W ramach oferty odNowa, wprowadzonej właśnie w Play na Kartę, doładowania (w kwocie od 5 do 300 zł), pakiety minut, SMS-ów i danych internetowych mają nieograniczoną ważność. Jednocześnie wprowadzono nowe ceny połączeń i SMS-ów do sieci zewnętrznych oraz pakietów internetowych.
odNowa jest reklamowana pod hasłem „#nicnieprzepada”. Głównymi bohaterami kampanii są piosenkarka Agnieszka Chylińska oraz były skoczek narciarski i kierowca rajdowy Adam Małysz.
Ponadto emitowane są krótkie spoty pokazujące sytuacje, z których młodym osobom coś przepada: chłopak przed randką gubi w zlewie pierścionek zaręczynowy, kolekcjoner przegapia koniec aukcji internetowej, a zakochany chłopak nie może porozmawiać z podobającą mu się dziewczyną, bo zabiera ją matka.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. social media), prasę oraz outdoor.
Kreacją kampanii zajęły się agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL-owe), Plej (reklamy BTL-owe) i Isobar (reklamy i działania w internecie), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/odnowa-play-na-karte-nicnieprzepada-w-reklamach