Niekomfortowe sytuacje będące skutkiem głodu w nowej reklamie Snickersa (wideo)

Firma Mars rozpoczęła nową kampanię marki Snickers z cyklu „Nie jesteś sobą kiedy jesteś głodny”. Bohaterami reklam przygotowanych przez agencję BBDO z Nowego Jorku są dwaj mężczyźni, którzy dość specyficznie się zachowują.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W pierwszym ze spotów pod nazwą „Spowiedź” widzimy młodego mężczyznę, który - na pierwszy rzut oka - jest chyba w konfesjonale i spowiada się. Opowiada on kolejno o swoich przewinienia, jak np. drobne kradzieże w sklepach. Gdy zaczyna mówić o poważniejszych wykroczeniach zdaje sobie sprawę, że to jednak nie konfesjonał, a piwnica, a za drzwiami stoi mężczyzna, który słucha, co ten mówi.

W drugim spocie z kolei pokazano dwóch mężczyzn jadących autem. Jeden z nich – pasażer – trzyma w ręku Snickersa. Kierowcę coraz bardziej irytuje sposób, w jaki tamten wypowiada słowo „migdał”. W pewnej chwili już nie wytrzymuje, odpina pasy i w trakcie jazdy otwiera drzwi, przez które wypada z jadącego auta. Reklama, która promuje Snickersa z migdałami kończy się hasłem „You overreact when you're hungry”.

Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO Nowy Jork, a ich produkcją zajęła się firma Radical Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję