E-Kiosk ze spadkiem wpływów i 594 tys. zł straty, tłumaczy to sezonowością sprzedaży

Firma E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) w trzecim kwartale br. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 3,5 proc. do 5,18 mln zł oraz 594 tys. zł straty netto (wobec 62 tys. zł straty rok wcześniej).

W skali trzech kwartałów br. przychody sprzedażowe E-Kiosku wzrosły skali roku - z 18,36 do 22,95 mln zł, natomiast wynik netto znacznie się pogorszył - z 204,6 tys. zł zysku do 356 tys. zł straty.

Firma E-Kiosk spadek jej wyników finansowych w trzecim kwartale br. uzasadnia sezonowością sprzedaży.

Prezesem E-Kiosku od czerwca br. jest Piotr Łysek, a pod koniec października wiceprezesem został Łukasz Piela.

Do E-Kiosku należą platformy E-Kiosk.pl i Nexto.pl oferujące cyfrowe wydania prasy, ebooki i audiobooki. 50,01 proc. akcji spółki ma Gremi Media, a 28,14 proc. - Ruch.

tw