76 tys. widzów programu Joanny Wrześniewskiej-Sieger „Pod pressją”

Nowy program Joanny Wrześniewskiej-Sieger „Pod pressją” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 76 tys. widzów. Polsat News w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVN24 i TVP Info.

Program „Pod pressją” w Polsat News oglądać można we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 19 września 2017 roku. Średnia oglądalność audycji do 3 października br. wyniosła 76 tys. widzów, co przełożyło się na 0,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 0,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-skiba-i-michal-ogorek-w-pod-pressja ##

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek audycji. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 90 tys. osób.

Polsat News w czasie emisji nowego programu zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem w tym czasie jest stacja TVP Info, której udział w rynku wynosi 2,84 proc. Z kolei wynik drugiego TVN24 wynosi 2,19 proc.

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVP Info przegrywa z TVN24.

„Pod pressją” to jeden z nowych programów Polsatu News w jesiennej ramówce 2017 roku. Joanna Wrześniewska-Sieger rozmawia w nim z dziennikarzami wiodących tytułów prasowych i internetowych na temat najważniejszych wydarzeń ostatnich dni.

Udział Polsatu News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 1,14 proc.

Michał Kurdupski