Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 29 Września 2023
 
 
 
Michał Wodziński pokieruje ,,Faktem". ,,To człowiek Grzegorza Jankowskiego"
 
Po niemal trzech miesiącach poszukiwań Ringier Axel Springer Polska ogłosił, że nowym redaktorem naczelnym dziennika „Fakt” zostanie Michał Wodziński, który w dzienniku pracował do 2015 r. - Redakcja była zaskoczona tą decyzją - mówi nam pracownik “Faktu”. - Ta nominacja to dowód na to jak ważne jest przenoszenie tabloidu do internetu - ocenia Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”. więcej
 
 
Kolejny etap podwyżek w Grupie Vectra. Drożej od 1 listopada
 
Co kilka miesięcy Grupa Vectra rozsyła informacje do kolejnych grup abonentów o waloryzacji opłat. Tym razem e-maile otrzymały osoby korzystające z oferty Multimedia Polska. Wyższe opłaty wejdą w życie 1 listopada. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, pisma miały trafić do abonentów wcześniej, ale z przyczyn technicznych tak się nie stało. więcej
 
 
Nowe regionalne siedziby TVP wciąż nie są gotowe
 
Mocno opóźnia się oddanie do użytku nowych siedzib dwóch ośrodków regionalnych Telewizji Polskiej: w Kielcach i Gorzowie Wlkp. Zapowiadane początkowo na wiosnę i lato br. budynki zostaną oddane do użytku dopiero w IV kwartale br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca nie ujawnia, skąd takie opóźnienia. więcej
 
 
Marsz miliona serc także na antenie TVN
 
Nie tylko TVN24, ale również naziemny TVN pokaże marsz miliona serc organizowany przez Koalicję Obywatelską w niedzielę 1 października. Relacje z wydarzenia znajdą się też w Polsat News, prawdopodobnie nie będzie ich w TVP Info. więcej
 
 
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
 
Po pierwszych ośmiu miesiącach br. wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły o nieco ponad 10 proc. Najwięcej zyskały kina, reklama DOOH i magazyny. Do ścisłej czołówki największych reklamodawców trafiła sieć McDonald's Polska, a Volkswagen Group Polska zwiększył budżet reklamowy o ponad 100 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Radio ZET 33. urodziny świętuje z nowym właścicielem. "Radiowe osobowości zafundowały słuchaczom złote lata radia" więcej
 
Odchodzą dyrektorzy Radia Supernova. Zastąpią ich szefowie z Radia Eska więcej
 
Polsat rezygnuje z miejsca w MUX-8. Brak zgłoszeń w konkursie KRRiT więcej
 
Wyniki exit poll i wieczór wyborczy OGB Pro w ponad 100 lokalnych serwisach więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Operatora kamery TVP
Account Manager/ specjalist(k)a ds. sprzedaży reklam (junior/mid) Wiedza i Praktyka
Inżynier Wozu Transmisyjnego Media Mine
Redaktor portalu demagog.org.pl Stowarzyszenie Demagog
Menedżer platformy OTT/VOD Media Mine
Dziennikarz/Dziennikarka dział zdrowie INFOR
Dziennikarz/Dziennikarka dział rozrywka INFOR
Account Manager Clear Channel Poland
ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Partnership Manager / Business Development Manager Woblink.com
Dziennikarz / dziennikarka - prawo INFOR
Specjalista ds. marketingu reklamy INFOR
Specjalista ds. SEO INFOR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kolejny etap podwyżek w Grupie Vectra. Drożej od 1 listopada

Co kilka miesięcy Grupa Vectra rozsyła informacje do kolejnych grup abonentów o waloryzacji opłat. Tym razem e-maile otrzymały osoby korzystające z oferty Multimedia Polska. Wyższe opłaty wejdą w życie 1 listopada. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, pisma miały trafić do abonentów wcześniej, ale z przyczyn technicznych tak się nie stało. więcej

Nowe regionalne siedziby TVP wciąż nie są gotowe

Mocno opóźnia się oddanie do użytku nowych siedzib dwóch ośrodków regionalnych Telewizji Polskiej: w Kielcach i Gorzowie Wlkp. Zapowiadane początkowo na wiosnę i lato br. budynki zostaną oddane do użytku dopiero w IV kwartale br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca nie ujawnia, skąd takie opóźnienia. więcej

Marsz miliona serc także na antenie TVN

Nie tylko TVN24, ale również naziemny TVN pokaże marsz miliona serc organizowany przez Koalicję Obywatelską w niedzielę 1 października. Relacje z wydarzenia znajdą się też w Polsat News, prawdopodobnie nie będzie ich w TVP Info. więcej

Startuje nowy kanał dla kobiet. Pojawi się w Canal+ i Orange

Startująca oficjalnie we wtorek 3 października stacja dla Polek i Ukrainek CTV - Dla Ciebie trafi nie tylko na listę kanałów platformy Canal+. Tego dnia pojawi się też w ofercie telewizji Orange, dostępnej w technologii kablowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Fuzja operatorów satelitarnych staje się faktem

Francuska firma Eutelsat Communications ogłosiła finalizację połączenia z brytyjską OneWeb, globalną siecią łączności satelitarnej na niskiej orbicie okołoziemskiej (LEO). Fuzję zatwierdziło nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy w Paryżu. W wyniku transakcji powołano do życia Grupę Eutelsat. więcej

Reporterzy TVP Info w ,,Wiadomościach". Z informacjami z zagranicy

Flesze z informacjami z zagranicy w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP zaczęły przygotowywać także osoby spoza redakcji programu, m.in. Agnieszka Zelek i Dariusz Wrzosek. więcej

TVN ogranicza emisję paradokumentu ,,Zapisane w gwiazdach", więcej odcinków ,,Detektywów"

Od przyszłego tygodnia TVN zrezygnuje z emisji czwartkowych odcinków paradokumentu „Zapisane w gwiazdach”, produkcja będzie nadawana tylko w piątki. W czwartki TVN pokazywać będzie dodatkowe odcinki reaktywowanych „Detektywów”. więcej

204 tys. widzów serialu ,,Lokatorka" w TVP1

Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Lokatorka” oglądało w Jedynce średnio 204 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Disney+ jak Netflix. Początek końca współdzielenia kont

Platforma streamingowa Disney+ idzie w ślady konkurencyjnego Netfliksa i sygnalizuje użytkownikom, że niedługo zacznie blokować współdzielenie kont.  więcej

Wystartował CNN Max

Serwis streamingowy Max w Stanach Zjednoczonych zaoferował wersję beta kolekcji CNN Max. Biblioteka najbardziej znanego na świecie kanału informacyjnego jest dostępna zarówno dla subskrybentów, którzy mają plan z reklamami, jak i osób wykupujących droższe pakiety. więcej

TVP2 nowym liderem. ,,M jak miłość", ,,Dewajtis" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Dewajtis” oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP2, która wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

332 tys. widzów ogląda ,,Lombard. Życie pod zastaw 13" w TV Puls

Nadawany w TV Puls 13. sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 162 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowe obligacje Cyfrowego Polsatu już na giełdzie. Spółka pozyskała 820 mln zł

W czwartek ostatecznie przydzielono obligacje Cyfrowego Polsatu z serii E o nominalnej wartości 820 mln zł. więcej

Joanna Liszowska zastąpi Pawła Domagałę w jury ,,Twoja twarz brzmi znajomo 19"

W piątym odcinki 19. sezonu show „Twoja twarz brzmi znajomo” w roli jurorki pojawi się aktorka Joanna Liszowska, która zastąpi Pawła Domagałę. więcej

Serial ,,Detektyw: Kraina nocy" już 15 stycznia w HBO Max

Dla fanów pamiętnego „Detektywa” opowiadającego losy Rusta Cohle’a mamy dobrą wiadomość. Serial „Detektyw: Kraina nocy” zadebiutuje z czwartym sezonem na platformie HBO Max już 15 stycznia 2024 roku. więcej

TVN i Onet Audio ze wspólnym podcastem przedwyborczym, prowadzą Aleksandra Pawlicka i Arleta Zalewska

,,Wybory kobiet" to podcast, który poprowadzą Aleksandra Pawlicka z ,,Newsweeka" oraz Arleta Zalewska z "Faktów" TVN. Omówią w nim kampanię wyborczą i jej wynik z perspektywy kobiet. więcej

Zmarł Przemysław Janowski, wydawca w TVN24

Nie żyje Przemysław Janowski, od prawie dwóch dekad związany z TVN24. Zmarł nagle w wieku 43 lat. więcej

Zmarł odtwórca roli Albusa Dumbledore'a w filmach o Harrym Potterze

W wieku 82 lat zmarł brytyjski aktor Michael Gambon, najbardziej znany z roli Albusa Dumbledore'a w serii filmów "Harry Potter".  więcej

Pracownicy LINK4 oddali swoją krew. Dzięki nim kilkadziesiąt osób otrzyma dar życia

W każdym z nas tkwi ten niezwykły dar, zdolny uratować czyjeś życie. Płynie on w naszych żyłach. Dzieląc się nim, stajesz się prawdziwym bohaterem. Do grona honorowych dawców krwi dołączyli teraz pracownicy LINK4. Z krwi oddanej podczas akcji potencjalnie może skorzystać nawet ponad 50 osób. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Nowy Świat nawiązało współpracę podcastową z Onet Audio

W aplikacji Onet Audio pojawiły się właśnie podcasty przygotowywane przez zespół Radia Nowy Świat. Wśród nich - m.in.: „Poszukiwacze politycznego złota” Katarzyny Kasi i Klaudiusza Slezaka, „Z archiwum Pani M.’’ autorstwa Magdy Jethon, czy „Punkt Widzenia” Beaty Grabarczyk. - Poszerzenie naszej oferty o podcasty radiowe wzmacnia ofertę platformy. Jakościowe dziennikarstwo jest dla nas najważniejsze – zaznacza Sabina Lipska, dyrektor wideo i audio w Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska wyprzedziła Radio ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)

Po pierwszych ośmiu miesiącach br. wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły o nieco ponad 10 proc. Najwięcej zyskały kina, reklama DOOH i magazyny. Do ścisłej czołówki największych reklamodawców trafiła sieć McDonald's Polska, a Volkswagen Group Polska zwiększył budżet reklamowy o ponad 100 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej

Leroy Merlin wybrał Starcom do obsługi mediowej

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg na obsługę mediową w digitalu sieci 78 marketów budowlanych Leroy Merlin. więcej

Sieć supermarketów Spar wycofuje się z Polski

Południowoafrykańska spółka Spar Group szuka nabywców na swoją sieć supermarketów pod szyldem Spar w Polsce. Na naszym rynku liczy ona 212 sklepów.  więcej

Alan Pajek i Ewa Bojanowska zbudują dział marketingu w Laurens Coster

W strukturze agencji Laurens Coster powstaje dział marketingu. Stworzą go Alan Pajek i Ewa Bojanowska, którzy właśnie dołączyli do spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Omnicom Media Group wygrywa globalny przetarg mediowy Ubera

Firma przewozów osobowych Uber rozstrzygnęła trwający od kilku miesięcy przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała w nim sieć Omnicom Media Group więcej

Reklama Philipsa na 19 rynków europejskich powstała w Polsce

Philips rusza z kampanią promującą odświeżoną linię produktów z kategorii haircare – Philips SenseIQ. Spoty w bezpośredni sposób pokazują, jak urządzenia z serii chronią włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zbyt wysoką temperaturą. Działania reklamowe stworzono na 19 rynków europejskich.  więcej

Potrzebna agencja do kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża

Polski Czerwony Krzyż zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-fundraisingowej - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zaplanowane działania mają być zrealizowane jeszcze w tym roku.  więcej

Rośnie odsetek kupujących online. Tylko co piąta osoba korzysta z social commerce

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie - obecnie wynosi on 79 proc. Na polskich stronach zakupy robi trzy czwarte klientów, a na zagranicznych - 30 proc. Za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19 proc. - wynika z danych Gemiusa.  więcej

Orlen zmieni szyld na wszystkich stacjach w Niemczech

Do początku przyszłego roku Orlen chce zmienić oznaczenia - ze Star na Orlen - na pozostałych ok. 100 swoich stacjach paliwowych w Niemczech. Koncern swoją główną markę wprowadził już na Litwie, Węgrzech, Słowacji i w Czechach. więcej

Serek Wiejski z Piątnicy wraca z reklamą telewizyjną

Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca Serek Wiejski z Piątnicy. Przygotowały ją agencje: Plej, Handmade, Locomotive, Lucky Luciano i Five Media. więcej

Niższe wydatki na paliwo dla przedsiębiorców z kartą kredytową Banku Pekao Moto Biznes

Bank Pekao rozwija ofertę kart kredytowych dla klientów biznesowych. Ostatnio bank wystartował z nową promocją „Karta Kredytowa Moto Biznes z oprocentowaniem 9,99 proc.", przeznaczoną dla przedsiębiorców prowadzających jednoosobową działalność gospodarczą co najmniej 12 miesięcy i korzystających z uproszczonej księgowości. więcej

Pepco zmienia dyrektora zarządzającego i obniża prognozę. Ciepły wrzesień szkodzi sprzedaży

Pepco Group, właściciel sieci handlowych Pepco i Dealz, obniża prognozę swojego bazowego zysku EBITDA w br. do 750 mln euro, tłumacząc to spowolnieniem sprzedaży i brakiem wzrostu marży. Zmienia się dyrektor zarządzający marką Pepco: Ananda Patela zastępuje Barry Williams, pełniący taką funkcję w sieci Poundland. Firma zapowiada, że nowy komitet wykonawczy przeprowadzi przegląd jej strategii. więcej

Cityboard Digital promuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź

Wystartowała kampania promująca wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital. więcej

Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media

W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce,  zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Michał Wodziński pokieruje ,,Faktem". ,,To człowiek Grzegorza Jankowskiego"

Po niemal trzech miesiącach poszukiwań Ringier Axel Springer Polska ogłosił, że nowym redaktorem naczelnym dziennika „Fakt” zostanie Michał Wodziński, który w dzienniku pracował do 2015 r. - Redakcja była zaskoczona tą decyzją - mówi nam pracownik “Faktu”. - Ta nominacja to dowód na to jak ważne jest przenoszenie tabloidu do internetu - ocenia Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”. więcej

TVN i Onet Audio ze wspólnym podcastem przedwyborczym, prowadzą Aleksandra Pawlicka i Arleta Zalewska

,,Wybory kobiet" to podcast, który poprowadzą Aleksandra Pawlicka z ,,Newsweeka" oraz Arleta Zalewska z "Faktów" TVN. Omówią w nim kampanię wyborczą i jej wynik z perspektywy kobiet. więcej

Michał Wodziński nowym naczelnym ,,Faktu"

Od listopada redaktorem naczelnym „Faktu” będzie Michał Wodziński. Z dziennikiem był już związany przez kilka lat, m.in. jako szef jego portalu internetowego. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro Pay z kolejnym rekordem. Już 12 proc. zakupów na Allegro za pożyczki

W drugim kwartale br. w ramach Allegro Pay udzielono pożyczek na kwotę 1,942 mld zł, o 53 proc. więcej niż przed rokiem. Z użyciem tej usługi realizowano zakupy stanowiące już 11,9 proc. łącznej sprzedaży brutto na Allegro. Czeska wersja platformy zyskała już ok. 600 tys. kupujących. więcej

CDA motywuje menedżerów. Wyemitowano kolejny pakiet akcji

W ramach programu motywacyjnego menedżerowie CDA objęli kolejny pakiet nowo wyemitowanych akcji, wartych aktualnie 304 tys. zł. więcej

Wystartował CNN Max

Serwis streamingowy Max w Stanach Zjednoczonych zaoferował wersję beta kolekcji CNN Max. Biblioteka najbardziej znanego na świecie kanału informacyjnego jest dostępna zarówno dla subskrybentów, którzy mają plan z reklamami, jak i osób wykupujących droższe pakiety. więcej

Radio Nowy Świat nawiązało współpracę podcastową z Onet Audio

W aplikacji Onet Audio pojawiły się właśnie podcasty przygotowywane przez zespół Radia Nowy Świat. Wśród nich - m.in.: „Poszukiwacze politycznego złota” Katarzyny Kasi i Klaudiusza Slezaka, „Z archiwum Pani M.’’ autorstwa Magdy Jethon, czy „Punkt Widzenia” Beaty Grabarczyk. - Poszerzenie naszej oferty o podcasty radiowe wzmacnia ofertę platformy. Jakościowe dziennikarstwo jest dla nas najważniejsze – zaznacza Sabina Lipska, dyrektor wideo i audio w Ringier Axel Springer Polska. więcej

Ciemna strona Krzysztofa Gonciarza. Młoda kobieta opisuje jego krzywdzące zachowania

Kilka młodych kobiet  w mediach społecznościowych zarzuca popularnemu influencerowi Krzysztofowi Gonciarzowi poniżanie i krzywdzące zachowania, związane m.in. z nałogiem narkotykowym. Ujawniają screeny wiadomości influencera. - Zdecydowałyśmy się powiedzieć o tym co nas spotkało, bo nie chcemy, żeby było więcej takich osób jak my. Chcemy, żeby ludzie zobaczyli, że to, jaki Krzysiek jest prywatnie, a jaki jest w internecie, to są dwie zupełnie różne persony - podkreśla Daria Dąbrowska, autorka nagrań. więcej

Meta i Ray-Ban wprowadzają nowe inteligentne okulary

Meta, właściciel Facebooka i Instagrama pokazała „inteligentne” okulary Ray-Ban Meta Smart Glasses. Będą kosztować od 299 dolarów.  więcej

Netflix zapowiada nowe animacje. Powstaje ,,Masters of the Universe: Revolution"

Netflix zapowiedział trzy nowe produkcje anime, a także serial „Masters of the Universe: Revolution”, czyli animowane przygody He-Mana, który stoczy kolejną batalię ze Szkieletorem. więcej

Przychody Brand24 w pierwszym półroczu 2023 r. wzrosły o ponad jedną czwartą

Wyniki finansowe Brand24 w pierwszych 6 miesiącach roku poprawiły się skokowo na wszystkich poziomach rachunku - podała spółka.  Przychody w raportowanym okresie wyniosły 13,1 mln zł, czyli o 27 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2022 roku. więcej

Rośnie odsetek kupujących online. Tylko co piąta osoba korzysta z social commerce

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie - obecnie wynosi on 79 proc. Na polskich stronach zakupy robi trzy czwarte klientów, a na zagranicznych - 30 proc. Za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19 proc. - wynika z danych Gemiusa.  więcej

TVN i Onet Audio ze wspólnym podcastem przedwyborczym, prowadzą Aleksandra Pawlicka i Arleta Zalewska

,,Wybory kobiet" to podcast, który poprowadzą Aleksandra Pawlicka z ,,Newsweeka" oraz Arleta Zalewska z "Faktów" TVN. Omówią w nim kampanię wyborczą i jej wynik z perspektywy kobiet. więcej

Allegro dalej stratne za granicą. Ma więcej kupujących, sprzedaje mniej we własnym e-sklepie

W zeszłym kwartale grupa Allegro przy wzroście przychodów o 8,5 proc. do 2,4 mld zł zarobiła na czysto 119 mld zł, mimo że nierentowna pozostaje jej działalność zagraniczna. Mocno wzrosły koszty dostaw zakupów. Na platformach firmy kupuje już 18,5 mln użytkowników. więcej

Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media

W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce,  zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rośnie odsetek kupujących online. Tylko co piąta osoba korzysta z social commerce

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie - obecnie wynosi on 79 proc. Na polskich stronach zakupy robi trzy czwarte klientów, a na zagranicznych - 30 proc. Za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19 proc. - wynika z danych Gemiusa.  więcej

Prawo i Sprawiedliwość wygra z Koalicją Obywatelską. Konfederacja wraca na podium

Wysoka przewaga Prawa i Sprawiedliwości nad Koalicją Obywatelską, Konfederacja wraca na podium, a Trzecia Droga przekracza próg wyborczy dla koalicji. Rośnie deklarowana frekwencja wyborcza - wynika z sondażu zrealizowanego przez pracownię Social Changes na zlecenie portalu wPolityce.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PR Calling dla platformy crowdfundingowej Crowdway

Do grona klientów PR Calling dołączył Crowdway – internetowa platforma crowdfundingu inwestycyjnego. Agencja wspiera komunikacyjnie emisję akcji wybranych spółek szybkiego wzrostu z wielu branż.  więcej

ICCO Global Summit po raz pierwszy w Polsce

11 i 12 października w Warszawie odbędzie się globalna konferencja branży public relations - ICCO Global Summit. Wydarzenie po raz pierwszy historii odbędzie się w Polsce. Tematem przewodnim będzie "Identity, Influence and Innovation – Reimagining PR in the age of AI and geopolitical shifts.” więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Fuzja operatorów satelitarnych staje się faktem
Ponad 52 miliony abonentów telefonii komórkowej w Polsce. Rośnie liczba nadajników DVB-T
Meta i Ray-Ban wprowadzają nowe inteligentne okulary
Przychody Brand24 w pierwszym półroczu 2023 r. wzrosły o ponad jedną czwartą
Chińscy hakerzy wykradli 60 000 e-maili z Departamentu Stanu
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj