Golubińska będzie odpowiedzialna za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy, jak np. Ad Operations, marketing, komunikacja, czy kontroling. Do zadań Golubińskiej będzie też należało wdrożenie systemu edukacyjnego w Media Impact Polska.
- Cieszę się, że tak doświadczony ekspert, z ogromną wiedzą o rynku, dołącza do naszego zespołu. Beata ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu systemów edukacyjnych w dużych grupach mediowych, a takie projekty wpisują się w nasze cele strategiczne na przyszłość - komentuje Marcin Boroszko, szef Media Impact Polska.
Beata Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W tym ostatnim w 2007 roku awansowała na wiceprezesa ds. mediów (Media VP), a w 2013 na COO. W 2016 roku rozpoczęła pracę w Publicis Media jako chief capability officer.
Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii zachowań konsumenta.
pr
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/beata-golubinska-wiceprezes-ds-operacyjnych-media-impact-polska