące na rynku formaty displayowe i marketing w wyszukiwarkach. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat bez Katarzyny Dowbor. ,,Ustrojowa zmiana" więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży w I kwartale 2023 roku więcej
 
PO ruszyła z kampanią o kotlecie schabowym. "Za takie scenariusze moi studenci dostaliby dwóję" więcej
 
6 lat po zniknięciu TVN Meteo kilka kanałów pogodowych wciąż działa więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
EVENT MANAGER 2 KOMA 7
Inżynier wozu transmisyjnego SNG TVN Warner Bros. Discovery
Direct Sales Manager Screen Network
Dokumentalista NEWS TVN 24 TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor TVN24 GO TVN Warner Bros. Discovery
Montażysta News TVN 24 TVN Warner Bros. Discovery
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Dokumentalista News- TVN 24 TVN Warner Bros. Discovery
DZIENNIKARZ / WYDAWCA SERWISÓW INFORMACYJNYCH Radio BIELSKO
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił 355 tys. widzów

Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Partia rządząca dominuje na antenach TVP. Opozycja w śladowych ilościach

Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski przygotował raport dotyczący czasu, jaki Telewizja Polska przeznaczyła w pierwszym kwartale br. na przedstawianie stanowisk poszczególnych ugrupowań politycznych. Wynika z niego, że 77 proc. czasu antenowego zajęli przedstawiciele koalicji rządzącej i popierających ją ugrupowań. więcej

,,True love" w TVN7 oglądało o 109 tys. widzów mniej niż ,,Hotel Paradise 5"

Pierwszy sezon randkowego reality-show Siódemki „True love” oglądało średnio 319 tys. widzów. Jest to o 109 tys. oglądających mniej, niż miał nadawany rok temu w tym paśmie „Hotel Paradise 5” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy reporter w ,,Wiadomościach". Przechodzi z ,,Panoramy"

Materiały reporterskie do głównego wydania „Wiadomości” TVP zaczął przygotowywać Bartosz Łyżwiński. Poprzednio przez ponad siedem lat był reporterem „Panoramy”. więcej

Odpływ abonentów platformy cyfrowej ,,gwałtownie" przyspieszył

Amerykańska platforma cyfrowa Dish Network i jej siostrzana usługa OTT Sling TV jedynie w I kwartale 2023 roku straciły 552 tys. abonentów. Dla porównania, w tym samym okresie 2022 roku baza klientów dostawcy płatnej telewizji skurczyła się o 462 tys. więcej

Sony Pictures rozszerza współpracę z HBO Max w Polsce

Sony Pictures Television oraz Warner Bros. Discovery przedłużyły na wiele lat umowę dystrybucyjną w Europie Środkowo-Wschodniej i poinformowały o poszerzeniu współpracy. Oznacza to, że filmy i seriale amerykańskiej wytwórni będą dalej dostępne za pośrednictwem serwisu streamingowego HBO Max w Polsce. więcej

Skazany na 5 lat więzienia pirat IPTV poszukiwany

Brytyjskie służby apelują o pomoc w ustaleniu miejsca pobytu Marka Brockleya, twórcy pirackiej usługi IPTV z Liverpoolu. Mężczyzna zarobił na nielegalnych subskrypcjach 237 tys. funtów i został skazany na 5 lat więźnia. Pirat nie trafił jednak za kratki, bo ze swoim psem prawdopodobnie uciekł do Francji. więcej

Testowy multipleks z transmisjami sportowymi w nowym standardzie DVB-I

Hiszpański nadawca publiczny RTVE i Politechnika w Madrycie nadawały pod koniec kwietnia nietypowy multipleks testowy. W jego skład wchodziły zarówno kanały naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T2), jak i skróty do internetowych stacji w nowym standardzie DVB-I. Wykorzystano transmisje z turnieju tenisowego Mutua Madrid Open. więcej

TVN przeprasza Maffashion. ,,Nie pozwolę na wycieranie mną i dzieckiem gęby"

Stacja TVN jako wydawca programu „Uwaga!” przeprosiła Julię Kuczyńską (znaną jako Maffashion) za informacje, które pojawiły się w emitowanym 1 kwietnia programie „Kulisy sławy”, poświęconym aktorowi Sebastianowi Fabijańskiemu. Chodziło o wątek zatargów pomiędzy Fabijańskim, a Maffashion. Influencerka przeprosiny przyjęła, ale skomentowała: „Nie pozwolę na wycieranie sobie mną i dzieckiem gęby. Następnym razem też nie pozwolę’. więcej

52 tys. widzów ogląda nowy reality-show ,,Seniora chatka dla 4-latka" w TV Puls

Nowy reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls oglądało 52 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat stawia na hokej. Kupił prawa do sześciu edycji Mistrzostw Świata

Telewizja Polsat pokaże przyszłoroczne hokejowe Mistrzostwa Świata w Czechach, w których po raz pierwszy od 21 lat zagrają Polacy. Nadawca zakupił na wyłączność prawa do transmisji sześciu następnych edycji tego turnieju, które pokazywane będą do 2029 r. Pojawią się one w kanałach z rodziny Polsatu Sport. więcej

Cyfrowy Polsat i Polkomtel spłacą 8,8 mld zł kredytów, bo zaciągnęły nowe

Cyfrowy Polsat i Polkomtel planują 16 maja dokonać przedterminowej spłaty 8,84 mld zł kredytów - podał Cyfrowy Polsat w komunikacie. więcej

TVP Kultura zrelacjonuje konkurs ,,Młody tancerz roku 2023"

Stacja TVP Kultura zrelacjonuje na żywo ona półfinały oraz tegorocznej edycji konkursu „Młody tancerz roku”. więcej

Znamy pierwszych finalistów Eurowizji 2023. Te 10 krajów przeszło do finału

Zakończył się pierwszy półfinał 67. Konkursu Piosenki Eurowizji 2023, który odbywa się w Liverpoolu. Do finałowej rywalizacji przeszło 10 z 15 artystów, w tym reprezentanci Szwecji, Finlandii, Norwegii, Szwajcarii, Czech, Portugalii, Izraela, Serbii, Chorwacji i Mołdawii. więcej

TVP Info zaatakowane na Twitterze przez boty. Profil ,,za kłódką"

Treści z profilu twitterowego TVP Info tymczasowo mogą oglądać tylko zatwierdzeni użytkownicy. Stacja tłumaczy, że to zabezpieczenie w związku z atakiem botów. więcej

Potencjał sztucznej inteligencji (AI) w branży reklamowej (NIVEA Case)

Gdybyśmy mieli wskazać czynnik o dużym  potencjale w przyszłości reklamy (i szeroko rozumianego marketingu), niewątpliwie musielibyśmy umieścić sztuczną inteligencję (AI) na uprzywilejowanej pozycji. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Naczelni ,,Gazety Wyborczej" solidaryzują się z TOK FM. Piszą o ryzyku utraty koncesji

- W działaniu Świrskiego chodzi o rzecz znacznie poważniejszą - KRRiT szuka sposobów, by legalnie działającego nadawcę pozbawić tego prawa - napisali we wspólnym oświadczeniu redaktor naczelny i wicenaczelni „Gazety Wyborczej”, odnosząc się do kary nałożonej na nadawcę Radia TOK FM. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Radomiu w IV i I kwartale, stacja wyprzedziła Rekord FM

Na pozycję nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. awansowało RMF FM, które wyprzedziło Rekord FM. Podium uzupełnia Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Żabka wycofuje reklamy z papierosami. Ministerstwo zawiadomi prokuraturę i UOKiK

Sieć sklepów Żabka szybko wycofała ze swojej aplikacji mobilnej kontrowersyjną promocję na kawę lu kanapki przy zakupie wyrobów tytoniowych. - . Zgadzamy się, że nawet w przypadku braku przesłanek prawnych, tak jak ma to miejsce w obecnej sytuacji, komunikacja może być niewłaściwa z innych powodów - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy. W sprawie oferty interwencję zapowiedział już jednak resort zdrowia, który zgłosi promocję prokuraturze i UOKiK-owi. więcej

Polscy piłkarze w reklamie InPostu, ale bez Lewandowskiego

Firma kurierska InPost rozpoczęła we wtorek kampanię reklamową pod hasłem "Pięknie to odebrał". Spotem z udziałem czterech polskich piłkarzy nawiązuje do sponsorowania polskiej reprezentacji piłkarskiej. W reklamach nie ma jednak Roberta Lewandowskiego. więcej

