Kolekcja odzieży zaprojektowana przez Heidi Klum we wrześniu w Lidlu

W drugiej połowie września do sprzedaży w sieci sklepów Lidl Polska trafi specjalna kolekcja odzieży zaprojektowana przez modelkę Heidi Klum.

Kolekcja sprzedawana będzie pod nazwą „Heidi & The City”. Jej premierę zaplanowano na 7 września br. podczas New York Fashion Week.

Wprowadzając do sprzedaży odzież zaprojektowaną przez światowej sławy modelkę Lidl chce przekonać klientów do tego, że na wysokiej jakości modę każdy może sobie pozwolić.

Sprzedaż ubrań z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” rozpocznie się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl.

- Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody - podkreśla Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

W skład kolekcji zaprojektowanej przez modelkę wchodzą: blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Ubrania sprzedawane będą w cenach od około 25 zł do około 200 zł.

Kolekcja obejmuje nie tylko ubrania (w rozmiarach od 34 do 44), ale także akcesoria i buty (dostępne w rozmiarach od 36 do 41).

Łącznie kolekcja pojawi się w 28 krajach – w ponad 10 tys. sklepów stacjonarnych Lidl oraz trzech sklepach internetowych sieci.

bg