Anna Jabłońska odpowiada za zarządzanie operacyjne i rozwój segmentu żywność oraz ogród w Burda International Polska

Anna Jabłońska objęła nowo utworzone stanowisko senior business managera w wydawnictwie Burda International Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne i rozwój segmentu żywność oraz ogród.

Na nowym stanowisku ma koncentrować się na monetyzowaniu marek, działaniach marketingowych B2C, inicjowaniu i wdrażaniu nowych pomysłów biznesowych oraz zapewnieniu efektywnej współpracy z innymi redakcjami i działami firmy.

Jabłońska ma bezpośrednio raportować do dyrektor generalnej Justyny Namięty. To realizacja nowo wprowadzonej struktury firmy, która wspiera rozwój produktów. Nowa struktura została wprowadzona pod koniec listopada 2017 roku. Oparta jest na pięciu obszarach tematycznych: luksus, styl życia, poradnictwo, żywność i ogród oraz podróże i nauka.

Anna Jabłońska od 2015 jest niezależnym konsultantem i menedżerem projektów, zaś przez kilkanaście lat była związana z dużymi wydawnictwami, m.in. z Agorą (współtworzyła m.in. Logo, Auto+, Happy!). Odpowiadała też za wprowadzenie na rynek Avanti (2003) i była jego redaktor naczelną przez 10 lat (2005-2015).

Według danych ZKDP tytuły prasowe wydawane przez Burda International Polska w 2016 r. zanotowały łączną sprzedaż wynoszącą 10,05 mln egz., o 11,16 proc. mniej niż rok wcześniej.

pr