SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

E-Kiosk ze spadkiem wpływów i 594 tys. zł straty, tłumaczy to sezonowością sprzedaży

Firma E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) w trzecim kwartale br. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 3,5 proc. do 5,18 mln zł oraz 594 tys. zł straty netto (wobec 62 tys. zł straty rok wcześniej).

Piotr Łysek Article

W skali trzech kwartałów br. przychody sprzedażowe E-Kiosku wzrosły skali roku - z 18,36 do 22,95 mln zł, natomiast wynik netto znacznie się pogorszył - z 204,6 tys. zł zysku do 356 tys. zł straty.

Firma E-Kiosk spadek jej wyników finansowych w trzecim kwartale br. uzasadnia sezonowością sprzedaży.

Prezesem E-Kiosku od czerwca br. jest Piotr Łysek, a pod koniec października wiceprezesem został Łukasz Piela.

Do E-Kiosku należą platformy E-Kiosk.pl i Nexto.pl oferujące cyfrowe wydania prasy, ebooki i audiobooki. 50,01 proc. akcji spółki ma Gremi Media, a 28,14 proc. - Ruch.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: E-Kiosk ze spadkiem wpływów i 594 tys. zł straty, tłumaczy to sezonowością sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kora
Durne tłumaczenie. Sezonowosc moze sprawiac, ze wynik w III kwartale jest gorszy niz w II. Ale z tego powdu nie moze byc gorszy niz przed rokiem, bo wtedy sezonowosc tez byla. Pytanie ile w sprzedazy jest naprawde sprzedazy?
5 0
odpowiedź
User
Marian
Twiierdzenie o sezonowości sprzedaży to tylko usprawiedliwienie. Macie za drogą prenumeratę i z tego tytułu wykupiłem prenumeratę na portalu redakcji gazety po atrakcyjnej cenie.
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing