W pierwszym ze spotów pod nazwą „Spowiedź” widzimy młodego mężczyznę, który - na pierwszy rzut oka - jest chyba w konfesjonale i spowiada się. Opowiada on kolejno o swoich przewinienia, jak np. drobne kradzieże w sklepach. Gdy zaczyna mówić o poważniejszych wykroczeniach zdaje sobie sprawę, że to jednak nie konfesjonał, a piwnica, a za drzwiami stoi mężczyzna, który słucha, co ten mówi.
W drugim spocie z kolei pokazano dwóch mężczyzn jadących autem. Jeden z nich – pasażer – trzyma w ręku Snickersa. Kierowcę coraz bardziej irytuje sposób, w jaki tamten wypowiada słowo „migdał”. W pewnej chwili już nie wytrzymuje, odpina pasy i w trakcie jazdy otwiera drzwi, przez które wypada z jadącego auta. Reklama, która promuje Snickersa z migdałami kończy się hasłem „You overreact when you're hungry”.
Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO Nowy Jork, a ich produkcją zajęła się firma Radical Media.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/niekomfortowe-sytuacje-bedace-skutkiem-glodu-w-nowej-reklamie-snickersa-wideo