600 mln zł więcej na e-reklamy w 2022 roku. Wideo z 17 proc. wzrostu

W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie zwiększyły się o 9,9 proc. do 6,853 mld zł. Nakłady na reklamy wideo wzrosły dużo mocniej niż nadal dominujące na rynku formaty displayowe i marketing w wyszukiwarkach. więcej

Nestle zmniejsza liczbę wariantów produktów o jedną piątą. Szukania oszczędności

Koncern spożywczy Nestle w ramach zwiększania efektywności w dobie kryzysu redukuje o jedną piątą liczbę oferowanych wariantów produktów. więcej

Ryanair za 22,5 mln zł wypromuje podkarpackie za granicą

Władze województwa podkarpackiego zawarły  umowę z liniami lotniczymi Ryanair dotyczącą promocji tego regionu na arenie międzynarodowej. Kontrakt wart jest 22,5 mln zł netto. więcej

Google promują weryfikację dwuetapową

Google we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji oraz NASK i CERT Polska rozpoczął kampanię edukacyjną poświęconą weryfikacji dwuetapowej. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej zagrożeń związanych z przejęciem kont online i zachęcenie do stosowania dodatkowych zabezpieczeń zwiększających bezpieczeństwo użytkowników. więcej

#PowiedzCześćRóżnorodności w miejscu pracy

Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna #PowiedzCześćRóżnorodności. Jej inicjatorzy - Fundacja DEI Alliance oraz firma konsultingowa Better - połączyli siły z ponad 20 partnerami, by wspólnie pokazać wartość, jaką z różnorodności czerpią firmy, organizacje i całe społeczeństwo. więcej

Robert i Anna Lewandowscy ambasadorami rowerów Storm

Robert i Anna Lewandowscy zostali ambasadorami reklamowymi polskiej marki rowerowej Storm. więcej

Samsung w nowych reklamach promuje The Frame TV

W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame Samsung stawia na w magiczny, bajkowy świat, po którym oprowadza nas "Alicja w Krainie Czarów". więcej

Hand Made promuje nową ładowarkę do samochodów elektrycznych marki Green Cell

Agencja Hand Made odpowiada za najnowszą kampanię wprowadzającą na rynek nową ładowarkę do samochodów elektrycznych marki Green Cell. więcej

Ultraszybkie zakupy z Biedronki BIEK z darmową dostawą

Do końca maja dostawa zakupów z Biedronki w usłudze BIEK jest bezpłatna przy zamówieniu powyżej 75 złotych. Promocja dotyczy jednak tylko wybranych stref w sześciu miastach Polski. więcej

York kampanią zachęca do instalowania pomp ciepła

Marka York startuje z kampanią launchową „#YORKONOMY. Ogłoś domową niepodległość”, w której zachęca do instalowania pomp ciepła. Za jej realizację odpowiadają agencje Chapter1 i Media Concept. więcej

"Ciche godziny" dla osób w spektrum autyzmu w Castoramie

Od 9 maja roku we wszystkich sklepach Castorama zaczną obowiązywać tzw. „Ciche godziny". Inicjatywa skierowana jest do osób wrażliwych na dźwięki, mających problemy z narządami słuchu oraz będącymi w spektrum autyzmu. Wyłączając muzykę i komunikaty głosowe na dwie godziny w każdy wtorek i czwartek, Castorama daje możliwość zrobienia zakupów w bardziej komfortowych i przyjaznych warunkach, które pozwolą wielu osobom uniknąć dużego stresu. więcej

Marcin Tobiasz szefem marketingu Exim Tours

Marcin Tobiasz został nowym szefem marketingu Exim Tours. więcej

PZL z pierwszymi projektami dla Lirene

Agencja reklamowa PZL przygotowała nową identyfikację wizualną i nowy projekt opakowań marki kosmetycznej Lirene. To efekt wygranego przetargu. więcej

"Mam OC, jestem OK" w kampanii UFG

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny rozpoczął kampanię pod hasłem "Mam OC, jestem OK", w której przypomina o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym OC. więcej

,,We are #techwizards" w kampanii Digital Hub Warsaw

„We are #techwizards” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowo- rekrutacyjna Digital Hub Warsaw w Bayerze, firmy zatrudniającej ekspertów z branży IT. W działania reklamowe zaangażowano pracowników firmy. więcej

Auchan, Fundacja Pomagam.pl i Donateo z wspólną kampanią ,,Wspieraj lokalnie z Auchan"

Wystartowała ogólnopolska akcja dobroczynna na rzecz 30 fundacji i stowarzyszeń non-profit, w ramach której mikrodatki przekazane przez klientów stacjonarnych sklepów Auchan zostaną połączone ze zbiórkami na stronie Pomagam.pl. To wspólna akcja sieci sklepów Auchan, Fundacji Pomagam.pl i Donateo. więcej

Branża spożywcza a kryzys inflacyjny

Po pandemii Covid19 wielu Polaków nie wróciło do zakupów offline w takiej częstotliwości, jak przed lock down’em - ma to swój wpływ również na branżę spożywczą, której udział w e-commerce zauważalnie wzrósł. Co to oznacza dla przedsiębiorców z kategorii food? Tylko jedno – to czas na świadomą digitalizację biznesu, tym bardziej, że w najbliższych latach sprzedaż online będzie rosła kosztem offline’u. więcej

Kariera w bankowości bliżej niż myślisz. Bank Pekao S.A. zaprasza młodych na staże i praktyki

Bankowość to sektor, który stwarza wiele możliwości rozwoju i kariery. Bank Pekao S.A. szukając talentów do pracy w bankowości rusza z kampanią wizerunkową promującą oferty praktyk i staży. Bank chce dotrzeć do przyszłych pracowników przy pomocy różnorakich kanałów – przekaz będzie obecny w mediach społecznościowych, na uczelniach, targach pracy i na portalach studenckich. Kampania właśnie wystartowała i potrwa do 31 maja br. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press milczy w sprawie zwolnienia publicysty. RPO kieruje pytania drugi raz

Wydawnictwo Polska Press do dziś nie odpowiedziało Rzecznikowi Praw Obywatelskich na lutowe wystąpienie, w którym domagał się on wyjaśnienia, czy Dorota Kania wpływała na szefostwo „Dziennika Polskiego”, żądając zwolnienia publicysty za jeden z felietonów. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, kilka dni temu RPO ponowił więc wystąpienie do prezesa wydawnictwa, Stanisława Bortkiewicza, podkreślając, iż ustawowy termin na odpowiedź dawno już minął. I wyznaczył mu nowy, znacznie krótszy. więcej

Naczelni ,,Gazety Wyborczej" solidaryzują się z TOK FM. Piszą o ryzyku utraty koncesji

- W działaniu Świrskiego chodzi o rzecz znacznie poważniejszą - KRRiT szuka sposobów, by legalnie działającego nadawcę pozbawić tego prawa - napisali we wspólnym oświadczeniu redaktor naczelny i wicenaczelni „Gazety Wyborczej”, odnosząc się do kary nałożonej na nadawcę Radia TOK FM. więcej

Polska Press znów ze stratą. Wpływy 5 proc. w górę

W ub.r. Polska Press przy wzroście przychodów o 4,7 proc. do 329,3 mln zł i kosztów operacyjnych o 13,7 proc. do 375,4 mln zł miała 23 mln zł straty netto, o 7,8 mln zł mniej niż przed rokiem. Wydawnictwo więcej zarobiło z reklam i usług poligraficznych. więcej

Nie żyje Cezary Stankiewicz, były dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" i Radia ZET

W wieku 56 lat zmarł Cezary Stankiewicz, rzecznik prasowy MPK Olsztyn, a wcześniej dziennikarz olsztyńskiej „Gazety Wyborczej”, „Gazety Olsztyńskiej” i Radia ZET. więcej

 
 
 
INTERNET
 
600 mln zł więcej na e-reklamy w 2022 roku. Wideo z 17 proc. wzrostu

W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie zwiększyły się o 9,9 proc. do 6,853 mld zł. Nakłady na reklamy wideo wzrosły dużo mocniej niż nadal dominujące na rynku formaty displayowe i marketing w wyszukiwarkach. więcej

Facebook i YouTube ze spadkami. Agora po kupnie Eurozetu ma 19 mln użytkowników

W kwietniu platformy internetowe grupy TVN i Polska Press odwiedziło prawie milion internautów mniej niż przed miesiącem, a Facebook, Instagram i Messenger straciły 1,1 mln użytkowników. Agora po przejęciu Eurozetu osiągnęła natomiast wzrost z 18,3 do 19,2 mln odwiedzających. więcej

Powstała grupa walcząca z piractwem sportowym IPTV

Serwis streamingowy DAZN dołączył do koalicji antypirackiej Alliance for Creativity and Entertainment (ACE). Organizacja powołała też do życia grupę zadaniową, której celem będzie walka z piractwem IPTV transmisji sportowych. więcej

Google promują weryfikację dwuetapową

Google we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji oraz NASK i CERT Polska rozpoczął kampanię edukacyjną poświęconą weryfikacji dwuetapowej. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej zagrożeń związanych z przejęciem kont online i zachęcenie do stosowania dodatkowych zabezpieczeń zwiększających bezpieczeństwo użytkowników. więcej

Kolejna platforma cyfrowa zwalnia setki ludzi

Należący do Microsoftu biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn zwalnia 716 osób, czyli około 3,5 proc. wszystkich zatrudnionych. Platforma przestaje działać także w Chinach. więcej

Alina Makarczuk obejmuje stanowisko dyrektorki ds. partnerstw serwisu Ukrayina.pl

Alina Makarczuk została dyrektorką ds. partnerstw serwisu Ukrayina.pl (Agora) zajmującego się sprawami Ukraińców w Polsce. To nowo utworzone stanowisko. Makarczuk będzie również pisała do serwisu teksty w językach polskim i ukraińskim. więcej

W internecie panuje dezinformacja na temat chorób wątroby

Cztery na dziesięć postów na TikToku na temat chorób wątroby zawiera dezinformację – ostrzegają specjaliści. Takie porady dotyczą często używania - w kontekście konkretnych problemów - różnych ziół czy grzybów, a także tak zwanego oczyszczania z pasożytów. więcej

Maciej Kalwasiński odchodzi z Bankiera

Po prawie 10 latach pracy z serwisu Bankier.pl (Bonnier Business Polska) odchodzi analityk i redaktor prowadzący Maciej Kalwasiński. więcej

Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska

Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria, a także istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Sondaż wyborczy: PiS wygrywa, ale nie ma większości

Wybory w najbliższą niedzielę wygrałoby PiS z poparciem 31,3 proc. wyborców, ale nie uzyskałoby większości w Sejmie - wynika z sondażu United Surveys dla RMF FM i "Dziennika Gazety Prawnej". KO zyskałaby 24,7 proc., Polska 2050 i PSL - 14,6 proc., Lewica - 9,6 proc., a Konfederacja 8,7 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
First aid communication z członem "team" w nazwie, awanse Mroczek, Tomasik, Walentynowicz

Agencja first aid communication dodała do nazwy człon team oraz wdrożyła nową strukturę zespołów, która opierać się będzie na dwóch kluczowych obszarach tematycznych rozwoju firmy: zdrowotnym oraz społecznym – w obrębie CSR i ESG. W związku z tym, awanse otrzymały Agnieszka Mroczek na strategy directora i partnera, Adrianna Tomasik na head of healthcare communication, Olga Walentynowicz na head of sustainable lifestyle communication. Agencja odświeżyła też identyfikację wizualną. więcej

IntoBeauty klientem Grupy FLPR

Dystrybutor sprzętu medycznego premium, IntoBeauty, wybrał Grupę FLPR z Wrocławia do prowadzenia swoich działań marketingowych w związku z przygotowywanymi zmianami w strategii marki. więcej

Sylwia Dobkowska odpowiada za komunikację Efigence i Artegence

Sylwia Dobkowska została communication team leader w Artegence. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Testowy multipleks z transmisjami sportowymi w nowym standardzie DVB-I
W internecie panuje dezinformacja na temat chorób wątroby
Cyfrowe bliźniaki pomogą w opracowaniu lekarstw na nieuleczalne choroby
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj