Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Września 2023
 
 
 
TVN zatrudnia ponad 1700 na podstawie umów o pracę. "Rozmawiamy ciągle z pracownikami, zaoferowaliśmy podwyżki o 8 proc."
 
Regularnie prowadzimy dialog z pracownikami na istotne dla nich tematy, zaś charakter współpracy z pracownikami bądź współpracownikami jest zdefiniowany prawnie i wynika z charakterystyki powierzanych zadań i sposobu ich wykonywania - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery. Nadawca podkreśla, że w br. zaoferował pracownikom podwyżki o 8 proc., „co było wyjątkowe w skali rynku”. więcej
 
 
Zmiany w umowach Polsat Box. ,,W związku wątpliwościami prezesa UOKiK"
 
Klienci platformy cyfrowej Polsat Box otrzymują wiadomości dotyczące wejścia w życie aneksu do umowy abonenckiej. - W związku z wątpliwościami zgłoszonymi przez Prezesa UOKiK, kierując się prokliencką polityką, obniżyliśmy wysokość kar umownych określonych w cennikach o 50 proc. - informuje Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu. więcej
 
 
Polsat zmienia pasmo emisji ,,The Real Housewives. Żony Warszawy" i ,,Temptation Island Polska" na późny wieczór
 
Telewizja Polsat od środy, 27 września będzie emitować nowe programy „The Real Housewives. Żony Warszawy” i „Temptation Island Polska” dwie godziny później, niż dotychczas. W dotychczasowym paśmie nadawania obu show widzowie stacji zobaczą filmy fabularne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP Info przed premierą ujawnia fragmenty ,,Zielonej granicy". Tłumaczy to ,,ważnym interesem społecznym"
 
W TVP Info zaczęto emitować ujęcia z filmu „Zielona granica” Agnieszki Holland, mocno krytykując jego przekaz. Telewizja Polska nie ujawnia, skąd pozyskała te fragmenty, podkreśla, że opublikowała je „z uwagi na ważny interes społeczny i ochronę dobrego imienia straży granicznej”. więcej
 
 
Polska Press z zasadami dotyczącymi reklam pseudomedykamentów
 
W Polska Press funkcjonują wewnętrzne wytyczne dotyczące reklam środków medycznych i paramedycznych. Firma podkreśla, że każda reklama jest analizowana, w szczególności pod kątem obecności obietnic natychmiastowego wyleczenie schorzenia czy odwoływania się do nieistniejących autorytetów. Sprawie tego typu reklam w prasie niedawno zaczął przyglądać się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN24 i TVN24 BiS do wyborów promocyjnie odkodowane więcej
 
Klienci UPC Polska zachęcani do wymiany dekoderów na sprzęty Play więcej
 
Wśród widowni ,,Faktów" TVN dominują osoby starsze i emeryci więcej
 
Wojciech Cejrowski dalej bez dywidendy ze swojej firmy. Wpływy 43 proc. w dół więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz/Dziennikarka dział zdrowie INFOR
Redaktor/Redaktorka w Dziale Tłumaczeń (Onet.pl) Ringier Axel Springer
Analityk ds. Wyceny Produktu i Analizy Rynku (12-month contract) TVN Warner Bros. Discovery
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz/Dziennikarka dział rozrywka INFOR
Account Manager Clear Channel Poland
Account Director/New Business Publicis Worldwide
ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Partnership Manager / Business Development Manager Woblink.com
Dziennikarz / dziennikarka - prawo INFOR
Redaktor działu ,,Sport" Polskie Radio
Specjalista ds. marketingu reklamy INFOR
Specjalista ds. SEO INFOR
Montażysta w dziale Autopromocji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN zatrudnia ponad 1700 na podstawie umów o pracę. "Rozmawiamy ciągle z pracownikami, zaoferowaliśmy podwyżki o 8 proc."

Regularnie prowadzimy dialog z pracownikami na istotne dla nich tematy, zaś charakter współpracy z pracownikami bądź współpracownikami jest zdefiniowany prawnie i wynika z charakterystyki powierzanych zadań i sposobu ich wykonywania - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery. Nadawca podkreśla, że w br. zaoferował pracownikom podwyżki o 8 proc., „co było wyjątkowe w skali rynku”. więcej

Zmiany w umowach Polsat Box. ,,W związku wątpliwościami prezesa UOKiK"

Klienci platformy cyfrowej Polsat Box otrzymują wiadomości dotyczące wejścia w życie aneksu do umowy abonenckiej. - W związku z wątpliwościami zgłoszonymi przez Prezesa UOKiK, kierując się prokliencką polityką, obniżyliśmy wysokość kar umownych określonych w cennikach o 50 proc. - informuje Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu. więcej

Polsat zmienia pasmo emisji ,,The Real Housewives. Żony Warszawy" i ,,Temptation Island Polska" na późny wieczór

Telewizja Polsat od środy, 27 września będzie emitować nowe programy „The Real Housewives. Żony Warszawy” i „Temptation Island Polska” dwie godziny później, niż dotychczas. W dotychczasowym paśmie nadawania obu show widzowie stacji zobaczą filmy fabularne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Info przed premierą ujawnia fragmenty ,,Zielonej granicy". Tłumaczy to ,,ważnym interesem społecznym"

W TVP Info zaczęto emitować ujęcia z filmu „Zielona granica” Agnieszki Holland, mocno krytykując jego przekaz. Telewizja Polska nie ujawnia, skąd pozyskała te fragmenty, podkreśla, że opublikowała je „z uwagi na ważny interes społeczny i ochronę dobrego imienia straży granicznej”. więcej

Canal+ obniżył cenę pakietu sportowego z Viaplay

Platforma cyfrowa Canal+ obniżyła z 70 do 60 zł cenę pakietu sportowego Entry+Sport. Z oferty mogą skorzystać nowi klienci, ale niedługo stara cena powróci. - To jedna z promocji, którą aktualnie oferujemy. Będzie można z niej skorzystać do 23 września - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej

KRRiT: Osiem skarg na ,,Wiadomości" TVP, trzy na ,,Fakty" TVN

Od 8 sierpnia, kiedy ogłoszono termin wyborów parlamentarnych, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała osiem skarg na „Wiadomości” w TVP1, trzy na „Fakty” TVN oraz jedną na „Panoramę” w TVP2. Żadna skarga nie wpłynęła na „Wydarzenia” Polsatu – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej

565 tys. widzów ,,Kuby Wojewódzkiego" w TVN. Hitem odcinek z Derpienski i Hakielem

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda w TVN średnio 565 tys. osób, o 126 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Bogusiewicz na stałe prowadzącą ,,Wiadomości". Michał Adamczyk na urlopie

Po niedawnym debiucie Anna Bogusiewicz dołącza na stałe do grona prowadzących weekendowe główne wydania „Wiadomości” - informuje Telewizja Polska. Pozostałymi gospodarzami programu pozostają Edyta Lewandowska, Marta Kielczyk, Danuta Holecka i przebywający na urlopie Michał Adamczyk. więcej

,,Ślub od pierwszego wejrzenia" stracił widzów w TVN

Emitowany w TVN dziewiąty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 813 tys. widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 200 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

594 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Ninja Warrior Polska 8", widownia rośnie z odcinka na odcinek

Ósmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 594 tys. widzów, o 228 tys. osób mniej niż szósta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Skarga członka Rady Programowej TVP do KRRiT. ,,Wystąpienia opozycji nie są transmitowane nigdy"

Krzysztof Luft, członek Rady Programowej Telewizji Polskiej, skierował do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na TVP Info, TVP1 i TVP2. W jego ocenie nadawca publiczny łamie prawo, „poprzez  skrajnie nierówny sposób traktowania podmiotów działających na polskiej scenie politycznej”. więcej

Rekordowy udział streamingu na ekranie telewizora. YouTube wyraźnie przed Netfliksem

W sierpniu 2023 roku 7,1 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,2 pkt. proc. wyższy niż w lipcu br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,7 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge. więcej

Gdzie oglądać wszystkie mecze Ligi Europy i Ligi Konferencji Europy (plan transmisji)

Na platformie streamingowej Viaplay dostępne będą transmisje wszystkich meczów startującego sezonu piłkarskiej Ligi Europy i Ligi Konferencji Europy. Najatrakcyjniejsze spotkania będą opatrzone polskim komentarzem. więcej

Następca HBO Max ze sportem na żywo. Do 29 lutego bez opłat

Serwis streamingowy Max, który w Stanach Zjednoczonych zastąpił HBO Max, od 5 października będzie oferował dodatkowy pakiet Bleacher Report Sports. Usługa ma kosztować 9,99 dol., ale do 29 lutego 2024 roku, subskrybenci platformy będą mogli ją przetestować za darmo. więcej

3 darmowe kanały właściciela History, History 2 i Crime+Investigation Polsat

Firma A+E Networks, do której należą obecne w Polsce kanały History, History 2 i Crime+Investigation Polsat, wprowadza na brytyjski rynek trzy stacje  FAST. Bezpłatne kanały z reklamami, będą dostępne za pośrednictwem serwisu streamingowego Rakuten TV.  więcej

"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN

W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym TVN na październik najwyżej wyceniono spoty emitowane przy serwisie informacyjnym “Fakty” w dni powszednie - kosztują blisko 89 tys. zł. więcej

Show ,,Och! Kabaret" w Kino Polska. Poprowadzą Bohdan Łazuka i Michał Milowicz

Od 2 października Kino Polska emitować będzie nowy show „Och! Kabaret”, który poprowadzą Bohdan Łazuka i Michał Milowicz. więcej

"Między nami żywiołami" hitem roku na Disney+. Miliony odtworzeń

Animacja "Między nami żywiołami" jest najchętniej oglądaną premierą filmową w Disney+ w 2023 roku. Film Disneya i Pixara zadebiutował na platformie 13 września i osiągnął rekordowe wyniki oglądalności.  więcej

Uwaga, ważne zmiany dla kierowców właśnie zaczynają obowiązywać. Jak pozbyć się punktów karnych? Sprawdź!

Po roku obowiązywania surowszych przepisów, wracają stare zasady. Znów będzie można redukować punkty karne dzięki zajęciom reedukacyjnym. Jest też druga zmiana: okres ważności punktów skróci się z dwóch lat do roku. Ale można w ogóle uniknąć takich kłopotów, po prostu jeżdżąc bezpiecznie, a dzięki pakietowi OC w LINK4, także z wieloma korzyściami. Odkryj, jak dobre ubezpieczenie dba o Twoją spokojną podróż i portfel! materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W Trójce nowe pasmo muzyczne, Anna Popek już nie przed południem

Niedzielna audycja Anny Popek „Leniwe przedpołudnie” na stałe została przesunięta w ramówce radiowej Trójki na popołudnie. Przed południem pojawiło się nowe pasmo - „Trójka Cafe”. więcej

 
KRRiT publikuje pakiet przedwyborczych rozporządzeń. Nadawcy wprowadzają już je w życie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała właśnie w Dzienniku Ustaw trzy rozporządzenia dotyczące zbliżających się wyborów parlamentarnych i referendum. W pierwszym z rozporządzeń regulator podaje, ile czasu media publiczne mają przeznaczyć na spoty i audycje wyborcze oraz referendalne, w drugim określa zasady prowadzenia kampanii w mediach publicznych. Trzecie rozporządzenie podaje natomiast do wiadomości nowe obszary emitowania programu przez odziały TVP3 i spółek radiofonii regionalnej.    więcej

 
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio wiceliderem

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PZPN zaliczył kolejną wpadkę. "Infantylizm wizerunkowy, brak profesjonalizmu, poziom przedszkola"

Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, w środę poinformował w lakoniczny sposób w mediach społecznościowych, że nowym selekcjonerem reprezentacji Polski został Michał Probierz. Dopiero cztery godziny później odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiony został nowy trener. Jednak ona też przebiegała w nastroju dalekim od euforii. Eksperci od marketingu sportowego ostro skrytykowali PZPN. - Kibice oczekują dialogu, a nie suchych zdań - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Bondarowiczcz, była menedżer ds. komunikacji Roberta Lewandowskiego. Grzegorz Kita, prezes agencji marketingowej Sport Management Polska, uważa zachowanie PZPN za przejaw “infantylizmu marketingowego”.  więcej

Tyskie "zaczepia" Oshee i Matę, internauci zachwyceni

Marka piwa Tyskie, produkowanego przez Kompanię Piwowarską opublikowała na swoim profilu na Facebooku reklamę razem z butelką napoju izotonicznego Osh33, który powstał we współpracy z raperem Mata. Internauci nie kryli zachwytu: - No i to jest przykład jak powinno robić się reklamy, w morzu marketingu klepanego na tych samych szablonach i założeniach - komentowali.  więcej

Shell wybrał Havas do globalnej obsługi mediowej

Koncern paliwowy Shell zakończył przetarg na globalne usługi planowania i zakupu mediów. Do współpracy wybrał sieć Havas Media, co oznacza koniec współpracy z dotychczas obsługującą go agencją EssenceMediacom (GroupM/WPP).  więcej

Wydawca "Sławnych aut" klientem Sigma Bis

Do grona klientów agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyła hiszpańska firma “Emse Publishing” więcej

"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN

W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym TVN na październik najwyżej wyceniono spoty emitowane przy serwisie informacyjnym “Fakty” w dni powszednie - kosztują blisko 89 tys. zł. więcej

Mural i spoty w kampanii "Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon"

Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – te elementy składają się na kampanię reklamową Canon pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”.  więcej

Orange zwróci klientom opłaty. Za połączenia z infolinią i diagnozę uszkodzeń

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał Orange Polska do zwrotu opłat za połączenia z infolinią klientom ofert Orange i nju mobile, którzy mieli wykupiony pakiet z nielimitowanymi rozmowami do sieci komórkowych. Telekom ma też zwrócić opłaty za diagnozę uszkodzenia w ramach usługi serwisowej urządzeń. więcej

Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej

Stanowisko CEO w firmie Procter & Gamble (właściciel takich marek, jak Lenor, Vizir, Ariel) w Europie Centralnej objął Uluc Ayik, przejmując odpowiedzialność za działania komercyjne i operacyjne firmy w 10 krajach, tj. w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Ukrainie, na Węgrzech oraz w krajach bałtyckich. więcej

,,Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion" w sklepach Żabka

Nestle Polska powierzyło agencji Unique One przygotowanie konkursu dla sieci Żabka pod hasłem „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion”. Aktywacja realizowana pod parasolem ogólnopolskiej „Loterii muzycznej KitKat & Lion”.  więcej

Zawodnicy UFC Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot ambasadorami Betclic

Bukmacher Betclic, oficjalny partner UFC w Polsce, pozyskał nowych ambasadorów - Karolinę Kowalkiewicz i Mateusza Gamrota. Oboje to zawodnicy UFC. więcej

Rząd Kanady naciska na supermarkety, by obniżyły ceny żywności

Rząd Kanady chce wymusić na supermarketach współpracę w sprawie ustabilizowania cen żywności. Sieci mają trzy tygodnie na decyzje. We wtorek statystycy podali, że inflacja wzrosła w sierpniu do 4 proc. więcej

Pepco wycofuje ze sprzedaży produkt dla dzieci

Główny Inspektorat Sanitarny poinformował w środę o wycofaniu produktu kosmetycznego "kreda do włosów". więcej

Szlachetna Paczka zachęca do wolontariatu pracowniczego

Agencja Hand Made wsparła Stowarzyszenie Wiosna w kampanii Szlachetnej Paczki “Co dobrego u Ciebie w firmie?”, która zachęca firmy do udziału w projekcie wolontariatu pracowniczego. Agencja stworzyła scenariusz spotu oraz objęła nadzorem kreatywnym działania produkcyjne.  więcej

Kod rabatowy jako remedium na drogie zakupy w dobie inflacji

W czasach inflacji, kiedy ceny produktów i usług wzrastają, warto szukać sposobów na obniżenie kosztów zakupów. Jednym z efektywnych rozwiązań są kody rabatowe. To prosty, ale skuteczny sposób na zminimalizowanie wydatków bez konieczności rezygnacji z jakości czy ilości zakupionych artykułów. W tym artykule przyjrzymy się, jak korzystać z kodów rabatowych i dlaczego portale z kodami rabatowymi, takie jak na przykład Rabatio.com, stanowią cenny zasób dla oszczędnych konsumentów materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press z zasadami dotyczącymi reklam pseudomedykamentów

W Polska Press funkcjonują wewnętrzne wytyczne dotyczące reklam środków medycznych i paramedycznych. Firma podkreśla, że każda reklama jest analizowana, w szczególności pod kątem obecności obietnic natychmiastowego wyleczenie schorzenia czy odwoływania się do nieistniejących autorytetów. Sprawie tego typu reklam w prasie niedawno zaczął przyglądać się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

Rankomat zmieni właściciela. Bauer i Netrisk łączą porównywarki

Grupa Bauer Media sprzeda swoje porównywarki internetowe (m.in. Rankomat.pl) Grupie Netrisk w zamian za mniejszościowy pakiet jej udziałów. Transakcja obejmie platformy z kilku krajów Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro Smart! zdrożeje o 36 proc.

W połowie października cena Allegro Smart! przy zakupie na miesiąc wzrośnie o 4 zł do 14,99 zł. Roczny i studencki wariant usługi zdrożały w listopadzie ub.r. więcej

Rekordowy udział streamingu na ekranie telewizora. YouTube wyraźnie przed Netfliksem

W sierpniu 2023 roku 7,1 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,2 pkt. proc. wyższy niż w lipcu br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,7 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge. więcej

TikTok pomoże oznaczyć treści generowane przez sztuczną inteligencję

TikTok wprowadza nowe narzędzie dla twórców, które pozwoli im powiadomić społeczność o tym, że publikowane przez nich materiały zostały wygenerowane przez AI. Wraz z nim ruszą testy automatycznego oznaczania treści, powstałych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. więcej

Rankomat zmieni właściciela. Bauer i Netrisk łączą porównywarki

Grupa Bauer Media sprzeda swoje porównywarki internetowe (m.in. Rankomat.pl) Grupie Netrisk w zamian za mniejszościowy pakiet jej udziałów. Transakcja obejmie platformy z kilku krajów Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

Ruszył plebiscyt na Boomerskie Słowo Roku 2023

Wystartowała druga edycja satyrycznego plebiscytu Boomerskie Słowo Roku.  więcej

Kod rabatowy jako remedium na drogie zakupy w dobie inflacji

W czasach inflacji, kiedy ceny produktów i usług wzrastają, warto szukać sposobów na obniżenie kosztów zakupów. Jednym z efektywnych rozwiązań są kody rabatowe. To prosty, ale skuteczny sposób na zminimalizowanie wydatków bez konieczności rezygnacji z jakości czy ilości zakupionych artykułów. W tym artykule przyjrzymy się, jak korzystać z kodów rabatowych i dlaczego portale z kodami rabatowymi, takie jak na przykład Rabatio.com, stanowią cenny zasób dla oszczędnych konsumentów materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rekordowy udział streamingu na ekranie telewizora. YouTube wyraźnie przed Netfliksem

W sierpniu 2023 roku 7,1 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,2 pkt. proc. wyższy niż w lipcu br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,7 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge. więcej

Jaki jest przepis na drzemkę idealną dla medyków i młodych rodziców

Aby odsunąć na bok senność i zmęczenie, zamiast jednej dwugodzinnej drzemki lepiej wybrać dwie: 90-minutową i 30-minutową - ustaliła badaczka z Hiroszimy (Japonia). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PZPN zaliczył kolejną wpadkę. "Infantylizm wizerunkowy, brak profesjonalizmu, poziom przedszkola"

Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, w środę poinformował w lakoniczny sposób w mediach społecznościowych, że nowym selekcjonerem reprezentacji Polski został Michał Probierz. Dopiero cztery godziny później odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiony został nowy trener. Jednak ona też przebiegała w nastroju dalekim od euforii. Eksperci od marketingu sportowego ostro skrytykowali PZPN. - Kibice oczekują dialogu, a nie suchych zdań - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Bondarowiczcz, była menedżer ds. komunikacji Roberta Lewandowskiego. Grzegorz Kita, prezes agencji marketingowej Sport Management Polska, uważa zachowanie PZPN za przejaw “infantylizmu marketingowego”.  więcej

Cztery nowe osoby w 24/7 Communication

Do zespołu agencji 24/7 Communication dołączyli Edyta Banach, Paweł Tamioła, Agnieszka Szymanowska i Patryk Wojcieszek. więcej

Mennica Skarbowa rozszerza umowę z ITBC Communication

Mennica Skarbowa, dealer złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych, powierzył agencji ITBC Communication nowe działania, wspierające budowanie rozpoznawalności marki na polskim rynku. więcej

K+Group pracuje dla marki piwa Iguana

Browar Piotrków uruchomił kampanię promującą niedawno wprowadzone na rynek piwo Iguana 0%. Część działań reklamowych firma powierzyła należącej do K+Group agencji K+Digital. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange zwróci klientom opłaty. Za połączenia z infolinią i diagnozę uszkodzeń
TikTok pomoże oznaczyć treści generowane przez sztuczną inteligencję
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj