Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Września 2023
 
 
 
TVN24 i TVN24 BiS do wyborów promocyjnie odkodowane, ale nie wszędzie
 
Do 16 października abonenci platformy cyfrowej Canal+ i sieci kablowych, m.in. Vectra, Multimedia Polska, UPC Polska / Play i Toya z najtańszymi pakietami, uzyskali dostęp do TVN24 i TVN24 BiS. Na promocyjne odkodowanie kanałów informacyjnych TVN Warner Bros. Discovery dla wszystkich abonentów nie zdecydował się Polsat Box. więcej
 
 
Krzysztof Stanowski znika z Kanału Sportowego? Michał Pol: jest w Barcelonie
 
Wystarczyła nieobecność Krzysztofa Stanowskiego w dwóch współprowadzonych przez niego programach Kanału Sportowego, żeby w mediach społecznościowych i show-biznesowych pojawiły się pogłoski o jego odejściu z kanału. - Na pytanie „Gdzie jest Krzysztof Stanowski?” odpowiadam: w Barcelonie - stwierdził Michał Pol. Sam Stanowski tego nie komentuje. więcej
 
 
Znika wielotysięczna grupa wspierająca Radio 357. Przez zmiany w stacji
 
Licząca 17 tys. osób społeczność słuchaczy Radia 357, skupiona wokół wspierającej radiowców od samego początku grupy na Facebooku, właśnie zakończyła działalność. To protest przeciwko kierunkowi, w jakim zmierza rozgłośnia, a także przeciw jej niesatysfakcjonującej komunikacji - twierdzą administratorzy. Grupa nigdy nie była formalnie związana z Radiem 357.  więcej
 
 
Kuba Wojewódzki ma nową spółkę. Do inwestycji w nieruchomości?
 
Kuba Wojewódzki został mniejszościowym udziałowcem nowej spółki Niewinni Czarodzieje Apartamenty. Jego wspólnikiem jest w niej Przemyslaw Stangierski - menedżer od ponad trzech dekad zajmujący się konsultingiem biznesowym. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat sprzedaje akcje Asseco Poland za 851 mln zł
 
Asseco Poland w ramach skupu akcji nabędzie 10,64 mln swoich walorów od Cyfrowego Polsatu po 80 zł za sztukę. Cyfrowy Polsat przejął je pod koniec 2019 roku, płacąc za każdy 65 zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Klienci UPC Polska zachęcani do wymiany dekoderów na sprzęty Play więcej
 
Wśród widowni ,,Faktów" TVN dominują osoby starsze i emeryci więcej
 
Wojciech Cejrowski dalej bez dywidendy ze swojej firmy. Wpływy 43 proc. w dół więcej
 
Polscy internauci są ponad 20 godzin na TikToku. W dół czas korzystania z Twittera i Snapchata więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz/Dziennikarka dział zdrowie INFOR
Redaktor/Redaktorka w Dziale Tłumaczeń (Onet.pl) Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz/Dziennikarka dział rozrywka INFOR
Account Manager Clear Channel Poland
Account Director/New Business Publicis Worldwide
ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Partnership Manager / Business Development Manager Woblink.com
Dziennikarz / dziennikarka - prawo INFOR
Redaktor działu ,,Sport" Polskie Radio
Specjalista ds. marketingu reklamy INFOR
Specjalista ds. SEO INFOR
Montażysta w dziale Autopromocji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN24 i TVN24 BiS do wyborów promocyjnie odkodowane, ale nie wszędzie

Do 16 października abonenci platformy cyfrowej Canal+ i sieci kablowych, m.in. Vectra, Multimedia Polska, UPC Polska / Play i Toya z najtańszymi pakietami, uzyskali dostęp do TVN24 i TVN24 BiS. Na promocyjne odkodowanie kanałów informacyjnych TVN Warner Bros. Discovery dla wszystkich abonentów nie zdecydował się Polsat Box. więcej

Kuba Wojewódzki ma nową spółkę. Do inwestycji w nieruchomości?

Kuba Wojewódzki został mniejszościowym udziałowcem nowej spółki Niewinni Czarodzieje Apartamenty. Jego wspólnikiem jest w niej Przemyslaw Stangierski - menedżer od ponad trzech dekad zajmujący się konsultingiem biznesowym. więcej

Cyfrowy Polsat sprzedaje akcje Asseco Poland za 851 mln zł

Asseco Poland w ramach skupu akcji nabędzie 10,64 mln swoich walorów od Cyfrowego Polsatu po 80 zł za sztukę. Cyfrowy Polsat przejął je pod koniec 2019 roku, płacąc za każdy 65 zł. więcej

Canal+ rozpoczął współpracę z Onetem. Pakiet z telewizją i artykułami

Serwis streamingowy Canal+ online rozpoczął sprzedaż pakietu z dostępem do subskrypcji Onet Premium. W przypadku miesięcznego abonamentu, z usługi przez trzy miesiące można korzystać za darmo. Jeśli ktoś zdecyduje się zapłacić za „pół rok z góry”, to może korzystać z dodatkowych treści bezpłatnie do 12 miesięcy. więcej

,,Top model" w nowym paśmie stracił 251 tys. widzów

12. edycję programu „Top model” ogląda w TVN w sobotnie wieczory średnio 584 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu nadawanego w środy ma o 180 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

939 tys. widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 19". Widownia rośnie z odcinka na odcinek

Pierwsze trzy odcinki 19. sezonu show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 939 tys. osób. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 350 tys. widzów, ale jego widownia rośnie z tygodnia na tydzień - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

116 tys. widzów nowego show ,,Para do gara. Ona mówi, on gotuje" w Czwórce

Nowy program Czwórki „Para do gara. Ona mówi, on gotuje” po trzech pierwszych tygodnia emisji ogląda średnio 116 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Show od 16 września nadawany jest w nowym paśmie. więcej

322 tys. widzów śledzi ,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2" w Polsacie

Pierwsze trzy odcinki drugiego sezonu programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” oglądało w Polsacie średnio 322 tys. widzów. Cykl względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 253 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

631 tys. widzów nowego serialu ,,Teściowie" w Polsacie

Nowy serial „Teściowie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 631 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Otwarcie nowego serialu ,,Dewajtis" hitem TVP1, serial miał 2,25 mln widzów

Pokazany w niedzielę w Jedynce pierwszy odcinek nowego serialu „Dewajtis” oglądało średnio w Jedynce 2,25 mln widzów, o 580 tys. osób więcej niż przed rokiem miało otwarcie „Wojennych dziewczyn 5” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

828 tys. widzów ,,MasterChefa 12" w TVN

Średnia oglądalność początku 12. edycji „MasterChefa” wynosi 828 tys. osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 290 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Startuje piłkarska Liga Mistrzów. Do obejrzenia w Polsat Sport Premium

Dziś rusza Ligi Mistrzów UEFA. Do nowego sezonu przystąpi siedmiu polskich piłkarzy. 32 zespoły podzielone na osiem grup rywalizować będą od 19 września do 13 grudnia. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA, bez reklam i w jakości Super HD, oglądać można w kanałach Polsat Sport Premium, dostępnych także w streamingu Polsat Box Go. więcej

Nadawcy naziemni łączą siły. Powstanie bezpłatna platforma streamingowa

BBC, ITV, Channel 4, Channel 5, czyli czołowi brytyjscy nadawcy, obecni w naziemnej telewizji cyfrowej, w 2024 roku uruchomią serwis streamingowy Freely. Będzie dostępny za darmo, a w jego ofercie znajdą się zarówno kanały linearne, jak i treści wideo na żądanie. więcej

171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br. Najwyżej - bo na 171,4 tys. zł netto - wyceniono spot przy transmisji eliminacyjnego meczu polskich piłkarzy do Euro 2024, który zostanie rozegrany 12 października br. z reprezentacją Wysp Owczych.  więcej

HBO po dwóch sezonach zakończyło produkcję serialu ,,Lakers: Dynastia zwycięzców"

Serial „Lakers: Dynastia zwycięzców” został niespodziewanie zakończony przez HBO, chociaż twórcy mieli plany kontynuacji. Po niedzielnym finale drugiego sezonu Max Borenstein potwierdził tę wiadomość w serwisie X (dawniej Twitter). „Nie było to zakończenie, które mieliśmy na myśli” – napisał. „Ale jesteśmy wdzięczni i szczęśliwi” - dodał. więcej

,,Wiadomości" straszą imigrantami: czołówka jak z horroru

W poniedziałek główne wydanie „Wiadomości” TVP miało nietypową czołówkę: półminutowy klip z muzyką jak z filmu grozy i dodatkowymi efektami wizualnymi pokazywał imigrantów próbujących dostać się do Europy i kilkoro polityków, m.in. polskiej opozycji. więcej

Znany serwis streamingowy z dwoma kanałami HD na satelicie Hot Bird

Abonenci włoskiej platformy cyfrowej Tivùsat mogą oglądać na pozycji orbitalnej Hot Bird 13°E dwa kanały serwisu streamingowego DAZN, specjalizującego się w transmisjach sportowych. Zona DAZN to regularna stacja, a Zona DAZN 2 ma charakter okolicznościowy. więcej

Po premierowym seansie ,,Dewajtis" TVP. Czy serial przyciągnie widownię?

Telewizja Polska w niedzielny wieczór wyemitowała pierwszy odcinek nowego serialu zatytułowanego „Dewajtis”. Jest to ekranizacja powieści Marii Rodziewiczówny osadzona w latach 80. XIX wieku. Przed twórcami stanęło trudne zadanie, aby współczesnemu widzowi przybliżyć twórczość pisarki specjalizującej się w opowiadaniu o Kresach w kontekście rodzinnym, romansowym i patriotycznym. Rodziewiczówna podobnie jak Sienkiewicz pisała „ku pokrzepieniu serc”, a dzisiaj jej literatura zestarzała się i popadła w zapomnienie. Czy serial ma zatem szansę, aby odnieść sukces? więcej

KRRiT: TVN podważała wiarygodność władz ws. informowania o zatruciu Odry

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała obszerną analizę materiałów dziennikarskich "Faktów" TVN, dotyczących zatrucia Odry rtęcią oraz “medialno-prawny kontekst ich rozpowszechnienia”. więcej

Płacisz za to, co oglądasz. Cukierkowa oferta telewizyjna Play

Marka Play wprowadziła na rynek nowe oferty usług dla domu z Telewizją Nowej Generacji i superszybkim światłowodem oraz abonamenty 5G z dużymi paczkami danych i promocją dla przenoszących numer. - Inwestujemy w nowe technologie, aby na jak najwyższym poziomie dostarczać usługi naszym klientom - komentuje Michał Ziółkowski, dyrektor ds. techniczny i członek zarządu firmy P4 - właściciela marki Play. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Znika wielotysięczna grupa wspierająca Radio 357. Przez zmiany w stacji

Licząca 17 tys. osób społeczność słuchaczy Radia 357, skupiona wokół wspierającej radiowców od samego początku grupy na Facebooku, właśnie zakończyła działalność. To protest przeciwko kierunkowi, w jakim zmierza rozgłośnia, a także przeciw jej niesatysfakcjonującej komunikacji - twierdzą administratorzy. Grupa nigdy nie była formalnie związana z Radiem 357.  więcej

 
Radio ZET z urodzinową trasą, Agnieszka Kołodziejska gospodynią

Radio ZET rozpoczęło urodzinową trasę po Polsce. 28 września stacja skończy 33 lata. więcej

 
Radio 357 przygotowało słuchowisko kryminalne w odcinkach

Internetowe Radio 357 rozpoczęło emisję pięcioodcinkowego słuchowiska kryminalnego pt. „Skarb”. Jego autorem jest Dawid Bartosik z Krajm Story, w nagraniach wzięli udział m.in. dziennikarze Radia 357. Słuchowisko będzie nadawane co niedziela na antenie, ale trafi też na platformę podcastową radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br. Najwyżej - bo na 171,4 tys. zł netto - wyceniono spot przy transmisji eliminacyjnego meczu polskich piłkarzy do Euro 2024, który zostanie rozegrany 12 października br. z reprezentacją Wysp Owczych.  więcej

Agencje 19 Południk i Ancymony połączone

Agencje reklamowe 19 Południk i Ancymony połączyły się. Będą funkcjonować pod nazwą tej drugiej. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony.  więcej

Streetcom, Fame Shop i Hash.Fm pod wspólną marką InStars

Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz agencji Hash.Fm będą funkcjonować na rynku jako jedna marka InStars.  więcej

Emocjonalny i drastyczny apel do kierowców w nowej kampanii Ministerstwa Infrastruktury

Ruszyła kampania społeczna pod hasłem “Inni też popełniają błędy. Zwolnij” realizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwo Infrastruktury. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie prawidłowych wzorców zachowań w określonej sytuacji drogowej.  więcej

Coca-Cola wymienia folię z wielopaków na kartonowe uchwyty

Coca Cola HBC wymienia plastikowe wielopaki butelek o pojemności 1,5 litra na kartonowe uchwytami. Nowe rozwiązanie zastępujące jednorazowe plastikowe opakowania zostanie wprowadzone do supermarketów w Austrii we wrześniu 2023 r. Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z firmą DS Smith. więcej

Kelner Mikołaj Cieślak obsługuje Roberta Górskiego w nowej reklamie Orange

Orange Polska rozpoczął nową odsłonę kampanii promującej ofertę Orange na kartę. W główne role wciela się kabaretowy duet: Mikołaj Cieślak i Robert Górski.  więcej

Jimek będzie reklamował odzież Bytom

Kompozytor i producent muzyczny Radzimir Dębski (Jimek) został ambasadorem limitowanej kolekcji odzieży Bytom (produkowanej przez Grupę VRG). Na potrzeby jej komunikacji marketingowej skomponował utwór. więcej

Kamis z loterią ,,Wygraj kuchnię marzeń!"

Marka Kamis uruchomiła loterię z kuchnią w roli głównej. Za organizację odpowiada NAV agency. więcej

Iker Casillas w reklamie XTB

Globalny fintech XTB oferujący dostęp do światowych rynków finansowych, ogłosił start kampanii marketingowej kilkunastu rynkach, w tym polskim. Nowe spoty przenoszą widzów do Uniwersum XTB, którego twarzą jest słynny bramkarz Iker Casillas.  więcej

Bartosz Kurek ambasadorem agencji Arskom

Siatkarz Bartosz Kurek, kapitan polskiej reprezentacji została ambasadorem agencji marketingu sportowego Arskom.  więcej

FTC zaleca zmiany formatu i nowe ikony w reklamach dla dzieci

Influencerzy w internecie, twórcy gier i inne osoby publikujące reklamy online skierowane do dzieci powinny wdrożyć techniki formatowania, które wyraźnie oddzielają reklamy od otaczającej ich treści - proponuje Federalna Komisja Handlu (FTC) w nowym raporcie.  więcej

Uniqa będzie wspierać młodych koszykarzy Legii Warszawa

Ubezpieczyciel Uniqa rozpoczął trzyletnią współpracę z sekcją koszykarską Legii Warszawa. więcej

Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Na Kubie aresztowanie redaktora naczelnego opozycyjnego portalu internetowego

Dziennikarze demokratycznych mediów Ameryki Łacińskiej, reprezentowani przez Międzyamerykańskie Stowarzyszenie Prasy (SIP), ogłosili w poniedziałek protest przeciwko „arbitralnemu aresztowaniu” przez kubańską policję redaktora naczelnego niezależnego portalu internetowego „La Hora de Cuba”, Henry’ego Constantina Ferreiry. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Krzysztof Stanowski znika z Kanału Sportowego? Michał Pol: jest w Barcelonie

Wystarczyła nieobecność Krzysztofa Stanowskiego w dwóch współprowadzonych przez niego programach Kanału Sportowego, żeby w mediach społecznościowych i show-biznesowych pojawiły się pogłoski o jego odejściu z kanału. - Na pytanie „Gdzie jest Krzysztof Stanowski?” odpowiadam: w Barcelonie - stwierdził Michał Pol. Sam Stanowski tego nie komentuje. więcej

Canal+ rozpoczął współpracę z Onetem. Pakiet z telewizją i artykułami

Serwis streamingowy Canal+ online rozpoczął sprzedaż pakietu z dostępem do subskrypcji Onet Premium. W przypadku miesięcznego abonamentu, z usługi przez trzy miesiące można korzystać za darmo. Jeśli ktoś zdecyduje się zapłacić za „pół rok z góry”, to może korzystać z dodatkowych treści bezpłatnie do 12 miesięcy. więcej

Instagram Gifts niebawem w Polsce. Pieniężne prezenty dla influencerów

Już niedługo na kilkunastu rynkach, w tym na polskim, zadebiutują Instagram Gifts - funkcja, która pozwala otrzymywać pieniądze od odbiorców swoich treści. Dotychczas była dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych.  więcej

Na Kubie aresztowanie redaktora naczelnego opozycyjnego portalu internetowego

Dziennikarze demokratycznych mediów Ameryki Łacińskiej, reprezentowani przez Międzyamerykańskie Stowarzyszenie Prasy (SIP), ogłosili w poniedziałek protest przeciwko „arbitralnemu aresztowaniu” przez kubańską policję redaktora naczelnego niezależnego portalu internetowego „La Hora de Cuba”, Henry’ego Constantina Ferreiry. więcej

Przemysław Barszcz na czele Booksy Polska

Przemysław Barszcz, dotychczasowy head of sales, został country managerem w Booksy Polska. Zastępuje Łukasza Szymaka, który żegna się ze spółką. więcej

Ruszyło Radio Onet na wybory oraz specjalny wyborczy newsletter Onetu

Radio Onet z codzienną ramówką przygotowaną specjalnie z okazji nadchodzących wyborów parlamentarnych, codzienny newsletter wyborczy, a wkrótce także test Latarnika Wyborczego, to najnowsze propozycje z bogatej oferty serwisu Onetu (Ringier Axel Springer Polska) poświęconego nadchodzącym wyborom parlamentarnym. więcej

UOKiK karze serwis udający e-sklep odzieżowy

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 100,7 tys. zł kary na spółkę Bak Drop, właściciela serwisu arkadie.pl (wcześniej działającego pod nazwą bigotka.pl). Według ustaleń UOKiK witryna wprowadzała klientów, w błąd, udając sklep odzieżowy (w rzeczywistości była pośrednikiem przy zamówieniach z Chin) oraz pokazując licznik czasu do końca promocji, który codziennie zaczynał odliczanie od nowa. więcej

Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
AstraZeneca wybiera Solski Communications

Agencja PR Solski Communications rozpoczęła współpracę z firmą AstraZeneca, jedną z największych firm biofarmaceutycznych na świecie. więcej

Blame Us wypromuje Awesome Cosmetics

Polska marka kosmetyczna Awesome Cosmetics została klientem agencji Blame US.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy Polsat sprzedaje akcje Asseco Poland za 851 mln zł
Instagram Gifts niebawem w Polsce. Pieniężne prezenty dla influencerów
Nadawcy naziemni łączą siły. Powstanie bezpłatna platforma streamingowa
Huuuge ma nowego prezesa. Anton Gauffin szefem rady dyrektorów
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj