SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Beata Golubińska: z Publicis Media do Media Impact Polska

Od listopada 2017 Beata Golubińska obejmie funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych w Media Impact Polska. Poprzednio to stanowisko zajmował Rafał Karski, który zakończył pracę w firmie.

Beata Golubińska Article

Golubińska będzie odpowiedzialna za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy, jak np. Ad Operations, marketing, komunikacja, czy kontroling. Do zadań Golubińskiej będzie też należało wdrożenie systemu edukacyjnego w Media Impact Polska.

- Cieszę się, że tak doświadczony ekspert, z ogromną wiedzą o rynku, dołącza do naszego zespołu. Beata ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu systemów edukacyjnych w dużych grupach mediowych, a takie projekty wpisują się w nasze cele strategiczne na przyszłość - komentuje Marcin Boroszko, szef Media Impact Polska.

Beata Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W tym ostatnim w 2007 roku awansowała na wiceprezesa ds. mediów (Media VP), a w 2013 na COO. W 2016 roku rozpoczęła pracę w Publicis Media jako chief capability officer. 

Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii zachowań konsumenta.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Beata Golubińska: z Publicis Media do Media Impact Polska

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JJ
Betka po co Ci to korpo? Uważaj tam, bo tam będą sobie skakać do gardeł. Zamulisz się tam. A życie nie jest warte, by spędzić je w smutnym budynku ze smutnymi ludzmi na mordorze na przesyłaniu nudnych mejli, których nikt nie czyta.
14 4
odpowiedź
User
X
Beata, gratulacje!
5 5
odpowiedź
User
Wojtek
I tak lepiej niż trafiła niż Monika
5 5
odpowiedź
User
minielan
I tak lepiej niż trafiła niż Monika
a Monika gdzie trafiła?
3 3
odpowiedź
User
Dorota
Beata to wspaniały mediowiec. Doświadczony manager i świetny ekspert.
Brawo dla Media Impact Polska!
Beato, powodzenia!
6 6
odpowiedź
User
Stary znajomy
Beatko gratulacje, Media Impact trafił w dziesiątkę, ludzi o tak szerokich kompetencjach i horyzontach oraz znajomości biznesu od podszewki, ze świecą szukać na polskim rynku.
6 5
odpowiedź
User
WUZET
Bardzo ładna pani. Życzę jej powodzenia.
0 2
odpowiedź
User
Jadek
Jeszcze jeden korpoleń na garnuszek newsroomow. To ilu teraz wytniecie dziennikarzy by paniutka mogla spac na statusach i szkolic sie 8 miesięcy w roku? Ale co się dziwić jak zamiast prezesow są sami partyjniacy
2 4
odpowiedź
User
Grzegorz M.
Życzę pomyślności i wielu sukcesów w nowej pracy!
0 1
odpowiedź
User
KA
Duża strata dla Starcomu. Świetny wizjoner z ogromną wiedzą i doświadczeniem.
Powodzenia Beata!
0 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing