Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)

Po trzech latach kończy się intensywna współpraca reklamowa kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy z siecią dyskontów Lidl. Firma zapowiada, że nadal będzie prowadzić serwis KuchniaLidla.pl, a nowy cykl reklam zacznie w najbliższym czasie.

W nowych spotach Lidla Pascal Brodnicki i Karol Okrasa dziękują za oglądanie przez ostatnie trzy lata reklam z ich udziałem. Spoty informują również, że serwis z przepisami kulinarnymi KuchniaLidla.pl nadal będzie działał, wkrótce w nowej odsłonie. W reklamach jest prezentowana promocja cenowa świeżego kurczaka, obowiązująca od poniedziałku do środy.

- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca - tłumaczy Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska. - W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków - wylicza.

Brodnicki i Okrasa zostali bohaterami kampanii promujących artykuły żywnościowe z oferty Lidlu w lipcu 2012 roku, zainaugurowanej odsłoną teaserową zapowiadającą ich pojedynek kulinarny. W reklamach żartowali z siebie i prezentowali różne przepisy na dania z podobnych składników, w pełnej wersji dostępne na KuchniaLidla.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brodnicki-i-okrasa-w-reklamach-lidla-od-usa-do-azji-od-walki-bokserskiej-do-oredzia-prezydenta-wideo ##

Kampania była prowadzona w cotygodniowych odsłonach, wspierających kolejne oferty z produktami żywnościowymi (np. z kuchni różnych krajów i regionów świata). Zrealizowano też parę większych promocji: przed Bożym Narodzeniem w 2013 roku do wygrania był milion książek kucharskich Brodnickiego i Okrasy, a rok później - noże kuchenne. Po niecałym roku do pary kucharzy dołączył cukiernik Paweł Małecki, natomiast wiosną ub.r. w reklamach warzyw i owoców, sprzedawanych w ramach oferty „Ryneczek Lidla”, pojawiła się dietetyczka Justyna Marszałkowska.

Komunikacja była początkowo zaplanowana na rok, ale latem 2013 roku Lidl Polska postanowił przedłużyć ją o kolejny rok. Latem ub.r. firma zdecydowała, żeby prowadzić ją dalej, uzasadniając to zadowoleniem z jej efektów. - Akcja podkreśla jakość, różnorodność oraz atrakcyjność cenową oferty sieci Lidl, a także wpisuje się w realizowane w Lidlu tygodnie tematyczne kuchni świata. Obserwujemy pozytywne reakcje naszych klientów - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kamińska z biura prasowego firmy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-reklamowa-pod-wrazeniem-kampanii-lidla-z-brodnickim-i-okrasa-opinie ##

Za obsługę reklamową Lidl Polska odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz - od maja br., po wygranym przetargu - dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Lidl Polska jest największym reklamodawcą wśród sieci handlowych. W pierwszej połowie br. firma na reklamy w tradycyjnych mediach wydała 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegółowe wyniki czołowych reklamodawców). W maju br. serwis KuchniaLidla.pl odwiedziło 463,5 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw