Ramus jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, budowanie relacji z klientami oraz rozwój technologii i precyzowanie narzędzi opartych na profilach i audience buying.
Do jej obowiązków należy również nawiązywanie współpracy z wybranymi podmiotami z obszaru big data oraz wspieranie implementacji nowych produktów MTI.
Ostatnio Katarzyna Ramus była kierownikiem działu performance w Grupie Wirtualna Polska. Do jej obowiązków należało m.in. zarządzanie zespołem, tworzenie wielokanałowych strategii marketingowych, rozwój oferty reklamowej dla modeli efektywnościowych, monitoring wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii i ulepszanie narzędzi optymalizacyjnych.
Wcześniej zajmowała się współpracą z domami mediowymi i planowaniem kampanii. Karierę w branży rozpoczęła w biurze reklamy Wydawnictwa Murator.
Ramus jest absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-ramus-business-development-director-adnext