MullenLowe MediaHub utrzymał obsługę mediową ING Banku Śląskiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub kontynuuje współpracę z ING Bankiem Śląskim dotyczącą obsługi jego budżetu mediowego. Agencja w finale przetargu pokonała agencje MEC i Value Media.

ING Bank Śląski rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów wiosną 2017 roku. W pierwszej jego fazie o budżet mediowy tej firmy walczyło sześć domów mediowych: PHD, Zenith, Dentsu Aegis, MEC, Value Media i MullenLowe. Ten ostatni bronił obsługi banku - pracuje dla niego nieprzerwanie od 2000 roku.

W finale przetargu znalazły się: MEC, Value Media i MullenLowe MediaHub, który ostatecznie pokonał dwóch pozostałych konkurentów.

Umowa pomiędzy ING Bankiem Śląskim a zwycięską agencją została zawarta na czas nieokreślony.

ING Bank Śląski był w 2017 roku liderem reklamowym wśród banków -na promocję w mediach tradycyjnych (bez internetu) przeznaczył 101,1 mln zł, czyli 4 proc. mniej niż w 2016 roku (dane cennikowe netto bez rabatów, Kantar Media).

 

bg