SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Anna Jabłońska odpowiada za zarządzanie operacyjne i rozwój segmentu żywność oraz ogród w Burda International Polska

Anna Jabłońska objęła nowo utworzone stanowisko senior business managera w wydawnictwie Burda International Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne i rozwój segmentu żywność oraz ogród.

Anna Jabłońska Article

Na nowym stanowisku ma koncentrować się na monetyzowaniu marek, działaniach marketingowych B2C, inicjowaniu i wdrażaniu nowych pomysłów biznesowych oraz zapewnieniu efektywnej współpracy z innymi redakcjami i działami firmy.

Jabłońska ma bezpośrednio raportować do dyrektor generalnej Justyny Namięty. To realizacja nowo wprowadzonej struktury firmy, która wspiera rozwój produktów. Nowa struktura została wprowadzona pod koniec listopada 2017 roku. Oparta jest na pięciu obszarach tematycznych: luksus, styl życia, poradnictwo, żywność i ogród oraz podróże i nauka.

Anna Jabłońska od 2015 jest niezależnym konsultantem i menedżerem projektów, zaś przez kilkanaście lat była związana z dużymi wydawnictwami, m.in. z Agorą (współtworzyła m.in. Logo, Auto+, Happy!). Odpowiadała też za wprowadzenie na rynek Avanti (2003) i była jego redaktor naczelną przez 10 lat (2005-2015).

Według danych ZKDP tytuły prasowe wydawane przez Burda International Polska w 2016 r. zanotowały łączną sprzedaż wynoszącą 10,05 mln egz., o 11,16 proc. mniej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Jabłońska odpowiada za zarządzanie operacyjne i rozwój segmentu żywność oraz ogród w Burda International Polska

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Baczność
Co za bełkot... Ma raportować.
7 0
odpowiedź
User
Klimt
Ten moment, w którym firma zaczyna cenzurować internet, bo pracownicy są aż tak niezadowoleni.... :-) obciach!
6 0
odpowiedź
User
blabla
Cekawe kiedy znowu nas zablokują.
5 0
odpowiedź
User
Pracownik
Kiedyś w firmie nie było klimatów: cenzurowania, knucia i aż na taką skalę narzekania.

Co w tej firmie jest nie tak?

Co się takiego stało?
3 0
odpowiedź
User
hihihi
Burda to jedyna firma, w której jest magiczna skrzynka, do której każdy może wrzucić anonimowo pytanie. Tylko wcześniej trzeba się podpisać z imienia i nazwiska. (buhahahahahhahahha)
3 0
odpowiedź
User
hm
Cekawe kiedy znowu nas zablokują.
HR-y?
0 0
odpowiedź
User
taką wydmuszkę wydawniczą Media Direct reformowała
;-) Poodchodzili wówczas najlepsi. Trudny charakter.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry