SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Ramus przeszła z Wirtualnej Polski do AdNext

Na początku września br. do zespołu grupy AdNext dołączyła Katarzyna Ramus, która objęła stanowisko business development directora. Wcześniej przez 12 lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska.

Ramus jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, budowanie relacji z klientami oraz rozwój technologii i precyzowanie narzędzi opartych na profilach i audience buying.

Do jej obowiązków należy również nawiązywanie współpracy z wybranymi podmiotami z obszaru big data oraz wspieranie implementacji nowych produktów MTI.

Ostatnio Katarzyna Ramus była kierownikiem działu performance w Grupie Wirtualna Polska. Do jej obowiązków należało m.in. zarządzanie zespołem, tworzenie wielokanałowych strategii marketingowych, rozwój oferty reklamowej dla modeli efektywnościowych, monitoring wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii i ulepszanie narzędzi optymalizacyjnych.

Wcześniej zajmowała się współpracą z domami mediowymi i planowaniem kampanii. Karierę w branży rozpoczęła w biurze reklamy Wydawnictwa Murator.

Ramus jest absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Ramus przeszła z Wirtualnej Polski do AdNext

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PK
Powodzenia Żaróweczko! :)
odpowiedź
User
SetaPodTrzepakiem
Gratulacje! Adnext, ty farciarzu :)
odpowiedź
User
LS
Powodzenia Kaśka! :)
odpowiedź