Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 24 Października 2023
 
 
 
Byli i obecni dziennikarze Polskiego Radia apelują: "Nie ma powrotu do starego"
 
"Apelujemy do przedstawicieli demokratycznej opozycji o samoograniczenie w kwestii kontroli mediów. Dotychczasowe doświadczenie nie pozostawia wątpliwości, że wpływ polityków na media osłabia je i pozbawia wiarygodności" - napisali w oświadczeniu byli i obecni dziennikarze Polskiego Radia. - Jest tu duża grupa publicystów i komentatorów politycznych o bardzo wyrazistych poglądach i służebnej postawie wobec wciąż rządzącej partii, którzy zdecydowanie nie powinni dłużej pracować w mediach publicznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Dorosz, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego, dziennikarz radiowej Trójki. więcej
 
 
TVP pokazuje głównie PiS. Szef KRRiT: Stanowisko nadawcy znajduje uzasadnienie
 
Członek rady programowej Telewizji Polskiej Krzysztof Luft otrzymał odpowiedź na skargę dotyczącą czasu antenowego poszczególnych partii na antenach TVP. Z dokumentu, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski usprawiedliwia wysoki udział obozu rządzącego na tle opozycji. więcej
 
 
Dziennikarz "Gazety Wyborczej" oskarża RMF FM o sprzyjanie władzy. ,,Uprawia czarny PR"
 
Dziennikarze Interii, Polsatu czy RMF FM byli w ostatnich latach wstrzymywani i uciszani, żeby nie krytykować obozu rządzącego - ocenił Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej”. - Albo pan Czuchnowski nas nie słucha i nie czyta, albo uprawia czarny PR - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kazimierz Gródek, prezes Grupy RMF. więcej
 
 
Tygodnik ,,Nie" będzie dalej się ukazywał
 
Tygodnik „Nie” (Urma) w dalszym ciągu będzie wydawany bez zmian. Niedawno zmarła właścicielka wydawnictwa Małgorzata Daniszewska, wdowa po Jerzym Urbanie, twórcy i wieloletnim redaktorze naczelnym tytułu. więcej
 
 
Agnieszka Oszczyk nową prowadzącą ,,Alarm!". Mirosław Rogalski odchodzi z programu
 
Były wicedyrektor radiowej Trójki Mirosław Rogalski przestał prowadzić reporterski magazyn Alarm!” w TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego miejsce zajęła Agnieszka Oszczyk z TVP Info. “Alarm!” prowadzi teraz na zmianę trójka dziennikarzy - Oszczyk zobaczymy w nowej roli kilka razy w miesiącu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PiS będzie mieć problem z naziemną telewizją. ,,Brak zabezpieczenia jest zawsze błędem" więcej
 
Miliony za wydawanie ,,Wiadomości". Matyszkowicz wskazuje na Kurskiego ws. umów byłego szefa TAI więcej
 
Część dziennikarzy może odejść z TVP przed zmianami. ,,Ewakuacja lepsza od zwolnienia" więcej
 
W TVP liczą na cud i zachowanie pracy. ,,Siedzimy pozamykani i załamani" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor nocny Ringier Axel Springer
Redaktor w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Dziennikarz/Dziennikarka Newsroom INFOR
Dziennikarz biznesowy (rynek nieruchomości) Morizon-Gratka
Młodszy Specjalista ds. Prawa Autorskiego TVN Warner Bros. Discovery
KONTROLER CIĄGŁOŚCI NADAWANYCH PROGRAMÓW ( TECHNIK EMISJI ) Telewizja Polsat
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP pokazuje głównie PiS. Szef KRRiT: Stanowisko nadawcy znajduje uzasadnienie

Członek rady programowej Telewizji Polskiej Krzysztof Luft otrzymał odpowiedź na skargę dotyczącą czasu antenowego poszczególnych partii na antenach TVP. Z dokumentu, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski usprawiedliwia wysoki udział obozu rządzącego na tle opozycji. więcej

Agnieszka Oszczyk nową prowadzącą ,,Alarm!". Mirosław Rogalski odchodzi z programu

Były wicedyrektor radiowej Trójki Mirosław Rogalski przestał prowadzić reporterski magazyn Alarm!” w TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego miejsce zajęła Agnieszka Oszczyk z TVP Info. “Alarm!” prowadzi teraz na zmianę trójka dziennikarzy - Oszczyk zobaczymy w nowej roli kilka razy w miesiącu. więcej

Znany kabaret został nagle zdjęty z anteny Polsatu. Robert Górski: Jesteśmy zgniecioną kredą w biznesie dla wielorybów

„Kabaret na żywo”, ku zaskoczeniu widzów i jego twórców, niespodziewanie zdjęto z anteny Polsatu. Jego autorzy nie wiedzą, czy powrócą na antenę i nie kryją rozczarowania tym, jak potraktowała ich stacja. - Jeśli chodzi o wizerunek Polsatu i logikę ekonomiczną, nie ma to żadnego sensu. Sądzę, że to efekt wyborów albo biznesów, które prowadzi prezes Zygmunt Solorz z właśnie odchodzącą władzą. Te wszystkie nerwowe, niezborne ruchy są prawdopodobnie podyktowane interesami, o których nie wiemy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Górski, lider Kabaretu Moralnego Niepokoju.  więcej

371 tys. widzów oglądało ,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2" w Polsacie

Drugi sezon programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” oglądało w Polsacie średnio 371 tys. widzów. Cykl względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 188 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

PiS i jego sojusznicy zdominowali TVP i Polskie Radio

W trzecim kwartale 2023 roku Telewizja Polska przeznaczyła dla polityków koalicji rządzącej i partii ją popierających w sumie ponad 78 proc. czasu, jaki w ogóle poświęcono politykom na wszystkich antenach. Z kolei w Polskim Radiu dla polityków koalicji przeznaczono 68,5 proc. czasu antenowego, który przysługiwał wszystkim ugrupowaniom. Takie wnioski płyną z kolejnego już zestawienia, przygotowanego przez prof. Tadeusza Kowalskiego z KRRiT.  więcej

33 dni monitorowania ,,Wiadomości". Wnioski? ,,Szczucie na Tuska, opozycję i imigrantów"

Ponad miesiąc trwał codzienny monitoring głównego wydania „Wiadomości” TVP, prowadzony przez Towarzystwo Dziennikarskie. W podsumowaniu członkowie organizacji stwierdzają: flagowy magazyn informacyjny publicznego nadawcy przed wyborami skupiał się na „szczuciu na Donalda Tuska i na opozycję”. Nazwisko przewodniczącego Platformy Obywatelskiej padło w „Wiadomościach” 547 razy. więcej

Kolejna nowa osoba w ,,Wiadomościach" TVP

Jako reporterka „Wiadomości” TVP zadebiutowała Joanna Paprocka. To kolejna w ciągu kilku miesięcy nowa osoba w programie. więcej

Orange Polska zyskowniejszy. Ma 1,3 mln klientów światłowodu i 936 tys. klientów usług telewizyjnych

W trzecim kwartale br. grupa Orange Polska przy spadku przychodów o 0,3 proc. do 3,11 mld zł zwiększyła zysk netto ze 193 do 237 mln zł. Telekom przez kwartał zyskał netto 191 tys. obsługiwanych kart SIM. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskania licencji na częstotliwości 5G w paśmie C. To milowy krok w naszej działalności - zapewnia Liudmila Climoc, nowa prezeska firmy. więcej

Specjalna edycja ,,Milionerów" hitem TVN. Finał oglądało 1,5 mln widzów

Pokazane w ostatnich tygodniach specjalne odcinki „Milionerów” obejrzało średnio 1,29 mln widzów. W całym sezonie jesiennym teleturniej śledzi 1,16 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

DAZN z prawami do Serie A do końca sezonu 2028/2029

Serwis streamingowy DAZN i platforma cyfrowa Sky Italia ponownie podzielą się prawami do transmisji meczów Serie A na terenie Włoch. Kluby piłkarskie większością 17 głosów zaakceptowały oferty o łącznej wartości 900 mln euro rocznie. Nowe umowy będą obowiązywać od sezonu do 2024/2025 do końca sezonu 2028/2029. więcej

Monika Andrzejczak prowadzącą ,,Panoramy"

Pogodynka Monika Andrzejczak dołączyła do zespołu „Panoramy” TVP2, gdzie prowadzi wydania poranne. więcej

TVN z akcją społeczną przed startem programu ,,Autentyczni" (wideo)

W związku ze startem programu „Autentyczni” telewizja TVN przygotowała szereg aktywności, mających celu zwiększenie świadomości na temat autyzmu. Jedną z nich jest stworzony w ramach akcji społecznej materiał wideo „Siła w spektrum!"' więcej

Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji  wiele platform  społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln).  Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Byli i obecni dziennikarze Polskiego Radia apelują: "Nie ma powrotu do starego"

"Apelujemy do przedstawicieli demokratycznej opozycji o samoograniczenie w kwestii kontroli mediów. Dotychczasowe doświadczenie nie pozostawia wątpliwości, że wpływ polityków na media osłabia je i pozbawia wiarygodności" - napisali w oświadczeniu byli i obecni dziennikarze Polskiego Radia. - Jest tu duża grupa publicystów i komentatorów politycznych o bardzo wyrazistych poglądach i służebnej postawie wobec wciąż rządzącej partii, którzy zdecydowanie nie powinni dłużej pracować w mediach publicznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Dorosz, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego, dziennikarz radiowej Trójki. więcej

 
Dziennikarz "Gazety Wyborczej" oskarża RMF FM o sprzyjanie władzy. ,,Uprawia czarny PR"

Dziennikarze Interii, Polsatu czy RMF FM byli w ostatnich latach wstrzymywani i uciszani, żeby nie krytykować obozu rządzącego - ocenił Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej”. - Albo pan Czuchnowski nas nie słucha i nie czyta, albo uprawia czarny PR - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kazimierz Gródek, prezes Grupy RMF. więcej

 
PiS i jego sojusznicy zdominowali TVP i Polskie Radio

W trzecim kwartale 2023 roku Telewizja Polska przeznaczyła dla polityków koalicji rządzącej i partii ją popierających w sumie ponad 78 proc. czasu, jaki w ogóle poświęcono politykom na wszystkich antenach. Z kolei w Polskim Radiu dla polityków koalicji przeznaczono 68,5 proc. czasu antenowego, który przysługiwał wszystkim ugrupowaniom. Takie wnioski płyną z kolejnego już zestawienia, przygotowanego przez prof. Tadeusza Kowalskiego z KRRiT.  więcej

 
Radio SuperNova nadaje w Białej Podlaskiej

Radio SuperNova (Grupa Radiowa Time) dostępne jest na falach radiowych m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Toruniu, Szczecinie. W poniedziałek 23 października radio rozszerzyło zasięg o Białą Podlaską, będzie można go słuchać na częstotliwości 95,8 MHz. więcej

 
Aktor Krzysztof Zaleski patronem ulicy w swoim rodzinnym mieście

Zmarły przed 15 laty aktor i reżyser Krzysztof Zaleski będzie patronem ulicy w Świętochłowicach, gdzie się urodził i spędził pierwsze lata życia. Krzysztof zawsze nosił w sercu to miejsce; był wielkim patriotą Śląska, jego dziadek był powstańcem śląskim - mówiła w poniedziałek żona artysty, aktorka Maria Pakulnis. więcej

 
33 proc. udziału RMF FM w Krakowie w II i III kwartale, RMF MAXX awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Radio ZET ze studiem dla dzieci w miniciti w Warszawie

Rusza studio Radia ZET (Grupa Eurozet) dla dzieci, które znajduje się w miasteczku edukacyjnym miniciti w Warszawie. Już od 3 listopada br. młodzi uczniowie będą mogli poznać realia pracy radiowców i wcielić się w ich role. To pierwsze takie miejsce dla dzieci w Polsce zainicjowane przez Fundację Miasto Dzieci. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Totalizator Sportowy wybiera agencje mediowe

Totalizator Sportowy jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów. Obsługi klienta bronią Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU). więcej

GroupM największą grupą mediową w Polsce według COMvergence

GroupM, inwestycyjno-technologiczna platforma agencji Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare (WPP), jest największą – pod względem obrotów - grupą mediową w Polsce za 2022 rok - wynika z zestawienia COMvergence. więcej

Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz otwierają agencję doradczą Suasio

Wystartowała nowa firma doradcza - Suasio, założona przez Artura Jabłońskiego i Agatę Banaszkiewicz, właścicieli digitalk.  więcej

Lidl wybiera agencję reklamową

Sieć sklepów Lidl Polska prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej, z którą ma pracować projektowo. Stałą obsługą reklamową sieci dyskontów zajmuje się od kilkunastu lat GPD Agency.  więcej

Ponad 110 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach"

Ponad 110 tys. zł trzeba zapłacić w listopadzie za 30-sek. spoty emitowane m.in. przy “Wydarzeniach” i w paśmie kabaretowym emitowanym w niedzielne wieczory w Polsacie. więcej

Starcom ma nowe pozycjonowanie

Należąca do Publicis Groupe agencja Starcom, wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Move People. Move Business”. więcej

Gap nawiązuje do swojego dziedzictwa w ramach świątecznej kampanii ,,Gifted"

Marka odzieżowa Gap rozpoczęła globalnie świąteczną kampanię marketingową skupioną wokół wyrażania siebie i tematów związanych ze słowem „utalentowany” . W jej ramach nawiązano współpracę z wieloma znanymi osobami, wśród których są Jayem Shetty i jego żoną Radhi Devlukia-Shetty.  więcej

Sigma Bis wśród walczących o obsługę mediową Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metreopolii

W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi mediowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metreopolii wpłynęło 6 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożył je m.in. Pimedia, Mastermind Media i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU).  więcej

Grupa Havas z wyższym zyskiem we wszystkich regionach

Holding reklamowy Havas zwiększył przychody netto w III kwartale br. o 2,1 proc., do 654 mln dolarów, a po trzech kwartałach wzrósł organicznie o 4,3 proc. Firma odnotowała wzrost we wszystkich regionach na świecie, w których prowadzi działalność.  więcej

,,Spokojnie i wygodnie" hasłem kampanii pożyczki gotówkowej w PKO Banku Polskim

„Spokojnie i wygodnie. Twoja pierwsza pożyczka na małe i większe potrzeby" – to hasło nowej kampanii pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego. Działania zaplanowano do grudnia.  więcej

TVN z akcją społeczną przed startem programu ,,Autentyczni" (wideo)

W związku ze startem programu „Autentyczni” telewizja TVN przygotowała szereg aktywności, mających celu zwiększenie świadomości na temat autyzmu. Jedną z nich jest stworzony w ramach akcji społecznej materiał wideo „Siła w spektrum!"' więcej

Sylwia Kaska szefową grupy roboczej mobile w IAB Polska

Sylwia Kaska, head of sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową grupy roboczej mobile w IAB Polska.  więcej

Kompania Piwowarska zachęca do zwrotu buetelek po piwie

Kompania Piwowarska, właściciel takich marek piwa jak Tyskie, Lech ruszyła z nową edycją akcji edukacyjnej #Efekt1butelki dotyczącej zwracania szklanych butelek wielokrotnego użytku. więcej

Alior Bank rusza z kampanią dla klientów biznesowych

W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje benefity iKonta Biznes z kartą z Plusem dla jednoosobowych działalności gospodarczych. więcej

IAA Polska przygotowało grę edukacyjną o świecie reklamy "Misja Kapibara"

„Misja Kapibarę" to gra edukacyjna w formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds - Anna Kuropatwa, Olga Barańska, Michał Bielecki, Radek Wierzbiński i Maciej Osajda.  więcej

Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak

W październiku THEGLOOW.COM, nowy sklep online z wyselekcjonowanymi suplementami diety, kosmetykami oraz akcesoriami wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci rozpoczął ogólnopolską kampanię launchującą premierę. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Tygodnik ,,Nie" będzie dalej się ukazywał

Tygodnik „Nie” (Urma) w dalszym ciągu będzie wydawany bez zmian. Niedawno zmarła właścicielka wydawnictwa Małgorzata Daniszewska, wdowa po Jerzym Urbanie, twórcy i wieloletnim redaktorze naczelnym tytułu. więcej

Sprzedano milion książek Szczepana Twardocha

Łączny nakład sprzedanych książek Szczepana Twardocha przekroczył milion egzemplarzy. To niezbity dowód, że śląski pisarz należy nie tylko do najważniejszych i najbardziej cenionych prozaików, ale też do grona najpopularniejszych pisarzy współczesnych – podaje Wydawnictwo Literackie. więcej

Nie żyje była naczelna ,,Encyklopedii PWN"

W niedzielę w wieku 86 lat zmarła historyk i publicystka Barbara Petrozolin-Skowrońska. W latach 90. była redaktorką naczelną „Encyklopedii PWN”, współpracowała z tytułami prasowymi i Polskim Radiem. więcej

Dwie irańskie dziennikarki skazano na karę więzienia za "spisek wymierzony w bezpieczeństwo państwa"

Dwie irańskie dziennikarki, które opisywały historię Mahsy Amini, skazano na karę więzienia za "kolaborację z USA i spisek wymierzony w bezpieczeństwo państwa". Śmierć Amini po jej aresztowaniu przez policję moralności wywołała w 2022 roku falę społecznych protestów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Viaplay Group zwolniła jedną trzecią pracowników. Dostanie zastrzyk gotówki?

Od lipca Viaplay Group zmniejszyła zatrudnienie o ponad 30 proc. Firma przekłada o ponad miesiąc publikację swoich wyników finansowych z trzeciego kwartału, tłumacząc to rozmowami dotyczącymi dokapitalizowania oraz sprzedaży części aktywów. więcej

Znika polska wersji katolickiego portalu. Zabrakło pieniędzy

Po siedmiu latach istnienia znika polska wersja katolickiego portalu Aleteia. Powodem jest brak pieniędzy. Polska wersja była jedną z kilku, ukazujących się w różnych krajach świata. więcej

Orange Polska zyskowniejszy. Ma 1,3 mln klientów światłowodu i 936 tys. klientów usług telewizyjnych

W trzecim kwartale br. grupa Orange Polska przy spadku przychodów o 0,3 proc. do 3,11 mld zł zwiększyła zysk netto ze 193 do 237 mln zł. Telekom przez kwartał zyskał netto 191 tys. obsługiwanych kart SIM. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskania licencji na częstotliwości 5G w paśmie C. To milowy krok w naszej działalności - zapewnia Liudmila Climoc, nowa prezeska firmy. więcej

Polacy kochają oglądać rodzime produkcje na Netfliksie. Hitem ciągle "Wiedźmin"

Trzeci sezon "Wiedźmina" był najchętniej oglądanym tytułem na Netfliksie w trzecim kwartale roku - wynika z danych PlumResearch. Debiutujący pod koniec września "Znachor" nie znalazł się w zbiorczej topce filmów i seriali, ale zajął trzecią pozycję w rankingu filmowym. więcej

Marcin Ciec?wierz na czele spółki z Grupy Allegro

Marcin Ciećwierz, twórca i założyciel OpenNet, obejmuje stanowisko prezesa zarządu spółki, która od trzech lat jest częścią Grupy Allegro. więcej

Friz najpopularniejszym polskim youtuberem. Wyprzedził Blowka

Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz, został najpopularniejszym polskim youtuberem pod względem liczby subskrybentów. Jako drugi po Blowku przekroczył poziom 5 mln. więcej

Z Kanału Sportowego znika program piłkarski dziennikarzy Weszło

Po tym jak z Kanałem Sportowym pożegnał się Krzysztof Stanowski, z ramówki znika cotygodniowy program „Weszłopolscy” tworzony przez dziennikarzy należącego do Stanowskiego serwisu Weszło. W zamian będzie można oglądać „Ligę pl”. więcej

Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji  wiele platform  społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln).  Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Heima PR z nowym działem komunikacji zaangażowanej społecznie

Agencja Heima PR uruchamia nowy dział CareComm, który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. Pokierują nim właścicielka agencji Monika Majcher i Joanna Stawicka-Zarzecka, communication managerka. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CI Games sprzedał ponad milion egz. ,,Lords of the Fallen". Koniec przeceny na giełdzie
Tworzenie baz danych roślin z bezpłatnym dostępem w internecie ma być kluczowe dla rozwoju nauki
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj