Nowe reklamy są kontynuacją poprzedniego spotu Orange Love opowiadającego o wujku, który w konsekwencji przegranego zakładu musi przefarbować włosy na niebiesko.
Spoty podkreślają, że w ramach oferty telewizyjnej Orange Love dostępne są szybki dostęp do Netflixa, stacje Eleven Sports oraz treści telewizyjne w jakości 4K. Przypomnijmy, że Netflix i kanał Eleven Sports 1 w jakości 4K wprowadzono do oferty Orange TV pod koniec listopada ub.r. Eleven Sports 1 w innych operatorów pojawi się dopiero w maju br.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-wyniki-finansowe-2017-rok ##
Działania reklamujące Orange obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Leo Burnett, która na początku br. przejęła obsługę Orange Polska w tym zakresie od Publicis Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-ile-ma-klientow-i-abonentow-jakie-przychody-wydatki-i-zysk-na-koniec-2017-roku-analiza ##
W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Orange Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 158,7 mln zł, o 50 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-love-reklamowane-z-netflixem-eleven-sports-i-telewizja-4k-wideo